دکوراسیون داخلی منزل با معرفی 10 سبک متفاوت گروه کوئیک سازه

سبک پر زرق و برق هالیوودی که به همین اسم معروفه، نشون میده چه دکوراسیونی رو برای شما فراهم می‌کنه. هر چیز لوکسی که پیدا می‌کنین، می‌تونین در این دکوراسیون قرار بدین. مبلمان مخملی و عتیقه‌جات گرانبها و هر چیزی که درخشش کافی داشته باشه با رنگ‌های بنفش و قرمز و فیروزه‌ای ترکیب موردپسندی برای سبک هالیوودی هستن.

  • هر قسمتی که با وسیله‌ای پر میشه، مثبت و هر قسمتی که خالی می‌مونه منفی نام می‌گیره.
  • اتاق خواب هرمنزل جایی است که افراد در آن به استراحت می پردازند بنابراین باید یک مکان کاملا راحت و آرام باشد.
  • به طور کلی اگر بخواهم بگویم دکوراسیون چیست باید بگویم که آراسته کردن، مرتب کردن یا چیدمان لوازم را دکوراسیون میگویند.
  • هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید.
  • در سبک مدرن استفاده از گل‌ها و گیاهان زینتی از جایگاه خاصی برخوردار است.

شما برای داشتن دکوراسیون منزل زیبا باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. داشتن تناسب و مناسبت با نوع محیط از جمله مواردی است که در دیزاین منزل باید به آن توجه داشته باشید. همانطور که گفته شد، برای تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان و در اینجا، حتی در بازسازی خانه ی خود از یک فرد کار بلد و حرفه ای کمک و مشورت بگیرید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید. لازم به ذکر است که، طراحی دکوراسیون داخلی کاری کاملا تخصصی است و برای کسب نتیجه ی دلخواه، باید توسط کارشناسان و متخصصین انجام شود. گروه بازسازی آسان با داشتن کارشناسان و متخصصین در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… می تواند شما را در این کار یاری کند. شما با سپردن پروژه خود به گروه بازسازی آسان می توانید در کمترین زمان مناسب با هزینه ی مقرون به صرفه پروژه خود را تحویل بگیرید.

در خانه‌های خلوت و کوچک از کاغذدیواری با رنگ‌های روشن استفاده می‌‌کنند. بهتر است قبل از طراحی کاغذدیواری با یک طراح حرفه‌ای دکوراسیون و متخصص در این کار مشورتی انجام دهید تا به طرح موردعلاقه و خاص خودتان برسید. بسیاری از شرکت‌های طراحی دکوراسیون داخلی خدماتی همچون چاپ کاغذدیواری دلخواه را ارائه می‌‌دهند.

ایده هایی ایرانی برای تزیینات اتاق پذیرایی

معمولاً افراد از رنگ هایی که برای مبلمان خود انتخاب می کنند، سعی می کنند از همان رنگ ها برای بخشی از پرده یا فرش خانه نیز استفاده کنند، تا ترکیبی جذاب به نمایش گذاشته شود. پس در انتخاب ترکیب متناسب رنگ ها، در هنگام خرید اجناس و وسایل مورد نیاز منزل خود دقت کنید تا رضایت کافی پس از چیدمان دکوراسیون منزل داشته باشید. دکوراسیون داخلی خانه ی کوچک باید طوری چیده شود که بتوان حداکثر استفاده از حداقل فضا را برد . در دکوراسیون داخلی فضای کوچک می توان از دیوار برای باکس بندی و جاسازی اشیاء کمک گرفت. شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد. تفاوت اساسی طراحی داخلی انتقالی ترکیب دکوراسیون تضمینی با استفاده از مبلمان سنتی همراه با عناصر مدرن است که اتاق را از یک سبکی بودن خارج می‌سازد.

منظور از داشتن هماهنگی و وحدت این نیست که همه چیز باید شبیه به هم انتخاب بشن، اصلا! بلکه سعی کنید الگوها و رنگ‌های پراکنده نداشته باشین، یعنی چندین رنگ، الگو و طرح انتخاب کنید و اون رو در اجزای مختلف دکوراسیون پذیرایی و نشیمن تکرار کنین. رنگ‌هایی از یک تناژ معمولا بهترین راه‌حل ایجاد هماهنگی در فضا محسوب میشن. به چه معنی؟ یعنی شما باید اسباب آسایش و راحتی رو در کنار عناصر زیباشناختی توامان داشته باشین.

شبنم: با سلام. این مطلب بسیار عالیست، چراکه با توجه به نیازهای روزمره کارمندان توضیحات…

در چیدانه مطالب ترند حوزه دکوراسیون را بخوانید و از عکس های منازل در تورهای خانه گردی ایده بگیرید. لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های فاخر شکوه و جلال خاصی به این سبک می بخشد. خانه های امروزی که جدیداً ساخته می شوند یا اینکه بازسازی می شوند، مانور بیشترشان بر روی نورپردازی خانه است . نورپردازی می تواند دور تا دور سقف، وسط سقف و یا در داخل باکس های کابینت و کمد دیواری انجام بپذیرد. اگر بدنبال سبک کلاسیک هستید می توانید از انواع اشیاء تزئینی، گل و گیاه، کتابخانه، آکواریوم و شومینه جهت شلوغ شدن و زیبایی فضا استفاده کنید. دیوارها، کف، اشیاء و مبلمان همگی با استفاده از رنگ های سفید، کرم، زرد، صورتی، سبز، خاکستری که همه از نوع کمرنگ می باشند تزئین می شود و محیط یک حالت یکنواختی را پیدا می کند.

اگر خانه ای که در حال بازسازی آن هستید دارای یک ساختار کلاسیک است. انتظار می‌رود به مواردی مانند سیم‌کشی برق، لوله‌کشی و عایق‌کاری ساختمان توجه بسیاری داشته باشید. تصمیم‌گیری در مورد کل هزینه‌های موردنیاز و محدودیت برای شما مهم است.

درواقع این نوع از دیوارها به دلیل عدم تخریب، بازسازی می‌شوند و به همین دلیل می‌بایست گچ کاری آن‌ها به بهترین نحو و با دقت انجام شود. هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید. درصورتی‌که به سبک زرین و جواهر مانند تمایل دارید، این سبک طراحی دهه‌ی ۱۹۲۰ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سبک کانتری مدرن شامل لایه‌های پویا ناهموار و ارگانیک به‌منظور ایجاد طراحی داخلی گرم و صمیمی است. تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید. طراحی مدرن شهری در جوامع جهانی با توجه به وابستگی آن به سبک معاصر، مدرن و صنعتی برای افزایش سطح زندگی جهانی، روشی نامحدود (ازنظر زمانی) و تأثیرگذار در دکوراسیون را به وجود می‌آورد.