دکوراسیون داخلی منزل ایرانی اشتباه های رایج و بهترین ویژگی های دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

دکوراسیون منزل با رعایت اصول هنر و دیزایین یک چیدمان منحصر به فرد ایجاد می‌شود. رعایت اصول دکوارسیون داخلی منزل نیازمند و دانش بالایی است. شما با داشتن زیبا ترین طراحی و دکوراسیون داخلی پر از حس آرامش و مثبتی می‌شوید. رنگ آمیزی حمام را ساده نگه دارید زیرا طرح های شلوغ باعث می شود محیط کوچک تر به نظر آید.

  • بنای این سبک در فراهم کردن آرامش با استفاده از تعادل و هماهنگی هست و تقریبا به اصول مینیمال شبیهه.
  • سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است.
  • در صورتی که فضا زیاد بزرگ باشد و فضای خالی زیادی دارید ما برای شما دو پیشنهاد داریم.
  • در اون دوره از تاریخ اروپا، مبلمان چرم طرفدارن زیادی در بین اشراف و كارخونه دارها داشته و به همين دليل به يكي از عناصر جدایی ناپذير سبك صنعتی تبدیل شده است.
  • همچنین کاربرد لوازم ضروری و غیر ضروری کمی در آن به چشم می‌خورد.
  • در سبک دکوراسیون مدرن به ایجاد فضا و کاربردی ساختن فضا و لوازم توجه می‌شود.

شما می توانید ایده ی ذهنی خودتان را با سایر طرح های از پیش انجام شده مقایسه کنید و در نهایت با اعمال تغییراتی به نتیجه دلخواه برسید. به طور کلی اگر بخواهم بگویم دکوراسیون چیست باید بگویم که آراسته کردن، مرتب کردن یا چیدمان لوازم را دکوراسیون میگویند. البته زمانی که صحبت از دکوراسیون میشود منظورمان مرتب کردن، چیدن یا انتخاب وسایل قسمت های مختلف خانه یا محل کار است.

به تاریخ رنگ سفید برای دیوار توجه کنید

در موقع امتحان رویه مبل روکش هایی با رنگ های شاد را برگزینید که چرک تاب باشد و کثیفی را نشان ندهد، همچنین بهتر است رویه مبل، قابل شستشو باشد. با تاباندن نور به سرسرا و بخش های دلگیر اتاق، به آن ها قدری جذابیت ببخشید. با نصب منابع نور و تابش آن می توان یک اثر هنری را به نقطه محوری اتاق بدل نمود. لوسترها در این طرح‌ها بزرگ و با تزئینات زیاد انتخاب می‌شوند. لوسترهایی که بخشی از آن‌ها، کریستالی و بخشی هم برنزی و یا برنجی هستند، بیشتر موردپسند واقع می‌شوند. به‌علاوه بر اساس نظریه‌های حاکم بر علم فنگ‌شویی، گیاهان منشأ انرژی مثبت هستند.

امکان استفاده از چند سبک در یک خانه

این هماهنگی به‌خصوص می‌بایست در طراحی دکوراسیون منزل رعایت شود. در این بخش ما قصد داریم اصول طراحی دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل را بررسی کنیم. اگر می‌خواهید خودتان دست به کار شوید پس باید دانش و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. توصیه می شود اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید همه چیز را به طراح بسپارید. معمولا دکوراسیون آشپزخانه بیشترین هزینه را در دکوراسیون منزل مصرف می کند؛ بنابراین شایسته توجه ویژه‌ای است.

دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق‌العاده

اتاق خواب خانه به عنوان اتاق شخصی جایگاه مهمی در دکوراسیون و آرامش اشخاص خانه ‌دارد. دکوراسیون اتاق خواب باید با توجه به سلیقه شخصی افراد و هماهنگ با دیگر فضاهای خانه طراحی شود. تم دکوراسیون داخلی منزل بهتر است در بخش‌های مختلف خانه نیز حفظ شود.