دکوراسیون کلاسیک منزل طراحی داخلی کلاسیک ساختمان

سپس به بخش های دیگر مانند بازسازی و دکوراسیون نیز راه یافت. طرح های خاص نیز الگوهای گچبری هستند که اغلب به درخواست مشتری در نواحی خاصی به اجرا در می آیند. اغلب گچبری و پتینه کاری بر روی دیوار بالای شومینه، ستون، سردر و … در این سبک طاقچه‌ها، طاق‌ها و ستون‌ها را با قرنیزهای گچبری شده و طلاکاری طراحی و زیباسازی می کنند. در طراحی هر قسمت از منحصربه فرد ترین متریال استفاده می کنند.

  • دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک‌های محبوب معماری داخلی خانه است که مشخصه‌ها و ویژگی‌های خاص و قابل شناسایی دارد.
  • رنگ هایی که در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به کار می برید، باید الهام گرفته از طبیعت باشند و جلوه خنثی و ملایمی داشته باشند.
  • لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.
  • از رنگ طلایی و کرم در این سبک دکوراسیون بسیار استفاده می‌شود.
  • در آشپزخانه و حمام میتوان از سنگ طبیعی یا کاشی هایی با تزیینات زیبا استفاده نمود.

رنگ سقف در طراحی داخلی کلاسیک در تنالیته ی سفید و سایه هایی از رنگ های فیلی،کرم و شیری طراحی میشود. از پارچه های دیواری، پانل های چوبی، کاغذ دیواری با الگوی کلاسیک و گچ بری برای تزئین داخلی از نقاشی هم استفاده میشود. شومینه به طور نمایشی یا حقیقی در طراحی داخلی فضایی گرم به وجود می آورد که باعث نزدیکی و جمع شدن افراد به دور هم میشود.

برای درک بهتر موضوع پیشنهاد می کنیم قوانین رنگ در دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید. اگر منزل شما دارای کف پوش می باشد و یا قصد دارید کف منزل را کفپوش نمایید، استفاده از سرامیک ها و سنگ های مرمر برای دکوراسیون داخلی کلاسیک مناسب تر می باشد. اما دقت نمایید که برای زیباتر شدن و چشم گیرتر شدن منزل بهتر است که از قالیچه هایی با طرح های اصیل و ایرانی نیز بهره مند شوید.

آشپزخانه کلاسیک

از آنجا که فرش های دست بافت گران می باشند و هزینه ی دکوراسیون برای شما بسیار گران تمام می شود، می توانید به جای فرش از قالیچه های دست بافت و یا گلیم فرش های دست بافت استفاده نمایید. فرش و مبلمان شما مهم ترین وسایل منزل می باشند و از همین رو باید دقت زیادی در انتخاب آن ها صورت بگیرد. می توان شلف هایی به سبک کلاسیک نیز خریداری نمود و علاوه بر طراحی دکوراسیون حمام و دستشویی به این محیط ها نظم بخشید. چه مبلمان و چه دکوراتیوهای تزیینی در سبک کلاسیک به صورت خام و بدون تزیینات شاخص رها نمی شوند. کافیست نگاهی به طراحی های اجرای شده سبک کلاسیک چه دیزاین کاخ های شاهنشاهی در ایران و چه به عنوان مثال قصرهای پادشاهان فرانسوی و بناهای تاریخی ایتالیا بیاندازید. زیبایی این سبک معمولا با تقارن، چیدمان منطقی و نظم دقیق تعریف می شود و به صورت خلاصه، معماری کلاسیک باستان (و حتی معاصر) معماری و ساخت بنا بر اصول ریاضیات و اشکال و قالب های هندسی دقیق و منظم است.

۱۷ ایده کاملا کاربردی برای چیدمان آشپزخانه بدون کابینت

استفاده از دکور و تزئینات غیر از رعایت جزئیات در طراحی معماری فضا، به اینکه بدانیم فضا به چه سبکی طراحی شده هم کمک میکند. اگر تمایل به دکوراسیون , بازسازی ساختمان در تهران و دیزاین های کلاسیک در منزل خود دارید ، می‌توانید به‌صورت خلاصه ده راهکار زیر را در طراحی این نوع دکوراسیون به کار بگیرید. برای سفارش طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی خانه ، آپارتمان و بازسازی ساختمان به گروه مهندسی معماری مسعودیان تماس بگیرید.

نقشه ی خانه، نور خانه، مساحت خانه از عوامل موثر در انتخاب نوع دکوراسیون می باشد. مساحت اتاق ها، پذیرایی و نشیمن شما بزرگ است، سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می تواند بهترین نوع انتخاب باشد. اما اگر در منازل آپارتمانی سکونت دارید و مساحت کل خانه ی شما بیشتر از 100 متر نمی باشد، سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون شما مناسب تر می باشد. برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق خواب باید به عناصر مهمی از جمله نور، رنگ، چیدمان وسایل، جنس و اشیای دکوراتیو توجه خاصی نمود. اما با این حال میزان نور ورودی در دکوراسیون کلاسیک باید بیشتر از دکوراسیون مدرن باشد. در دکوراسیون کلاسیک بیشتر از دکوراسیون مدرن به نور اهمیت داده می شود.

در این صورت بازی نور و سنگ را در فضا مشاهده خواهید کرد. گچبری و پتینه کاری بخش مهمی از معماری داخلی کلاسیک لابی است. الگوهای گچبری بهتر از هر الگویی می توانند عظمت لابی را به نمایش بگذارند. گچبری و پتینه کاری در دکوراسیون کلاسیک بسیار مهم و شناخته شده هستند. چون این نوع طراحی باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون کلاسیک می شود. ضمن اینکه جلوه خاصی را در فضای کلاسیک به وجود می آورند.

رنگ انتخابی زمانی می تواند گزینه مناسبی برای دیزاین کلاسیک باشد که با معماری کلاسیک همخوانی داشته باشد. اگر رنگ های نزدیک به طبیعت انتخاب شوند در واقع سه ویژگی مهم یعنی زیبایی، آرامش و شکوه را به نگاه بیننده منتقل می کنند. رنگ مناسب برای دکوراسیون کلاسیک منزل را می توان از میان رنگ های مرسوم نظیر قرمز، سبز زمردی، آبی درباری، طلایی، قهوه ای، کرم و … سرویس بهداشتی های کلاسیک، معمولا کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ای دارند. در سرویس بهداشتی ها برای پیاده کردن سبک کلاسیک باید به سراغ روشویی های کابینت دار بروید و انواع دیگر را کنار بگذارید.