طراحی دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک چطور

در این میان برخی عناصر محیطی بر انجام طراحی‌ها تأثیر دارند مانند نور محیطی و شرایط آب‌وهوایی. استفاده از گیاهان تنها جنبه زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، می‌توان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد. مبلمانی ساده در کنار فرش‌هایی با طرح شلوغ و رنگ های پر تحرک دارد. در بین سبک های مختلف سبک شیکر یکی از سبک های است که هرکسی اگر اطلاعاتی از آن داشته باشد به سمت آن کشیده می شود . در این نوع سبک از رنگ های مات و خنثی مانند رنگ های طوسی خاکستری و…

  • این سبک چون سبکی تلفیقی است در اکثر منازل و اماکن ممکن است به چشم بخورد.
  • کار را بارنگ زمینه‌ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت‌های غیرمعمول پرکنید.
  • لطفاً از بکار بردن رنگ‌های تند و تیره در آن صرف‌نظر فرمایید؛ زیرا در درازمدت تأثیرات مخربی در آرامش شما خواهند داشت.
  • هم نور طبیعی و هم نور مصنوعی باعث می‌شوند فضا وسیع و آرامش‌بخش به نظر برسد؛ و این برای فضایی که زمان زیادی را در آن می‌گذرانید عالی است.
  • فرایند طراحی دکوراسیون منزل مانند هر فرایند هنری دیگر، دارای نکات و ریزه کاری‌ های خاصی است که با رعایت اصول تزئین، می توان تغییراتی فوق العاده را به وسیله آن ایجاد نمود.

به این ترتیب زیبایی در کنار جنبه‌های کاربردی از اصول کلیدی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد. مطمئن باشید که فضای آشپزخانه شما چیزی فراتر از چند عدد کابینت و یا لوازم نو شده از تجهیزات آشپزخانه است. این فضای خانه باید مکانی کاربردی برای ارتباطی ساده با دیگر فضاهای خانگی باشد. از آشپزی کردن تا دسترسی به بخش‌های مختلف آشپزخانه باید ساده باشد و مسیر چیدمان جزئیات فضای آشپزخانه‌ای باعث به ‌هم خوردن آسایش نظم و یا کار کردن ساده شما در حین آشپزی و غذا خوردن نشود. پرداختن به آشپزخانه از ایده‌های کلیدی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است.

بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران + لیست ۱۰ تایی

اگر از طرح ایجادشده خوشتان نمی‌آید به‌راحتی می‌توانید آن‌ را تغییر دهید. با این کار می‌توانید میزان فضای باقیمانده و فاصله بین آن‌ها جهت رفت آمد را نیز تعیین کنید. در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید. بنابراین در نظر گرفتن سالن بزرگ و مبلمان بیشتر برای مورد اول و اختصاص دادن یکی از اتاق‌ها به دفتر کار برای دومی امری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

امیدواریم نکات ارائه‌شده بتوانند شمارا در انجام هر چه‌بهتر طراحی دکوراسیون داخلی یاری رسانند. به‌هرحال ممکن است مایعات مختلفی بر روی کف آشپزخانه بریزد؛ بنابراین عدم لغزندگی بسیار مهم است. اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است، می‌توانید با انتخاب رنگ‌های روشن، فضا را بزرگ‌تر جلوه بدهید. تخت‌هایی که مفروش شده‌اند، پشتی‌ها، قلیان، گل‌هایی با برگ‌های بزرگ سبزرنگ، تختخواب‌هایی با سایه‌بان، مبلمان چوبی ساده، میزهای مربعی، همگی بخش‌هایی هستند که در این طراحی به چشم می‌خورد. فضا در این روش کاملاً با کمک رنگ‌های قرمز، آجری، قهوه‌ای و زرد، گرم و دوستانه است؛ اما این چیدمان تا حدودی به سبک‌های سنتی نزدیک‌تر است. در نظر داشته باشید که در طراحی‌های داخلی مدرن، تمام مبلمان با یکدیگر ست نمی‌شوند.

5- پشتکار و تلاش را چاشنی کار خود کنید و تا می‌توانید پروژه‌ها را زودتر از زمان تعیین شده تحویل دید البته هیچوقت از کیفیت کار خود نزنید. برای مثال هرچقدر که شما سابقه کار بالاتر، مهارت ارتباط با مشتری بهتر و مهارت‌های شغلی بیشتری داشته باشید، درآمد شما افزایش خواهد یافت و مشتریان بیشتری هم خواهید داشت. به این صورت که فرد خودش می‌تواند یک دفتر کار با چند کارمند افتتاح کرده و با تبلیغات صحیح، مشتری خود را جذب نماید و اگر هم سرمایه اولیه‌ای ندارد می‌تواند به صورت فریلنسر پروژه بگیرد و انجام دهد. یک دکوراتور از زمانی که پروژه را بر عهده می‌گیرد تا زمانی که آن را تحویل کار فرما یا مالک می‌دهد، به چیزی جز اجرا کردن و انجام پروژه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده فکر نمی کند و صرفا اجرای یک پروژه را بر عهده دارد.

علاوه براین، مطالعه کتب و مجلات معروف و شناخته شده در این زمینه و آشنایی با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی می تواند به دانش و تخصص تان در این حوزه کمک بزرگی کند. علاوه بر اصول دکوراسیون داخلی، بهتر است با معماری داخلی، مصالح ساختمانی و کاربرد هر یک و همچنین هزینه های اجرا و وسایل مورد نیاز برای هر پروژه آشنایی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین آیتم‌های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در آشپزخانه، نور است. نحوه چینش لامپ‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تمام فضای آشپزخانه به‌اندازه کافی روشن باشد.

معروف ترین افراد در دکوراسیون داخلی

می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیاردارید دکور زیبایی را به وجود آورید و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنید که در آن تنها اشیا بی‌هیچ تناسبی در کنار هم قرارگرفته‌اند، دوری‌کنید. شوروم ها در راهنمایی نحوه چیدمان وسایل منزل میتوانند بسیار کمک کننده باشند. از دیگر انواع طراحی دکوراسیون داخلی، می‌توان به طراحی دکوراسیون منزل اشاره کرد که خود دارای طیف وسیعی از زیر مجموعه‌های تاثیرگذار و خاص می‌‌باشد. در ادامه به ذکر این زیر مجموعه هیجان انگیز می‌پردازیم تا شما با آگاهی بیشتری اقدام به بهره برداری مفید از طراحی معماری داخلی نمایید. هیرادانا در طراحی داخلی ساختمان از به روزترین و مدرن‌ترین متریال ها و دیتیل های ظریف در طراحی‌ها بهره برداری می‌کند. کاغذ دیواری خانه خود را متناسب با سلیقه شخصی و هماهنگبا سایر وسایل مانند مبلمان، فرش ها و… انتخاب نمایید.

پرده‌ها در خانه به سبک مدرن کاملاً ساده و بدون تزئینات اضافی انتخاب می‌شوند. به‌عنوان‌مثال تورهای ساده به رنگ نباتی و یا سفید و یا حریر ساده به رنگ سفید و یا نباتی جزو بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آیند. حال در ادامه، اجازه بدهید نگاهی بیندازیم با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی و ایده‌هایی ناب از آن‌ها را با شما در میان بگذاریم؛ و قبل از آن نکاتی کلیدی از نحوه چیدمان منزل را باهم مرور خواهیم کرد.

اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با به کارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا استفاده کرد. دیوارهای با رنگ ساده با تابلوهای پر طرح و شلوغ را به نمایش می‌گذارد. بیشتر از رنگ های گرم و تیره در طراحی سبک صنعتی استفاده می شود. از وسیله های بسیار ساده و کم برای دکوراسیون خانه استفاده می شود. میشه یکی از این شرکت ها و موسسه ها که کارش در سطح بین الملل هست رو معرفی کنید تا اونجا برم .ممنون میشم. سلام کلاسا خصوصی که برای آموزش برگذار میشه رو میتونین شرکت کنین که مدرک داخلی و بین‌المللی میدن.