دکوراسیون داخلی منزل _ دکوراسیون استیل _ دکوراسیون داخلی منزل در تهران

برای کف از موزاییک ها و کاشی های نقش دار استفاده می شود و در حالت مدرنیته نیز پارکت را برای تزئین کف به کار می گیرند . در چنین مواردی وجود یک معمار، طراح و نقشه کش داخلی لازم و ضروری است تا بتواند یک فضای جذاب و دلنشین را طراحی و اجرا کند. افرادی که در این رشته تحصیل کرده اند با کلیه سبک های معماری آشنایی دارند . کلیه طرح ها و دیزاین ها را می شناسند و طبق محیطی که می بینند، می توانند حرفه ای ترین دیزاین را بچینند. بازسازی آشپزخانه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون داخل خانه سهم بسزایی دارد. می‌توانید تصمیم بگیرید که چه بخش‌هایی از ساختمان را تغییر دهید و از چه طرح‌هایی برای بازسازی منزل استفاده کنید.

  • زیرا ستون‌های ساختمان که موجب استحکام ساختمان شما هستند روی آن‌ها قرار دارند و وظیفه‌ی تحمل وزن سازه ساختمان را بر عهده‌دارند.
  • مثلا سبک سنتی فرانسوی، ایتالیایی، بریتانیایی در یک گروه از سبک دکوراسیون داخلی به نام سنتی اروپایی قرار می‌گیرند.
  • اگر علاقه زیادی به نگهداری گل دارید حتما از آن ها در دکوراسیون خود استفاده کنید.
  • دکوراسیون استیل در دسته چیدمان های مدرن قرار می‌گیرد و بی‌جهت نیست که این روزها نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.
  • سبک های دکوراسیون داخلی منزل بسیار متنوع است بنابراین باید در ابتدا سبک ها را بشناسید تا بتوانید بهترین نوع آن را برای منزل خود انتخاب کنید؛ بنابراین با مشاوران و طراحان خبره مشورت کنید تا شاهد بهترین ها باشید.

باید در نظر داشته باشید که در آشپزخانه حتما مثلث کار رعایت شود.یعنی محل قرار گیری سینک ظرف شویی و گاز و یخچال به صورتی باشد که کمترین انرژی را از خانم خانه بگیرد. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می کند. در این سبک به دلیل اعتقادات مردم هند استفاده از عود و شمع هم جنبه اعتقادی و هم جنبه تزئینی دارد.

دکوراسیون منزل ایرانی

برای انتخاب سبک دکوراسیون داخلی خانه ­تان بهتر است به علاقه خودتان نگاه کنید. چون قرار است خودتان در آن خانه زندگی کنید و مهمترین اصل لذت بردن خودتان است. در بالا انواع سبک های طراحی را نام بردیم بر اساس نظر خودتان باید یکی از سبک های طراحی را انتخاب کنید. این سبک از دکوراسیون داخلی زمانی ایجاد می‌شود که برای طراحی دکوراسیون و استفاده از المان‌های دکوری با توجه به طراحی و چیدمان در دوره‌های گذشته انتخاب صورت گیرد. این انتخاب‌ها معمولا بر اساس فرهنگ و سنت هر منطقه متفاوت است و به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ و اصالت گذشتگان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سبک طراحی مینیمالیسم

تا به اینجا در کنار همه حرف ها و راه کارهایی که گفتیم، سعی کردیم یادآور سادگی هم باشیم. مثلا می توانیم مبلمان خود را از جنس چوب مرغوب انتخاب کنیم اما ملزم به انتخاب کردن مبلمانی بزرگ و کنده کاری شده نیستیم. می توانیم پرده هایی از جنس ابریشم یا کتان را انتخاب کنیم اما ساده با رنگ هایی همخون با کل دکوراسیون داخلی منزل ایرانی و … سادگی تنها در نوع وسایل و مبلمان نیست.

استفاده از طرح‌های کودکانه بر روی دیوار یا زمین (فرش) به رشد ذهنی کودک کمک می‌کنه. تاثیر نور در رشد موضوع مهمی در بحث تربیت کودک هست، پس به وجود نور طبیعی حدالامکان یا نورپردازی مصنوعی صحیح توجه کافی داشته باشین. حتی نورپردازی سقف به شکل ستاره و تداعی آسمان، برای سنی که تاریکی یک ترس به شمار میاد، ایده خوبی هست. سبک و استایل که در این مطلب بارها و بارها ازش حرف زدیم و نشون میده چه نقش پررنگی در دکوراسیون داخلی داره. درواقع این سبک‌های دکوراسیون پایه و اساس انتخاب‌های بعدی شما رو تشکیل میدن.

ایجاد آلبوم خاطرات بر روی دیوار در دکوراسیون داخلی

همان طور که اشاره شد دکوراسیون داخلی منزل یکی از اساسی ترین نکته هایی است که زیبایی و راحتی یک خانه را فراهم می کند . هر کس سلیقه ای دارد و مطابق سلیقه خود اشیاء خانه اش را می چیند. رشته طراحی دکوراسیون به دو دسته طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون خارجی تقسیم می شود . در این رشته افراد دوره های لازم را برای چیدمانی شیک و جذاب از صفر تا صد به صورت تئوری و عملی در دانشگاه ها می گذرانند و با گرفتن مدرک و احداث دفتر شروع به کار می کنند. بهترین سبک‌های طراحی داخلی انتقالی در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعین‌حال به فضایی آرام و گرم در خانه ایجاد می‌کنند. در اتاق خواب مستر به دلیل فضای محدود، عملکردهای متفاوت و مبلمان متنوعی که داره، هماهنگی و تعادل برقرار کردن بین این عناصر خیلی ضروری هست.

خانه‌ی روستایی مدرن فضایی گرم و صمیمی دارد که همه‌ی عوامل خود را از روستانشینی را با کنتراست بالا و پایین که به‌خوبی به‌ویژه با خانواده‌های رو به رشد هماهنگی دارد شامل می‌شود. کار را بارنگ زمینه‌ای ساده و خنثی پیش ببرید و اتاق را با بافت‌های غیرمعمول پرکنید. پالت رنگی پررنگ که همراه است با بافت‌ها و الگوهایی که برای ایجاد ترکیبی غنی با ابزار و نقاط مرکزی در ذهن ایجاد می‌شوند.

این سبک در قرن 21 میلادی شکل گرفته است و در آن از خطوط مشخص و صاف و حداقل رنگ‌ها استفاده می‌شود. دکوراسیون و چیدمان خانه و منزل در ده‌های گذشته بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. دیزاین منزل در سال‌های مختلف با تغییر رویه و سبک روبرو بوده است.

این انرژی‌ها می‌توانند از بالکن وارد خانه‌های شما شده و طراوت و حس شادمانی را در سرتاسر خانه گسترش دهند. اگر بزرگی فضا به شما امکان گذاشتن میز و صندلی را می‌دهد، حتماً این کار را انجام بدهید. از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی برای تغییر آب‌وهوای خانه‌تان استفاده کنید.