شیک ترین طراحی دکوراسیون داخلی خانه مجله تصویر زندگی-پارسیان دکور

اگر فکر می کنید نیاز دارید که نور اتاق خواب خود را تغییر دهید، یا رنگ ها را عوض کنید تا آرامش بیشتری به دست بیاورید، حتماً این کار را انجام دهید. بازسازی و نوسازی اتاق خواب، مجله خبری دکوراسیون بخشی از طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب به شمار می ‌رود. ایده ‌های زیادی در فضای اینترنت معرفی شده که همه آنها بر اساس نکته های روانشناسی و آرامش بیشتر می باشند.

  • در طراحی داخلی خانه حتما از آینه ها استفاده کنید، کوچک یا بزرگ، ارزان قیمت یا گران قیمت، فرقی نمی کند.
  • انتخاب تابلو ها و دیوارکوب ها، نقش بسیار مهمی در طراحی یک خانه لوکس و دیزاین لاکچری داره.
  • برخی از دیوارکوب ها که بتوانید ظروف یا لوازم تزئینی را از آنجا آویزان کنید، ایده بسیار خوبی است.
  • در فرهنگ اصیل ما، خانه عروس و چیدمان آن یکی از آداب و رسوم مهم برای شروع زندگی مشترک عروس و داماد محسوب می شود.
  • ﻋﻼوه ﺑﺮ تمیز ﮐﺮدن ﺧﺎﻧﻪ، ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﺪ در ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮدن وﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ ﻧﯿﺰ از آن اﺳﺘﻔﺎده ﮐﻨﯿﺪ.

پس از آن لازم است متراژ خانه در نظر گرفته شود و ابتدا از مهمترین قسمت ها طراحی دکوراسیون را آغاز کنید. بدون شک پس از یک یا دو ماه اجرای پروژهدکوراسیونداخلی منزل، به همان سبکی خواهد شد که در نظر داشتید. ایده‌ های دکوراسیون پذیرایی و حال ( دکوراسیون پذیرایی بدون مبل ) بسیار متنوع بوده و با توجه به فضای در اختیار، سبک و سلیقه، میزان بودجه و دیگر موارد، می ‌توان بهترین آن‌ ها را انتخاب کرد. طراحی پایدار، یکی از ارکان طراحی دکوراسیون داخلی سبک چینی محسوب می شود. این جزئیات در دکوراسیون داخلی سبک چینی کوچک هستند که تفاوت زیادی در فضای اتاق ایجاد می کنند.

جزئی ترین ایده ها می تواند آشپزخانه را زیباتر کند؛ چیزی که در نمای اول، شاید به چشم نیاید، اما معمولاً خانم ها در چیدمان آشپزخانه به آن بسیار توجه می کنند. اگر به دنبال طراحی زیبا برایدکوراسیون آشپزخانه خود هستید، لازم نیست هزینه های زیادی را صرف کنید! مدل های ساده ای هستند که با سبک دکوراسیون امروزی سازگاری دارند و جلوه فوق‌العاده‌ای را خواهند داشت. در ادامه این قسمت به برخی از مهم ‌ترین ترفندها ایده ها و نکاتی اشاره می کنیم که برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه مفید هستند.

توجه کنید که کفپوش های چوبی به تعمیرات نگهداری بیشتری نیاز دارند. در هر صورت هزینه ها و روش های نگهداری از کفپوش ها را قبل از نصب، ارزیابی نمایید تا هزینه‌های بیشتری برای شما ایجاد نکند. اگر چه زندگی در آپارتمان های کوچک و جمع و جور، یک ایده جالب و رویایی است، اما دکوراسیون منزل کوچک همیشه با چالش و مشکل مواجه بوده است!

بیشترین و بهترین ها در صنعت مبلمان جهان کدامند؟

در آینده دکوراسیون داخلی، سیمان به یک ماده محبوب و قابل استفاده در خانه تبدیل می شود. این یک ماده عالی، برای ایجاد یک سبک مدرن اما متفاوت در فضای شما ایده آل است. استفاده از سیمان برای اجرای جدیدترین دکوراسیون داخلی در حمام، یک انحراف زیبا از عناصر متداول چوب یا سنگ مرمر خواهد بود. اگرچه این دو فاکتور، مکمل هم هستند، دکوراسیون داخلی با طراح داخلی ساختمان، تفاوت دارد. طراحان داخلی، وظایفی مشابه دکوراتورها را انجام می دهند اما باید از طرف مؤسسات مهندسی و حرفه ای ویژه، صلاحیت طراحی داخلی را دریافت کرده، آموزش رسمی ببینند و مجوز حرفه ای دریافت کنند. این مسأله برای طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت است؛ دکوراتورهای داخلی ملزم به دریافت آموزش رسمی یا تجربی حرفه ای نیستند.

مراحل انتخاب تم دکوراسیون منزل

برای این‌که کارتان آسان شود از کاغذ دیواری‌های جدید که به راحتی با چسب به دیوار می‌چسبند استفاده کنید. لازم نیست تمام دیوار را آجر یا کاغذ دیواری کنید می‌توانید فقط برای یک یا دو دیوار از این طرح‌ها استفاده کنید. اگر قصد ندارید مبل و کاناپه‌ها را عوض کنید، یک ایده ساده را انتخاب کنید.

این رنگ ها برای زمینه آشپزخانه به کار می‌روند و باید به گونه ای انتخاب شوند که سایر رنگ های مکمل در بستر آن جلوه کنند. منزل ایرانی این است که هرگز هزینه های اضافی را در ابتدای کار خرج نکنید. مدل های قفسه های آماده را می توانید با هزینه های کمتر در بازار پیدا کنید. حتی می توانید قفسه های رنگی انتخاب کنید و آن را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید.

جذاب ترین دکوراسیون منزل چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از فضاهای مدرن، از ساختار و تکرار الگوهای هندسی بهره می‌برند، چون این نوع نشانه‌های بصری به محیط اطراف نظم می‌دهند. خوشبختانه وقتی پای الگوهای هندسی به میان می‌آید، امکانات بی‌نهایتی دردسترس هستند، ازجمله زیراندازها، آثار هنری، منسوجات، مبلمان، کاغذهای دیواری و غیره. استفاده از گیاه کمی جلوه متفاوت به خطوط صاف و فضاهای خالی اضافه می‌کند. گیاهان گلدانی، از درختچه‌های پهن‌برگ بزرگ در گوشه‌ی اتاق گرفته تا تراریوم‌های کوچک، زاویه‌ها را تعدیل کرده و به خانه حس زندگی می‌دهند. رویایی ترین خانه های جهاندر خانه‌های قدیمی معمولا این تفکیک فضا به وسیله‌ی دیوارها ایجاد می‌شد! اما این روزها تمامی فضاهای خانه با هم ترکیب شده‌اند و شما باید با کمک ترفندهایی فضاهای مختلف را در خانه‌تان ایحاد کنید.

طراحی داخلی هنر دکو به‌سرعت سبب افزایش توانگری، زیبایی، فریبندگی و شفافیت می‌شود. برای این سبک همیشه از رنگ‌های خاکی مثل قرمز، نارنجی استفاده کنید و حتماً چند مکرمه را درجاهایی از فضای اتاق به کار ببرید. شابی شیک برگرفته از طراحی‌های قدیمی و آنتیک فرانسوی و مبلمان تقریباً راحت استو از همه مهم‌تر سبک زندگی قدیمی و بدون محدودیت زمانی را ارائه می‌دهد. در قسمت‌های مختلف سبک کلاسیک دکوری‌هایی قرار می‌گیرد که می‌توانید از هرکدام یک جفت تهیه کنید تا تقارن در فضا به‌صورت کامل رعایت شود. سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل می‌تواند در خانه شما وجود داشته باشد. آن دسته از خانواده‌هایی که تصمیم می‌گیرند در دکوراسیون منزل خود از سبک روستیک استفاده کنند ممکن است آن را با سبک روستایی هم بشناسند.

اخیراً طرفداران چیدمان به سبک سنتی طرفداران زیادی پیدا کرده است بنابراین بر آن شدیم تا در مورد اِلمان ها و نحوه طراحی این خانه ها اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. دختران بر خلاف پسران به جزئیات توجه و علاقه بیشتری نشان می دهند بنابراین داشتن یک میز توالت یا دراور می تواند برای دکوراسیون اتاق خواب دختران گزینه مناسبی محسوب شود. برای پسران نوجوان بهتر است دست خود را در انتخاب اندازه تخت باز بگیرید و یک تخت بزرگ برای فرزندتان انتخاب کنید تا این تغییرات رشد شما را غافلگیر نکند. نصب کاغذ دیواری و دیوارپوش های تزئینی ساده و سه بعدی، نمونه ای ابزارهایی هستند که در دکوراسیون داخلی برای دیوارهای منزل وجود دارند. برای تحت تأثیر قرار دادن میهمانان، دیوارهای خانه را با کاغذ دیواری تزئین کنید که دارای الگوها، رنگ ها و نقوش جذاب و غیرمعمول هستند. می توانید اشکال انتزاعی که از طبیعت الهام گرفته اند یا سایر نقوش رنگارنگ را انتخاب کنید؛ به این ترتیب، دیوارها را به یک اثر هنری زیبا تبدیل می کنید.