طراحی دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک چطور

البته در دانشگاه های غیر انتفاعی و دانشگاه آزاد نیز رشته دکوراسیون داخلی ارائه میشود. مانند تمام مهارتهای علمی و هنری، دکوراسیون داخلی را می توان بدون تحصیلات آکادمیک فرا گرفت. اما تجربه نشان داده است که برای موفقیت در این شاخه از معماری، تنها سلیقه و روحیه هنرمندانه کافی نیست.

  • باید ابتدا مدرک کارشناسی مهندسی معماری را دریافت کنید و سپس در مقطع ارشد گرایش طراحی داخلی را انتخاب فرمایید.
  • گاهی اوقات واقعاً نیازی نیست تا هزینه بسیاری صرف شود تا خانه‌ای لوکس و شیک داشته باشیم.
  • جهت مشاوره، بازدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

برای مثال استفاده از میزهای تاشو برای آپارتمان های کوچک یا قفسه های مخفی در زیر میزها و … می تواند کاربری بودن این سبک را به خوبی نشان می دهد. استفاده از وسایل چوبی و سبک که قابلیت جابجایی داشته باشند در این سبک طراحی بسیار مورد توجه قرار دارد. برای دکوراسیون داخلی کلاسیک می توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید و در واقع یکی از ویژگی های این سبک نظم زیاد آن است و اصالت و سنگینی خاصی در فضا حاکم می شود.

آخرین پروژه های اجرایی دکوراسیون

برای اینکه ژاپن را واقعاً در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمان‌ها کفش‌هایشان را در آنجا بگذارند. بیشتر فضاهای سنتی ژاپنی از میزهای کوتاه و بالشتک برای زانو زدن استفاده می‌کنند اما فکر نکنید نباید از کاناپه‌تان استفاده کنید. نکته اصلی اینجاست که شما باید فضای زندگی را طوری سازمان‌دهی کنید که به مفهوم ذن دست پیدا کنید. هدف این سبک ساده، غنی و رنگارنگ به نظر رسیدن بدون زیاده‌روی است. خانه‌ی روستایی مدرن فضایی گرم و صمیمی دارد که همه‌ی عوامل خود را از روستانشینی را با کنتراست بالا و پایین که به‌خوبی به‌ویژه با خانواده‌های رو به رشد هماهنگی دارد شامل می‌شود. کار را بارنگ زمینه‌ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت‌های غیرمعمول پرکنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-مهرشهر

تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید. دکوراسیون اسکاندیناویایی کاملاً کاربردی و مینیمال است و اشکال ارگانیک با تمایلاتملایم، بافت‌های آهنگی و ظاهری آرام در فضایی تماماً سفید با پس‌زمینه‌ی خاکستری برجسته می‌سازد. گرچه ممکن است این سبک شبیه به سبک سنتی به نظر رسد اما در حقیقت همیشه انرژی مدرن و بالایی دارد. ترکیب ترکه و شاخه بید می‌تواند روشی مؤثر برای آوردن سبک ساحلی به فضای داخل باشد. ترکیب عناصر ساحلی و خانه‌های ساحلی به شکلی جدید و فوق‌العاده فضای یک اتاق را منسجم می‌سازد.

ولی در گذشته این سبک در دفاتر کاری، کارخانه‌ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. دکوراسیون در لغت فارسی به معنای چیدن، آراستن و مرتب کردن است. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی مربوط می‌شود. برقراری تعادل در تمامی مراحل کار از انتخاب سبک دکوراسیون و وسایل گرفته تا پیاده سازی و هزینه‌ها بسیار حائز اهمیت می باشد.

طرح هایی که طراح برای اجرای دکوراسیون خانه ارائه می کند باید پاسخگو و هماهنگ با نیازهای کارفرما انجام گیرد. دکوراسیون داخلی دارای اصول و قواعدی می باشد که در ادامه به بررسی این اصول خواهیم پرداخت. اگر هزینه‌ها برای‌تان مهم نیست، هرچه را که دوست دارید در روند طراحی دکوراسیون داخلی اضافه کنید را در لیست بنویسید. سپس تصمیم بگیرید از عهده کدام یک بر می‌آیید و آن‌ها را اولویت بندی کنید.