دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس

در این صورت باید خیلی زود به آن‌ها رسیدگی شود تا از خسارات و آسیب بیشتر جلوگیری شود. برای بازسازی و داشتن نما و ظاهر بهتر یا نگهداری و تعمیر و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان باید برنامه مشخصی در نظر گرفته شود. معماری داخلی هنر و علم طراحی فضاست که کار تعیین مرزهای کلی و قسمت‌های مختلف ساختمان را با طراحی نقشه اولیه یا با تغییر و تجدید نظر در طرح اولیه انجام می‌دهد.

اگر از نوع مناسب گلدان و هماهنگ با اجزای دیگر خانه انتخاب شود، بر زیبایی خانه و کیفیت هوای خانه می افزاید. همچنین با قرار دادن یک کتابخانه در دکوراسیون داخلی منزل و گذاشتن کتاب های مختلف در طبقه های آن فضا را به فضای لاکچری تبیدل می کند و بر روحیه افراد تاثیر مثبتی می گذارد . بعضی اوقات با پیروی کردن از این قانون ها، طراحی دکوراسیون داخلی برای ما بسیار کم هزینه تر و با سرعت بیشتری انجام می شود و دیزاین داخلی منزل مان دلپذیرتر و جذاب ترخواهد شد. در این مدل دکوراسیون داخلی فقط از مبلمان و فرش برای تقسیم فضا استفاده شده واین کار هم بسیار هنرمندانه و زیبا انجام شده. همه چی از کفپوش گرفته تا پرده ها و دکور دیوار اصلی کاملا هماهنگ با هم طراحی شدن.

  • مساله ی نورپردازی فضای داخلی امری مهم است که طراح دکوراسیون می تواند با ایجاد بازشو ها و نصب لوستر ها و به کاربردن آباژور های متناسب با سبک فضای خانه آن را حل کند.
  • تاثیرات معماری، اقلیم، فرهنگ،‌ وضعیت مالی و سایر عوامل موثر بر دکوراسیون داخلی بسیار گسترده است و در مقالات متعدد در آینده بدان خواهیم پرداخت.
  • برای این که این نوع سبک را پیاده سازی کنیم باید به مهمترین ویژگی های سبک مدرن که همان استفاده از رنگ های ساده وخط های صاف و سیقلی و فضاهای خلوت و ساده تر است توجه کنیم و مورد استفاده قرار دهیم.
  • طراحی و مدلسازی صدها پروژه دکوراسیون داخلی که بخشی از آنها را در صفحات نمونه کار مشاهده می کنید، موید رزومه قوی این شرکت در زمینه طراحی و مدلسازی دکوراسیون داخلی می باشد.

توجه به این نکته ضروری است که این‌گونه فضاها را می‌بایست با عناصر ارزان‌تر تزئین کرد. تعویض مکان تأسیسات و تغییر لوله‌های ساختمان هزینه بالایی دارد. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که حمام اختصاصی برای استفاده از میهمانان خود طراحی کرده و بسازید. انتظار می‌رود به مواردی مانند سیم‌کشی برق، لوله‌کشی و عایق‌کاری ساختمان توجه بسیاری داشته باشید. تصمیم‌گیری در مورد کل هزینه‌های موردنیاز و محدودیت برای شما مهم است. در این مرحله اتفاق می‌افتد که نیازمند رعایت دقیق اصول و مقررات امنیتی است.

طراحی داخلی نئو کلاسیک:

برای این که یک طراح دکوراسیون موفق باشید باید با انواع سبک‌های معماری و دکوراسیون آشنا بوده و توانایی ترکیب کردن ایده‌های مختلف را داشته باشید. مبلمانی که در این سبک به کار می رود معمولا سبک کلاسیک دارد، البته از مبل‌هایی مثل چستر یا مبلمان نیمه استیل نیز می‌توان در این سبک از دکوراسیون داخلی بهره برد. نمونه بارز این سبک از دکوراسیون، دکوراسیون ایتالیایی است که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی تلفیقی از سبک سنتی و امروزی است و در کنار سبک سنتی اصیل‌ترین سبک‌های چیدمان داخلی را تشکیل می دهند. البته باید گفت که امروزه سبک کلاسیک هم رگه‌هایی از مدرنیته را در خود جای می‌دهد و به روز شده است. از آنجایی که سبک دکوراسیون سنتی به فرهنگ غنی منطقه‌ای و نژادی باز می‌گردد، تنوع طرح و رنگ در این سبک بسیار بالا بوده و می‌توان انتخاب‌های متمایز و منحصر به فردی داشت که متناسب با سلیقه و فرهنگ افراد خانواده باشد.

پروژه کمد دیواری در قیطریه

زمانی که خواسته‌ها و بودجه تخصیص‌یافته مشخص شدند، می‌توانیم فهرستی از کارها و اقدامات لازم را تهیه نموده و کار را آغاز کنیم. با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دیدن نمونه کارهای تیم ما برای این نمونه در این قسمت کلیک کنید. این سبک تلفیقی از سبک صنعتی و روستایی است که طرفداران خاص خود را دارد.

چطور در طراحی دکوراسیون داخلی موفق شویم؟

نور است که حس راحتی و گرما را منتقل می‌کند یا گاهی باعث می‌شود حتی با‌ وجود وسایل گرمایشی احساس سرما کنید. نور در خلق محیطی که می‌خواهید برای مهمان‌تان فراهم کنید مؤثر است. روشن‌کردن فضا و تاباندن نور به‌تنهایی کافی نیست، باید به منبع نور توجه و آنها را دسته‌بندی کنید تا نور به مکان‌هایی که لازم است تابیده شود. این کار وقت و هزینه‌ی زیادی لازم ندارد؛ گاهی کافی است ۳ لامپ مختلف را با یک لامپ پرقدرت جایگزین کنید. این روزها لامپ‌های هوشمند که امکان تغییر شدت نور آنها متناسب با شرایط وجود دارد، گزینه‌ای مناسب هستند. اصل مهم این است که رنگ‌های خنثی بر پایه‌ی سیاه، سفید و در نهایت بژ را به‌کار بگیریم.