خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 207i پانوراما دنده‌ای در تهران دیوار | behtarinyab

خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 207i پانوراما دنده‌ای در تهران دیوار | behtarinyab

شما با شرکت در طرح فروش قسطی پژو 207 صاحب ماشینی خواهید شد که پیشرانه آن با حجم 1.6 لیتر، میتواند با حداکثر قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر حرکت کند. همان طور که پیشتر نیز اشاره شد فروش پژو 207 اقساطی همواره از رونق خوبی برخوردار است زیرا این ماشین به سبب بهره‌مندی از یک پیشرانه درجه یک، مصرف سوختی معقول و منطقی دارد. خرید پژو 207 اقساطی باعث میشود در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، زیرا این خودرو در هر صد کیلومتر تنها 6.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند، عددی که در بازار اقتصادی نابسامان امروزی یک امتیاز بزرگ برای هر خودرو محسوب می‌شود.

  • طرح فروش فوری پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ارتقا یافته ویژه اسفند ۱۴۰۲ مطابق جدول زیر می باشد.
  • مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود.
  • طرح فروش پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما ارتقا یافته ویژه اسفند ۱۴۰۲ مطابق جدول ذیل شروع خواهد شد.
  • دیزلیران متولد شده تا تمام آنچه را که نیاز هست تا در نهایت لذت و آرامش خرید و فروش خودرو را تجربه کنید.

فروش اقساطی خودرو ، خرید اقساطی خودرو، پیش فروش خودرو ها یا لیزینگ خودرو را احتمالاً شما هم شنیده اید. این ها به معنای فروش اقساطی خودرو توسط شرکت فروش خودرو به فرد متقاضی می باشد. در این نوع فروش که به صورت قسطی انجام خواهد شد فرد خریدار به شرکت فروش خودرو مراجعه می‌کند و با انتخاب خودروی مورد نظر مبلغی به عنوان پیش پرداخت را به شرکت ارائه داده و مابقی هزینه ی خرید خودرو را به صورت قسطی می پردازد.

قیمت پژو 207i (دنده ای) صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران

پژو 207 همانند 206 موفق به اخذ چهار ستاره ایمنی شده است و تجهیزات امنیتی ان نیز نسبت به رقبا در شرایط ایده‌آل تری قرار دارد که شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 را توجیه می‌کند. همچنین فرمان برقی، ترمز عقب دیسکی و رینگ 14 اینچی آلومینیومی هم جزو مواردی است که به صورت آپشنال در پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ارائه می‌شود. آپشن‌های پیشفرض این خودرو هم شامل سیستم تهویه اتوماتیک، مالتی مدیا با نمایشگر، دیلایت، کلید کنترل روی فرمان، دوربین و سنسور دنده عقب، کیسه‌های هوا جلو و ترمز ضد قفل است. ذکر این نکته ضروری است که این محصول با پژو ۲۰۷ معمولی به غیر از پانوراما هیچ تفاوتی ندارد. شما برای فروش نقدی ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای پانوراما  میتوانید به پنل کارویترین مراجعه کنید و برای فروش اقساطی ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای پانوراما  به سایت سپند خودرو مراجعه نمایید.

فروش اقساطی دنا

به طور نمونه، فروش اقساطی خودرو 207 پانوراما می تواند به فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای فرم زیر باشد. هنگامی که شرکت پژو فرانسه با اندک تغییراتی در نمای روبرویی پژو ۲۰۶، آن را ۲۰۶ پلاس نامید، در ایران این خودرو با عنوان ۲۰۷ عرضه شد. فروش اقساطی پژو ۲۰۷، همواره متقاضیان زیادی دارد؛ چراکه یکی از محبوب‌ترین خودروهایی است که امروزه انواع صندوقدار و هاچبک آن در دو مدل اتومات و دنده‌ای عرضه می‌شود و متناسب سلیقه جوانان و خانواده‌های ایرانی است. رقبای اصلی ۲۰۷، خودروهایی هستند که با قیمتی بسیار گران‌تر عرضه می‌شوند و همین مساله نشان‌دهنده پرطرفدار بودن این خودروی دو رگه ایرانی-فرانسوی است. اما دلایل زیادی وجود دارد که شما را مجاب کند تا در نهایت ۲۰۷ را انتخاب کنید. در ادامه این دلایل را باهم بررسی می‌کنیم و به شرایط ویژه سایا خودرو برای فروش اقساطی ۲۰۷ می‌پردازیم.

در نظر داشته باشید که برای خرید هر خودرو در بورس کالا، به‌طور مثال ثبت نام پژو پارس، ۲۰۷ و…، هر کد ملی تنها مجاز است که برای یک خودرو ثبت سفارش کند و هریک از خریداران باید حداقل ۱۸ سال تمام سن داشته باشند. پژو 207i با موتور TU5 تنفس طبیعی 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 1.6 لیتر عرضه می‌شود. این موتور هرچند قدیمی است و در سال‌های اخیر با افت کیفیت و راندمان مواجه شده، اما همچنان توانایی تولید قدرت و گشتاور مناسب برای این هاچ‌بک نسبتاً سبک را دارد. نسخه دنده‌ای پژو 207 مدل i شتاب مطلوبی دارد، اگرچه شتاب‌گیری و تعویض دنده‌ها در مدل‌های فعلی با افت کیفیت مواجه شده است.