بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب+ مدل دکور پلاس

این دکوراسیون توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان که در کرج هستند، با بهترین قیمت ممکن ساخته شده است. اخیراً بسیاری از افراد به خصوص دختران اتاق خواب خود را به اتاق خواب کره ای تبدیل می کنند. به دلیل درامی است که آنها تماشا کردند که اتاق خواب را نشان می دهد که جذابیت خاص خود را دارد. در ادامه تصاویر دکور اتاق خواب دخترانه کره ای را مشاهده می کنید. تم رنگی آبی ، سفید ، مشکی ، طوسی ، سبز و قهوه ای به خصوص ترکیب مشکی ، در اتاق خواب پسران زیاد به چشم می خورد .

  • برای نورپردازی دکوراسیون اتاق خواب می توانید از سقف کاذب ، کناف و لوسترهای مخصوص اتاق خواب استفاده کنید .
  • در هرحال اگر مطالعه در این خصوص برای شما جذاب است مقاله زیر می تواند یک کمک شایان ذکر تلقی شود.
  • یکی از پرطرفدارترین انواع آن قفسه هایی هستند که به شکل نردبان طراحی شده اند و فضایی مناسب برای کتاب ها، عناصر دکوری، گلدان ها، باکس ها و دیگر موارد مشابه هستند.
  • یکی از این فضاها اتاق خواب است که وجود گل ها و گیاهان فضایی آرامش بخش، هوایی پاکیزه و جلوه ای روستیک به آن می بخشند.

خوگر پلتفرمی آنلاین در حوزه مبلمان، دکوراسیون و ساختمان است که با هدف ایجاد راه حلی جامع و کارآمد در زنجیره عرضه و تقاضای کالا و خدمات مبلمان، دکوراسیون، ساختمان، معماری و صنایع وابسته طراحی شده است. خوگر به عنوان حلقه رابط عرضه و تقاضا در این حوزه بر بستر تجارت الکترونیک و به صورت یک Marketplace بنا شده و موجب افزایش کارآمدی در عرضه کالا و ارائه خدمات به مصرف کنندگان نهایی می شود. مخاطبان و ذینفعان خوگر، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات، مشتریان عام سازمانی، مصرف کنندگان نهایی و طراحان و متخصصان حوزه معماری و دکوراسیون هستند. اگر قصد دارید فضای مطالعه و خواب را جدا کنید می توانید از قفسه کتاب در جهت انجام این کار استفاده نمایید. اگر از فضای روی میز برای قرار دادن آینه استفاده نمایید و یک صندلی مناسب نیز رو به روی آن قرار دهید، می توانید از وجود یک میز آرایش در اتاق بهره ببرید. اگر دیوار اتاق خواب شما خالی است می توانید یک اثر هنری بر روی آن نصب کنید.

سبک بوهو یا بوهمیا (Bohemian)

در این راستا از کاغذدیواری یا تکنیک های رنگ آمیزی که در بالا به آن ها اشاره شد برای یکی از دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید و برای بقیه دیوارها از رنگی خنثی کمک بگیرید تا طرح مورد نظر برجسته شود. استفاده از استندهای گلدانی یک راه ساده و ایده آل برای نظم دادن به گلدان های متعدد در دکوراسیون اتاق خواب است. به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که چه استندها و چه آویزهای گلدانی لازمست به حد قابل قبولی از فضای تخت خواب دور بوده و در مکانی چیدمان شوند که در صورت سقوط آسیبی به افراد در حال استراحت وارد نشود. یکی دیگر از عناصر کلیدی طراحی دکوراسیون اتاق خواب سنتی، استفاده از چوب‌های تیره و رنگ‌های به مراتب چشمگیر است. برای جفت شدن با چوب تیره‌تر و مبلمان اتاق، رنگ‌ دیوارها یا کاغذ دیواری‌ اتاق خواب معمولاً خنثی‌ و متوسط ​​هستند.

تعادل بخشیدن به چیدمان اتاق خواب در مورد تمام بخش های آن از جمله انتخاب عناصر دکوراسیون معنی پیدا می کند. اضافه کردن عناصر قدیمی به دیزاین فضایی گرم و صمیمی و در عین حال باشکوه خلق می کنند از طرفی دیگر اضافه کردن عناصر مدرن به آن جلوه ای مینیمال می بخشند و از آشفته به نظر رسیدن محیط جلوگیری می کنند. فضای خواب، نیازمند آرامش، سکون و استراحت پس از یک روز پر هیجان است. بهتر است برای تزیین دیوارهای اتاق خواب از کاغذ دیواری های بسیار شلوغ استفاده نشود.

بنابراین اگر منزل شما بسیار بزرگ است یا یک سوئیت خیلی جمع و جور بیست یا سی متری در اختیار دارید ممکن است برخی از راهکارها برایتان مفید نباشند. 1- بخش پلتفرم اینترنتی وبسایت خوگر اتفاقی تازه است که جای خالی آن در صنعت مبلمان احساس می شد. خوگر در حوزه مبلمان، دکوراسیون و ساختمان پایگاه اطلاعاتی کالاهای قابل دسترسی را ایجاد کرده است.

ایجاد گالری قابل دیواری جدید در اتاق خواب

گفتیم رنگ های روشن فضا را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند اما این به معنی غافل شدن از جلوه بی نظیری که رنگ هایی همچون مشکی به فضا می بخشند، نیست. رنگ مشکی پیچیدگی خاصی به دکوراسیون می بخشد و آن را از کسالت بار بودن نجات می بخشد. اینکه چند درصد پالت رنگ اتاق خوابتان را به آن اختصاص دهید بستگی به سلیقه شما و میزان جسارت به خرج دادنتان در دیزاین دارد. اضافه کردن یک سرویس ملحفه لوکس بیشتر از آن چیزی که تصور کنید دیزاین اتاق خوابتان را ارتقا می بخشد. ملحفه ای که صد در صد از پنبه یا لنین دوخته شده است و تار و پود آن حداقل ۳۵۰ شانه است انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر به دنبال تجربه حسی هستید که از ملحفه هتل می گیرید، آن ها را برای شستشوی حرفه ای به خشک شویی بسپارید.

رنگ در دکوراسیون اتاق خواببطور کلی در طراحی اتاق خواب شما می‌توانید با یک انتخاب مطمئن رنگ های طبیعی و آرام را کار کنید و یا ریسک کنید و رنگ های تند را انتخاب کنید. اگر شما به رنگ و طراحی های خاص علاقه مند باشید می‌توانید با انتخاب یک رنگ رمانتیک طراحی اتاق خود را شروع کنید و همه چیز را حول آن قرار دهید. و اگر فردی هستید که نظر خود را اغلب تغییر می دهید می توانید مانند تصویر زیر از ترکیب رنگ ها استفاده کنید. علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود. در مکان های باریک ایجاد ظاهری قابل توجه و دکوراتیو کار دشوار تری به شمار می رود و به همین دلیل هنگام طراحی اتاق خواب، انتخاب های خلاقانه و تاثیر گذار، نتیجه موفقیت آمیز تری را به همراه خواهد داشت.