دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار

در ادامه با پر طرفدار ترین سبک های دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم شد. تلویزیون یکی از اشیاء مورد استفاده در هر منزل است که افراد آن را به دو شکل دیواری یا روی میز در دکوراسیون مورد استفاده قرار می دهند. کمد دیواری باعث می شود همه ی اشیاء به شکل جمع و جور در یک فضای خفا چیده شوند و در مدل کمد دیواری بدون درب یا کمد دیواری ویترینی اشیاء به شکلی مرتب چیده می شود و معمولاً از نور مخفی در این مدل کمد دیواری ها استفاده می شود. در این روش افراد برای چیدمان منزل پیرو رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه ای هستند و رنگهای روشن کمتر به شکل ترکیبی به چشم می خورد و نمای اصلی خانه با رنگ تیره به نمایش گذاشته می شود. در این سبک از پارچه های مخملی یا ابریشمی گل برجسته برای زیباسازی فضا و روکش مبلمان ها استفاده می شود .

  • با انتخاب این فروشگاه علاوه بر خرید از یک تولیدکننده ایرانی بدون واسطه به راحتی سفارش خود را درب منزل با ضمانت معتبر ‌تحویل خواهید گرفت.
  • موضوع طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، شرکت ها و ساختمان های تجاری به دلیل تمایل به مد و مدگرایی وایده آل بودن مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است.
  • انتخاب رنگ مناسب و یا کاغذ دیواری هماهنگ با دیگر اجزای آشپزخانه نقشی مهم در زیبایی آشپزخانه دارد.

در این مرحله باید با دقت تمام اولویت های شخصی و علاقمندی های خود را تعیین کنید تا بتوانید با برنامه ای منظم و دقيق پيش برويد. یک ذهنیت غلط درباره طراح مونوکروم موجود است که فکر میکنند فقط باید با رنگ بژ طراحی شود اما اینگونه نیست و تغریبا میتوان با تمام رنگ ها این سبک را طراحی کرد. فقط باید طیف رنگی را رعایت کنید یعنی نمیتوانید در این طراحی از دو رنگ مختلف استفاده کنید فقط در یک طیف رنگی باید کار شود. اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک چیزایی در دکوراسیون اصلاح شده یا تغییر کند. در چنین شرایطی شما باید بدانید که تا چه حد قصد هزینه کردن دارید.

دکوراسیون داخلی

یکی از روش های ارزان برای تغییر دکوراسیون منزل کمک گرفتن از وسایل هنری است. هر یک از وسایل تزئینی یک ویژگی خاص را به فضای خانه شما وارد می‌کند. چرم، پلاستیک، بامبو، پوست، ابریشم، کتان، ساتن و … فقط برخی از ده‌ها جنسی است که شما می‌توانید در دکوراسیون داخلی مدرن استفاده کنید. در دکوراسیون سوئیت کوچک می‌توانید فضای خصوصی و اتاق خواب خود را در یک کابین مکعبی شکل جاسازی کنید که زیر آن چرخ دارد.

سبک طراحی دکوراسیون همپتونز

این مدل از تخت‌ها از همان ابتدا برای چیدمان خانه کوچک طراحی شده‌اند و به بزرگ نشان دادن خانه هم کمک می‌کنند. هر زمان که بخواهید تخت را که تا و جمع شده است باز می‌کنید و سپس آن را به حالت قبل برمی‌گردانید. اکثر این تخت‌ها با قفسه‌ها و استندهایی هم‌جنس خود هماهنگ و طراحی می‌شوند. به این ترتیب غیر از تخت، قفسه و کشوهای کاربردی هم خواهید داشت.

تعدادی هم از المان‌های سنتی بهره می‌گیرند تا حال و هوای قدیم را به خانه خود بیاورند. نکته قابل اشاره دیگر کمک گرفتن از تابلو‌های نقاشی در رنگ‌های یک دست است. به طور مثال یک اتاق آبی کمرنگ را تصور کنید که در میان آن یک تابو نقاشی با پس زمینه سفید قرار گرفته است. اتفاقی که در این اتاق می‌افتد استراحت چشم به هنگام رسیدن به رنگ سفید است. با کمک گرفتن از این تکنیک می‌توانید دیگر فضاهای خانه خود را نیز دکور و طراحی کنید. استفاده از رنگ‌های گرم پررنگ باید با احتیاط انجام شود زیرا باعث خسته شدن چشم و دل‌زدگی ساکنان خانه می‌شوند.