دکوراسیون منزل شرکت دکوراسیون داخلی نما سبز

دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی رنگ، وسایل و … طبق طرحی که توسط متخصصین طراحی شده است، چیدمان می گردد. ممکن است روزی، شما تصمیم به تعویض دکوراسیون خانه تان را بگیرید. پس برای داشتن نتیجه ی خوب در طراحی دکوراسیون خانه باید ابتدا، یک نقشه ی کلی از اجزا و چیدمان منزلتان را در ذهن تان در نظر بگیرید. و برای اجرای این طرح، در صورت لزوم از یک طراح داخلی مشورت بگیرید. برخی از نکات گفته شده در بخش فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، برای دکوراسیون اتاق خواب نیز مناسب است.

  • همین‌طور رنگ کابینت‌ها و کانتر نیز باید با دیگر بخش‌های خانه هماهنگی داشته باشد.
  • طراحی دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ کردن قسمت های مختلف منزل است .
  • همین نکته کافی است تا انتخاب‌های مشخصی در این زمینه داشته باشیم؛ اما اگر در دکوراسیون داخلی منزل، بخواهیم برای دکوراسیون اتاق‌خواب، طراحی انجام دهیم، به‌طور حتم پارامترهای متفاوتی را لحاظ خواهیم کرد.
  • اگر مهمان نواز و گرم هستید از چوب پارکت و اگر برخورد محیطی رسمی تر را می پسندید از سنگ و سرامیک روشن استفاده کنید.

رنگ اصلی در این سبک، طیف سفید است و برای جلوه بیشتر از ترکیب عناصر طبیعی مانند چوب، پلاستیک‌های روشن، آلومینیوم و آهن و کف‌پوش‌هایی با پنل‌های بزرگ استفاده می‌شود. در صورت تمایل به استفاده از رنگ‌های مختلف، می‌توانید رنگ‌ها را در فرش، مبلمان و یا قطعه‌ای هنری استفاده کنید. طراحی صنعتی در دهه 1990 در امریکای شمالی بسیار طرفدار پیدا کرد. در آن زمان، کارخانه‌ها و انبارهای قدیمی و فرسوده را تبدیل به خانه‌های مسکونی می‌کردند.

تخت‌هایی که مفروش شده‌اند، پشتی‌ها، قلیان، گل‌هایی با برگ‌های بزرگ سبزرنگ، تختخواب‌هایی با سایه‌بان، مبلمان چوبی ساده، میزهای مربعی، همگی بخش‌هایی هستند که در این طراحی به چشم می‌خورد. فضا در این روش کاملاً با کمک رنگ‌های قرمز، آجری، قهوه‌ای و زرد، گرم و دوستانه است؛ اما این چیدمان تا حدودی به سبک‌های سنتی نزدیک‌تر است. دکوراسیون داخلی، به مناسب‌سازی و زیباسازی فضاهای پیرامون گفته می‌شود. درواقع، معماران و طراحان دکور تلاش می‌کنند تا با بکار بردن ابزار و مصالح گوناگون و هماهنگ نمودن عناصر محیطی، فضای مطلوب، سرشار از آرامش و راحتی را فراهم آورند.

اصول اولیه طراحی داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل مسکونی یکسری قوانین و چارجوب هایی را دارد. که با شناخت این قوانین می توانید یک ایده مناسب و عالی را برای چیدمان خانه خود پیدا نمایید. در طراحی داخلی ساختمان های مسکونی باید تمام اجزای داخلی منزل را با هم هماهنگ نمایید.

پارتیشن ورودی منزل

از دید بسیاری افراد، چیدمان و دیزاین دکوراسیون داخلی منزل کار ساده‌ای است و این کار تنها با به‌ کارگیری سلیقه شخصی افراد امکان‌پذیر است. گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکوراسیون منزل و اشیای متناسب با سبکی که برمی‌گزینید. ریاضیات و تناسب ریاضی نقش بسیار مهمی در چیدمان صحیح منزل شما دارد. یک چیدمان اصولی بر مبنای اصول ریاضی فرمول‌های ساده‌ای دارد که اگر آن را فرابگیرید. می‌توانید متناسب با فضایی که در اختیاردارید دکور زیبایی را به وجود آورید و از اینکه منزل خود را به محیطی تبدیل کنید که در آن تنها اشیا بی‌هیچ تناسبی در کنار هم قرارگرفته‌اند، دوری‌کنید.

دکوراسیون داخل منزل به سبک مدرن

کوسن ها، گلدان ها و تمام اکسسوری های شما در فضای کوچک بیشتر به چشم می آیند. پس از آن ها طبق نکات گفته شده در جاهایی چون شومینه، میز وسط و … استفاده کنید. دقت کنید، یک منزل ساده و مینیمال داشته باشید به گردش انرژی های مثبت و رعایت اصول فنگ شویی بیشتر نزدیک می شوید. یک ست مبلمان استیل با کلاف تیره رنگ و پارچه هایی با رنگ و طرح تیره ، انتخاب طراح این مدل دکوراسیون خانه ایرانی بوده است. فرش قرار گرفته در بخش پذیرایی همان طور که مشاهده می فرمایید دارای لبه هایی تیره رنگ بوده و اگرچه بخش میانی فرش زمینه روشنی دارد، اما به دلیل وجود نقش و نگار های متعدد ، تم نسبتا یکدست و متمایل به تیرگی یافته است.