دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان ایرانی، 13 ایده و ۱۱۳ مدل دکوراسیون شیک و مدرن

تخت ها به صو رت مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، راحتی ، استیل ، فلزی و سنتی قابل طراحی هستند . رنگ سبز در سه رنگ سبز زیتونی ، سبز چمنی ، سبز لجنی و دیگر موارد با ترکیب رنگ های دیگر به خواب عمیق و حس آرامش بیشتر در یک مکان کمک می کند . رنگ نقره ای و ترکیب آن با دیگر رنگ ها سبب ایجاد محیطی لوکس و مدرن برای اتاق خواب می شود . رنگ قرمز و ترکیب آن با پارچه های گل دار یک محیط سنتی را برای فضا محیا می کند .

از گذشته تا به امروز سعی می‌کرده‌اند عناصر اتاق خواب عروس را در رنگ‌های روشن (ترجیحا سفید یا شیری و یا …) تهیه کنند. شما نیز می‌توانید از این رنگ‌ها در انتخاب پرده، فرش، سرویس خواب و … استفاده کنید. فراموش نکنید هرچه فضای اتاق خواب‌تان دلبازتر باشد، تاثیر بهتری بر روحیه شما و همسرتان خواهدداشت. استفاده از ترکیب رنگ‌های سورمه‌ای با سفید و شیری، و به‌کارگیری سبک طراحی مدرن و مینیمال، می‌تواند دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر شما را بی‌نقص و فوق‌العاده نشان دهد. معمولا در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از لوسترهای ظریف ساده یا فانتزی استفاده می‌شود؛ که انتخاب آن به سبک چیدمان اتاق و سلیقه دخترخانم شما دارد. دکوراسیون داخلی اتاق خواب، یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای محسوب می‌شود.

• انتخاب المانهای مناسب دکوراسیون اتاق خواب، دیوار اتاق خواب، کمددیواری، رنگ در اتاق خواب. امروزه با بالارفتن هزینه ی مسکن، توان بعضی از ما برای خرید خانه های بزرگ با اتاق های بزرگ پایین آمده است و شاید بعضی ما اصلا نخواهیم اتاق های بزرگی داشته باشیم. بزرگ نشان دادن فضای اتاق یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه ها است. دیگر لازم نیست که حتما به خودمان اجبار کنیم که رنگ دیوارها باید سفید باشد. باید بدانیم که بعضی از رنگ های تیره باعث میشود که کنج های اتاقِ معلوم نباشد و اتاق بزرگتر به نظر برسد. با استفاده از این نکته کوچک میتوانید منزل خود را با یک طراحی داخلی مناسب بزرگتر جلوه دهید.

  • شلف های دیواری برای اتاق ۱۲ متری کوچک عالی به نظر می رسند و بسیار کاربردی هستند.
  • این مکان پناهگاهی مناسب برای کسب آرامش و رفع خستگی های ناشی از فعالیت های روزانه می باشد.
  • اما در این مقاله قصد داریم به یکی از مهم‌ترین دکورها یعنی دکور اتاق خواب دخترانه بپردازیم و ایده‌‌های جدیدی را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.
  • هر اتاق خواب به عنوان فضایی شخصی برای کاربری مشخص طراحی میشود.
  • این موارد فضا و امکانات کافی و بیشتر نسبت به اتاقهای دیگر منزل از مشخصه های اصلی اتاق مستر است.

سایبان خصوصاً برای کودکان بسیار راحت و عالی است و می تواند محلی امن را برای خوابید ن فراهم کند و از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم به داخل محل استراحت و جایی که تخت در آنجاست ، جلوگیری نماید . اتاق خواب ها با توجه به اندازه ای که دارند مربع یا مستطیل شکل هستند . بعضی ها ترجیح می دهند در داخل اتاق خواب سرویس بهداشتی همچون حمام و دستشویی نیز داشته باشند .

انتخاب سرویس ملحفه ای لوکس

بعضی ها طبق نیازشان یک میز کامپیوتر یا میز مطالعه در اتاق خواب شان دارند که بخشی از فضای اتاق را پر می کند . هر دو طرفدار دیزاینی خلوت و ساده عاری از هر نوع شلوغی هستند . از یک تم رنگی ملایم در فضا به همراه ترکیب رنگ های دیگر استفاده می شود . در این سبک فقط ابزارهای ضروری در فضا استفاده می شود بقیه چیزهای اضافی در خفا می مانند . اتاق خواب مکانی برای استراحت و ریلکسیشن است به همین علت می بایست به طراحی آن توجه کافی شود تا راحتی و آرامش را برای انسان در هنگام خواب و استراحت فراهم کند . اتاق خواب ها معمولاً جزء حریم خصوصی هر فرد در خانه به حساب می آیند و اکثریت افراد برای خود اتاق خواب شخصی دارند و تم آن را طوری می چینند که دوست دارند .

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیکبرای دیدن قیمت این سرویس اینجا کلیک کنید. سر تخت ها، مدت زیادی است که از عناصر تاثیرگذار دکوراسیون اتاق خواب دو نفره هستند. البته، بعضی مدل ها مانند سبک مدرن و خیلی ساده (مینیمالیسم) هنوز محبوب است و به همین دلیل تخت های خیلی ساده و بدون سرتخت را هنوز هم می توان دید. همچنین بازسازی منزل و دکوراسیون اتاق خواب مدرن باعث زیباتر جلوه دادن اتاق شما خواهد شد.

گام اول: کاهش انباشتگی و حذف مبلمان غیرضروری

مجموعه ما با بر خورداری از کارخانه و نیرو‌های کار مجرب این امکان را به شما می‌دهد که از محصولات خریداری شده با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردید. تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه و بازسازی نوسازی و برق کشی ساختمان میباشد که قادر به رائه خدمات زیر به شما مهندسین، انبوه سازان و مصرف کنندگان گرامی میباشد . برنامه هایی چون آرکی‌کد و تریدی مکس(۳D Max) می توانند در ایجاد طرح و پروژه به شما کمک کنند. اما مجبور نیستید کار را انقدر برای خودتان سخت کنید و می توانید تنها با قلم و کاغذ طرح های مورد نظرتان را بکشید. همچنین نیاز است حداقل نیم متر بین تختخواب و عناصر دیزاین کوچکتر همچون دراور فاصله باشد. چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب

برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند. به دلیل اینکه لباس ها و کلیه اشیاء شخصی که می پوشیم و مصرف می کنیم در داخل اتاق خوابمان قرار دارد لازم است یک آینه در اتاق وجود داشته باشد تا بتوانیم شکل ظاهری خودمان را مشاهده بکنیم . علاوه بر این آینه سبب انعکاس نور محیط در فضا می شود و روشنایی فضا را دو برابر می کند . در این سبک از رنگ های شاد بویژه قرمز ، آبی ، یاسی و صورتی بیشتر استفاده می شود . پارچه های بکار رفته در ملافه ها ، پرده ها ، روبالشی ها همه دارای طرح و رنگ هایی با تم قرمز هستند . از قالیچه های رنگی ، گلیم و جاجیم برای پوشاندن کف استفاده می شود .

برای این کار ابتدا روی دیوار با خط کش قسمتی که می خواهید استنسیل قرار گیرد را مشخص می کنید سپس استنسیل را روی آن قرار می دهید و روی آن را رنگ آمیزی می کنید. این کار را در ابعاد مورد نظر انجام می دهید تا در پایان تمام یا بخشی از دیوار با طرح مورد نظرتان جلوه ای منحصر به فرد پیدا کند. برای کفپوش های اصلی اتاق خواب مانند سرامیک، پارکت و سنگ، می توانید بنا به علاقه و سلیقه و اقلیم منطقه ای که در آن سکونت دارید یکی از انواع کفپوش ها را برگزینید.