بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 راهنمای خرید لیست ابزار | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 راهنمای خرید لیست ابزار | behtarin-laptop

در این مدل های برند ASUS بهترین لپ تاپ های میان رده نیز وجود دارند، که از ویژگی هایی چون تنوع بسیار بالا، قیمت مناسب، عملکردی بهتر نسبت به لپ تاپ های پایین رده، استفاده برای نیاز های بیشتر از وب گردی و بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس … برخوردار می باشند. با در نظر گرفتن مواردی که در بالا گفته شد می توانید با مقایسه کارایی و عملکرد بهترین لپ تاپ های میان رده در بازار با توجه به بودجه خود مناسب ترین لپ تاپ را خریداری کنید. بد نیست بدانید که برند های چون HP، ASUS، ASER، DELL، HUAWEI لپ تاپ های میان رده خوبی تولید می کنند. در ادامه به توضیح ویژگی لپ تاپ های میان رده برندهای گفته شده می پردازیم. «آیدیاپد گیمینگ ۳» یکی دیگر از اعضای پرجمعیت خانواده آیدیاپد لنوو است و با پیکربندی‌های گسترده‌ای به‌فروش می‌رسد. همچنین باید بدانید این رم DDR4 دارای باس ۳۲۰۰ مگاهرتز است و سرعت بسیار مناسبی دارد.

  • در انتخاب لپ تاپ مخصوص بازی علاوه بر سخت افزار قوی، صفحه نمایش و سیستم خنک کننده که از مهمترین ویژگی های لپ تاپ‌های مخصوص بازی می باشند، در نظر گرفته شده اند.
  • این میزان از رم برای انجام بسیاری از کارها از جمله گیمینگ مناسب است.
  • با این حال مدل‌های معرفی شده در این مقاله، امکان تجربه گسترده‌ای از بازی‌ها را به شما می‌دهند.
  • استفاده از خنک کننده قدرتمند و هیت سینک‌های مدرن در لپ تاپ‌های گیمینگ بسیار مهم هستند.

حافظه داخلی نیز 1 ترابایت از نوع پرسرعت NVME SSD است که باعث شده تا این لپ تاپ ایسوس کم‌نظیر باشد. با کارت گرافیک انویدیا RTX 3070 نیز لپ‌تاپ ذن‌بوک Pro Duo 15 UX582LR-H2020T را می‌توان مناسب اجرای سنگین‌ترین برنامه‌های ویژه طراحی، گرافیکی و بازی‌ دانست. این لپ تاپ ایسوس دارای پردازنده ۸‌هسته‌ای ۳.۲ گیگاهرتزی ای‌ام‌دی Ryzen7 6800HS است که در کنار قدرتمند‌بودن در انجام محاسبات، در زمینه مصرف انرژی هم بسیار بهینه می‌باشد. سخت‌افزار قدرتمندی که در این لپ تاپ به‌کار رفته است می‌تواند امکان طراحی، تولید محتوا، برنامه‌نویسی و تقریباً هر وظیفه پردازشی سنگینی را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام دهد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس که با صفحه نمایش 16 اینچی خود، علاوه بر گیم برای طراحان و مهندسان نیز گزینه ایده آلی محسوب می شود.

سخت افزار و تجهیزات جانبی

بهترین لپ تاپ دنیا کدام مدل است؟ قوی ترین مدل های لپتاپ جهان را می‌توان با انواع برند ها، قیمت‌ها و ویژگی‌ها پیدا کرد. در این مطلب از پلازا، نگاهی داشتیم به برترین مدل لپ‌تاپ‌های دنیا که می‌توانید خریداری کنید. نمایشگر 13.3 اینچی با وضوح پیش‌فرض 2560 در 1600 پیکسل برای این مدل از لپ تاپ اپل در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش از نوع رتینا و با پنل IPS و روکش براق طراحی شده است. لپ تاپ اپل MacBook Air MWTL با استفاده از پردازنده نسل دهم Core و پردازشگر گرافیکی آنبرد سری Intel Iris Plus Graphics یک لپ تاپ میان رده برای انجام کارهای ساده و روزمره با قیمت مقرون به صرفه تولید کرده است.

بهترین لپ‌تاپ های میان رده -7 مدل پر فروش

مدل هایی محبوب با پردازنده های گرافیکی قدرتمند که عملکردی رضایت بخش در اجرای اکثر بازی های روز و سنگین دارند. درنهایت مدال بهترین و ارزشمد‌ترین لپ‌تاپ سال ۲۰۲۲ به ایسوس ROG Strix G513RW تعلق می‌گیرد. لپ‌تاپ ایسوس G513RW 2022 تجربه بازی و تولید محتوا را برای شما به بالاترین سطح می‌رساند. این لپ‌تاپ ایسوس دارای قدرتمند‌ترین پردازنده ای‌ام‌دی، یعنی Ryzen HX در کنار پردازشگر گرافیکی فوق‌قدرتمند RTX 3070Ti است.