دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار-پارسیان دکور

ممکن است شما ایده ها و آرزوهای بسیاری برای دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید اما نباید از مسئله کمبود فضا غافل گردید. برای خانه های کوچک نباید از رنگ های متنوع و طرح های پیچیده استفاده نمود بلکه توصیه می شود ابتدا یک یا دو رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید و سپس لوازم و دکوراسیون را از طیف آن رنگ خریداری نموده و بچینید. دکوراسیون منزل یکی از مواردی است که نقش مستقیم در آرامش و آسایش ساکنان خانه دارد. شاید انتخاب سبک دکوراسیون مناسب برای هر خانه دشوار باشد اما کمی مطالعه و مشورت با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می تواند تصمیم گیری را برای شما آسان تر سازد. همچنین می توانید عکس دکوراسیون های مختلف را در مجلات و وب سایت های مربوط به آن مشاهده کنید و بهترین مدل را انتخاب نمایید. انگلیسی‌ها به دنبال رنگ‌های گرم برای فضای خانه هستند، بنابراین پالت رنگ برای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی را سه یا چهار رنگ اصلی که عمدتا گرم هستند تشکیل می‌دهد.

شاید جالب باشد بدانید رنگی که برای خانه‌های کوچک انتخاب می‌شود، در بزرگ‌ تر نشان دادن ابعاد آن ها بسیار موثر خواهد بود. نکته مهم برای بزرگ جلوه کردن فضا تنها این است که، رنگ دیوارها روشن انتخاب شود. این تاثیر به قدری است که در فضاهای کوچک می‌توان با رنگ آمیزی صحیح فضا را بزرگ تر جلوه داد. در این روش توصیه می‌شود از یک رنگ روشن برای دیوار ها استفاده شود و رنگ سقف نیز تا حد امکان به دیوار نزدیک باشد. نهایتا بنا به شرایط هر محیط می‌توان دستور العمل های متفاوتی را در نظر گرفت. برخی دکوراسیون داخلی ساده را ترجیح می‌دهند در حالی که در میان طرح های دکوراسیون مینیمال، کلاسیک، مدرن، عروس و… نیز انتخاب های برتری وجود دارد.

در این پلان‌ها می‌توان شاهد ایجاد یک درک صحیح از پروژه برای تعریف ریز فضاهای موجود در پروژه ایجاد گردد به طور مثال در دکوراسیون منزل ممکن هست طراحی معماری موجود کامل تغییر پیدا کند. این کار باعث می‌شود هم فضای کمتری داشته باشند و هم نتوانند به‌ خوبی چیدمان وسایل پر کاربرد خود را انجام دهند. مکان‌هایی مانند انباری، کمد دیواری، راهرو و … برای نگهداری این نوع وسایل مناسب‌تر هستند.

در این سبک، طراحی منزل باید به صورتی انجام شود که پنجره ها و ورودی ها بتوانند نور بسیار زیادی را وارد منزل کنند. در سبک دکوراسیون داخلی منزل ساحلی هم مانند سبک مدیترانه ای، وجود نور کافی از ملزومات است. استفاده از پرده‌ها و رومیزی‌های گل دار و رنگارنگ، کابینت‌هایی با رنگ‌های روشن و شاد و همین طور کاربرد طرح‌های شلوغ و خاص در کاغذ دیواری و کف آشپزخانه از ویژگی‌های بارز یک آشپزخانه به سبک انگلیسی است. آب و هوای همیشه بارانی و کدر انگلستان تمایل افراد به استفاده از رنگ‌های گرم و شاد را در دکوراسیون منزل بیشتر کرده است. این امر به گونه‌ای است که کاربرد رنگ‌های گرم فضای منزل و انتخاب لوازم و اثاثیه با رنگ‌های شاد از جمله نکات اصلی در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است. تغییرچیدمان منزل می تواند شروعی برای برای تغییر سبک زندگی باشد.شما می توانید برای قسمت های مختلف منزل از در ورودی تا سرویس‌های بهداشتی دکوراسیون و چیدمانی را در نظر بگیرید.

  • که بسته به نوع وسایل موجود در منزل متریال مناسب انتخاب می شود.
  • برای مثال امکان دارد هنگام انتخاب کاغذ دیواری مناسب، مبلمان شیک، طراحی سقف کاذب مدرن، بهترین کفپوش، وسایل بزرگ و سایر موارد وقت زیادی اختصاص دهید.
  • به‌منظور یادگیری بهتر سبک طراحی داخلی مینیمال، می‌توانید از گالری‌ها یا موزه‌هایی به‌عنوان مرجع خود استفاده کنید که شیوه‌ی پر کردن فضا را با ضروریات طبیعی یا انتزاعی و ایجاد سرزندگی و شگفتی به‌کاربرده‌اند.
  • اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود افتاده اید باید بدانید سبک های مختلفی از دکوراسیون وجود دارد که می توانید با توجه به محیط زندگی و روحیات خود یک یا تلفیقی از چند سبک را انتخاب نمایید.
  • برای آن دسته از خانم‌هایی که به دکور کلاسیک آشپزخانه علاقه خاصی دارند کابینت ممبران پیشنهاد می‌‌شود.

مسائلی از قبیل هزینه ها، مدت زمان و مدارک مهندسی که از طرف شرکت ارائه می شود در موضوع قرار داد طراحی ذکر خواهد شد. اغلب برای اینکه بتوان به یک نتیجه‌ی موفقیت آمیز در این زمینه دست یافت، باید یک همفکری و همچنین یک فعالیت بدون واسطه در پروژه پدید آورید تا منجر به کاهش هزینه های بالاسری و سرعت بالا در عین کیفیت فضای مورد نظر شود. هیرادانا با فعالیت بدون واسطه و مستقیم با تمامی اکیپ‌های فعال جهت طراحی و اجرای بی نقص و بی‌نظیر برای کارفرمایان عزیز خود فراهم نموده است. وجود نورپردازی در طراحی داخلی به شما حس و حال خوبی دست خواهد داد. اما حتی وسایل مصنوعی نیز مانند لامپ و مهتابی می‌توانند تا حد زیادی این دلبازی و حس بزرگ بودن خانه را به شما القاء کنند. انتخاب مبلمان مناسب در آشپزخانه نیز از عوامل مهمی است که می‌تواند تغییر زیادی در زیباتر جلوه کردن آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک به شمار رود.

علاوه بر رنگ نکته مهم دیگر به کار بردن عناصر طبیعی و به ویژه گل و گیاهان است که در این سبک باید به کار برده شوند. اگر بخواهیم تعریف دیگری از دکوراسیون و دیزاین منزل اسپرت داشته باشیم آن را باید سبک جوان پسندانه بدانیم. پس در نتیجه به معماری مدرن جوان پسندانه دکوراسیون منزل اسپورت می‌گویند. با اینکه شیک یک صفت است ولی در جامعه امروزی ایران به معماری و دکوراسیون مدرن گفته می‌شود. معماری و دکوراسیونی که تلفیق خوبی با زندگی امروزی انسان‌ها دارد. المان‌های این نوع معماری در جای جای خانه دیده می‌شود و مردم به اصلاح می‌گویند می‌خواهیم دکور و چیدمان مزل شیک و مدرن باشد.

دکوراسیون خانه ایرانی

این چاردیواری شما است و شما می‌تواند آن‌ها را با یک سبک خاص محترم بشمارید. از نورها در پایین استفاده کنید تا فضا خوب و دلپذیر تصور شود و قطعاً شما باید وسایل الکترونیکی را در گوشه‌ای از اتاق که فضای کافی داشته باشد قرار دهید. همیشه از رنگ‌هایی مثل خاکستری، کرمی و سفید برای رنگ‌های پایه استفاده کنید تا اتاق بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.

ویژگی‌های اساسی دیزاین خانه به سبک انگلیسی

استفاده از کفپوشی متفاوت در ارتفاع غیر همسطح با سطح پذیرایی یا نشیمن باید ویژگی‌های مهمی را شامل شود. از جمله این ویژگی‌های مهم برای کفپوش آشپزخانه می‌توان به مقاوم بودن در برابر آب و افتادن تجهیزات فلزی اشاره کرد. در بیشتر موارد سبک انتقالی زمانی احساس می‌شود که لوازم بر اثر نقل مکان و جا به جایی به مکانی جدید با سبک جدید و ابعاد متفاوت برده شوند. از مزیت‌های این سبک این است که در ترکیب لوازم می‌تواند تعادل متناسبی ایجاد کند و محیطی گرم و آرام را به ارمغان آورد. شمع وسیله‌ای تزئینی است که خود شما می‌توانید با گذراندن چند دوره حضوری یا اینترنتی نسبت به چگونگی ساخت آن آگاه شوید. یکی از روش های ارزان برای تغییر دکور منزل انتخاب گوشه‌ای از خانه برای چیدن شمع های مختلف است.

اتاق‌ها می‌‌توانند سنتی یا مدرن، رسمی یا آرام و از نظر بصری گرم یا خنک باشند. در حالی که طراحی خانه شما بدون شک هیجان‌انگیز است، این روند نیز می‌‌تواند طاقت‌فرسا باشد. تلاش برای دستیابی به تعادل مناسب شکل و عملکرد چالش‌های خود را دارد. مجله خبری دکوراسیون صرف نظر از سبک شما، تصویر بزرگ و جزئیات کوچک به یک اندازه مهم هستند. از انتخاب مبلمان مناسب گرفته تا پیدا کردن پالت رنگی عالی ، در اینجا ایده دکور خانه مورد تایید طراحان وجود دارد تا در ساخت خانه رویایی خود الهام‌بخش شما باشد.

انتخاب سبک دکوراسیون :

سبک مدرن شهری با اهمیت دادن به محیط جهانی، ترکیبی از مشخصات متضاد و مکمل مختلف است. سبک مینیمال مدرن، شیک، مجلل و میراث‌های قومی در فضایی متفاوت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. محیطی که در آن همه وسایل در یک سطح چیده شده باشند خسته کننده است.