دکوراسیون داخلی کلاسیک چیست؟! هالی سارن طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان

از طرف دیگر، بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای پوشش و تزئین کف، چوب یا پارکت لمینت دارای طرح چوب، از نمونه های کفپوش این سبک طراحی قلمداد می گردد. همچنین با استفاده از کاشی های دارای تزئینات زیبا و سنگ های طبیعی، می توان فضایی زینت بخش و زیبا را برای حمام و آشپزخانه خلق نمود. از دیگر عوامل مهم و حائز اهمیت در طراحی این سبک ، انتخاب مبلمان مناسب و متوازن با این سبک می باشد. دکوراسیون داخلی کلاسیک از محبوب ترین سبک های دکوراسیون در جای جای جهان می باشد. ایرانیان نیز به این سبک از دکوراسیون علاقه ی زیادی داشته و منازل خود را با این سبک از دکوراسیون طراحی می کنند. دکوراسیون داخلی کلاسیک نیز خود سبک هایی دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

  • انواع پارچه ای و خصوصا کاغذ دیواری ها یا دیوارکوب های ابریشمی می توانند گزینه بهتری باشند.
  • جدیدترین مدل های میز تلویزیون و هماهنگی آن با سبک دکوراسیون منزل ، ضمن معرفی انواع میز ، مهمترین نکات برای تهیه آن و هماهنگی با بقیه وسایل منزل را در اختیارتان قرار می‌دهیم.
  • مبلمان روکش دار در یک اتاق سنتی خطوط کلاسیک و جزئیات کم اهمیت را به نمایش می گذارد.
  • تختخواب یک اتاق خواب سبک کلاسیک اغلب همانند تخت‌های سلطنتی کار شده و مجلل است.
  • طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک یکی از سبک های بسیار پرطرفدار در طراحی داخلی منزل بوده و برای خانه های ویلایی و حیاط دار بسیار مناسب می باشد.

در اوایل قرون وسطی معماری کلاسیک رومی و یونان باستان فراموش شد. در عصر رنسانس به عنوان منبعی برای خلق یک سبک جدید، کلاسیک شکل گرفت. این احیای دوباره با الهام بخشی از دو تمدن بزرگ در اندیشه فردی با نام آندره پالادیو پدیدار شد. نوع آب و هوا نیز می تواند از گزینه های موثر برای انتخاب رنگ باشد.

استفاده از اکسسوری های لوکس و طلایی و برنزی، کفپوش و دیوارپوش های قهوه ای و کرم، لوسترهای شاخه ای و کریستالی همگی در این دفتر کار سبک کلاسیک کاربرد دارند. در انتخاب مبلمان برای دکوراسیون داخلی کلاسیک دقت زیادی نمایید. مبلمان کلاسیک مبلمانی هستند که در عین راحتی، ظریف کاری ها و تزئینات دستی در آن ها مشاهده می شود.

بازسازی باشگاه بدن سازی توچال

در حقیقت باید گفت که این سبک به دلیل این که سبکی لوکس و لاکچری محسوب می شود در فضاهای داخلی نیز باید از متریال های اصیل و گران قیمت استفاده شود تا بتوان این سبک را به خوبی به نمایش بگذارد. متریال و مصالح استفاده شده در این سبک چه در مبلمان و چه در تزیینات اغلب از مواردی مانند چوب طبیعی، سنگ های گرانبها و کمیاب، فلزات ارزشمند و یا حتی متریال هایی همچون پوست و ابریشم می باشد. میز کانتر در این محیط نیز باید پیرو قوانین تناسب و تقارن باشد. در این صورت تمام اجزا در فضای طراحی کلاسیک لابی به درستی چیده می شوند.

ایده‌های لباس تک رنگ برای فصل بهار و پاییز

وقتی صحبت از طراحی خانه به سبک کلاسیک می شود همه ذهن ها به سمت مبلمان کلاسیک معطوف می شود در صورتی که باید گفت کلاسیک بیش از اینکه سبک مبلمان باشد یک سبک طراحی داخلی و دکوراسیون است. آنچه که صفت کلاسیک بهش نسبت داده می شود؛ ارزش و محبوبیتی ماندگار و اصیل دارد و همچنین در بالاترین «درجه» یا «کلاس» از نوع خودش قرار دارد. مثلا موسیقی کلاسیک ما را یاد «باخ» و «بتهون» می اندازد یا سینمای کلاسیک هم می تواند «کازابلانکا» را در بر بگیرد هم «ادیسه فضایی».

اولین نکته مهم این است که طراحی سقف در دکوراسیون منزل، اداری و … شاخصه مهم دیگر، گچبری هایی است که در زوایا و مرکز سقف مشاهده می‌شوند. گچبری هایی که به صورت یکپارچه و قرینه در سقف و ستون ها امتداد دارند.

۹- تابلوهای نقاشی با موضوعات کلاسیک هم می‌توانند به عنوان تزئینات بیشتر دیوارها مورد استفاده قرار بگیرند. معمولاً بهتر است بزرگترین کاناپه را در مقابل بزرگترین دیوار پذیرایی قرا داده و سایر مبل‌ها را به صورت قرینه در اطراف آن بگذارید. حال در بخش بعدی به بررسی آیتم‌های مهم در دیزاین اتاق پذیرایی خواهیم پرداخت. کلاسیک یک سبک کاملاً متقارن و هماهنگ است که با شکل صحیح ، اشیا تزئینی زیبا اما محدود و طراحی خلاق مشخص می شود. یک اتاق سنتی از ترکیبی از خطوط عمودی با خطوط افقی آرام تر استفاده می کند. منحنی های ملایم در مبلمان ، بالش و لوازم جانبی دیده می شود.