چگونه پرتقال ها را به طور کامل خشک کنیم – گلدسته پرتقال کلبه دنج


هر سال می‌بینم که پرتقال‌ها را برای پروژه‌های مختلفی مانند گلدسته، پر ، شیشه‌ها، و دیگر تزیینات مختلف تزئینات کریسمس خشک می‌کنم. من عاشق آرامش طبیعی ارگ،کی هستم که به دکوراسیون ما می‌آورند و همچنین رنگ‌های خنثی ما را دوست دارم. من برخی از ظاهر گلدسته پرتقالی گذشته خود را در زیر آورده ام و همچنین فرآیندی را که امسال برای به دست آوردن پرتقال های کاملاً خشک شده ای که در نهایت با آن ها ساخته بودم استفاده کردم. هر سال فرآیند متفاوتی را امتحان می‌کنم و امسال بالا،ه به آن رسیدم که همه پرتقال‌هایم به طور یکنواخت خشک شدند، سوخته نشدند، و زیباترین پرتقال‌های خشک شده‌ای که تا به حال دیده‌ام. من از ع،‌های موجود در این پست از برش‌های پرتقال گذشته‌ام استفاده می‌کنم که کمی «خوب انجام شده‌اند»، اما هنوز به دلیل رنگ‌های عمیق خاکی آن‌ها را دوست داشتم، اما امروز اینستاگرام من را بررسی کنید تا آ،ین پست من را با رنگ‌های روشن ببینید. برش های پرتقال که از این روش گرفتم…

روش کامل خشک ، برش پرتقال من:

چند نکته که به نظر من بهترین کار را دارد:

-من یاد گرفتم که برای من: آهسته و پیوسته بهترین است!! این به من اجازه می دهد کنترل بیشتری داشته باشم و پرتقال های خود به خود سوخته کمتری داشته باشم یا آنها به طور ناهموار پخته شوند.

-از توری بریان استفاده کنید! گرمای یکنواخت در اطراف پرتقال و نه فقط در ،مت پایین یا بالا، تفاوت دارد.

-پرتقال ها را قبل از گذاشتن در فر تا حد امکان با دستمال کاغذی خشک کنید. پرتقال‌ها بسیار آبدار هستند و «از پیش خشک ،» آن‌ها واقعا کمک می‌کند.

جهت ها:

-فر را از قبل با دمای 200 درجه گرم کنید

-پرتقال ها را تقریباً برش دهید. قطعات ضخیم 1/8 اینچ. به نظر من این لازم نیست دقیق باشد، اما فقط مطمئن شوید که آنها خیلی ضخیم نباشند زیرا فرآیند خشک ، بسیار طول،‌تر خواهد بود و ممکن است “یکنواخت” غیرممکن باشد.

-پرتقال ها را روی سینی تفت دادن روی یک ورقه پخت با فاصله ی،ان قرار دهید

-یک دستمال کاغذی بردارید و همه پرتقال ها را کاملا خشک کنید. این کار را چند بار انجام دهید تا مطمئن شوید که مقدار زیادی آب پرتقال جذب می شود.

-پرتقال ها را در فر قرار دهید. من آنها را در سطح متوسط ​​به پایین فر قرار می دهم تا امیدوارم پختن یکنواخت تر شود.

-روش آهسته و پیوسته: 4-6 ساعت در 200 درجه. من آلارم‌ها را تنظیم می‌کنم تا هر چند وقت یک‌بار بررسی کنم تا مطمئن شوم که نمی‌سوزند و همه به طور مساوی پخته می‌شوند. می‌تو،د با لمس پرتقال‌ها تست کنید تا «سفتی» یا ترد شدن آن‌ها را بررسی کنید. همچنین می تو،د رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اگر آنها خیلی قهوه ای می شوند.

-وقتی مال من “تموم شد” میزارم تو فر بمونن تا فر خنک بشه.

-یادتون باشه هر فری با هم فرق داره!! شما فر خود را بهتر می شناسید. همچنین می تو،د برای مدت زمان مشابه تا 175 درجه پایین بیایید. نقطه شیرین خود را پیدا کنید!

امیدوارم این آموزش به شما کمک کند و بتو،د برش های پرتقال خشک کلبه ای عالی و دنج را در این کریسمس برای دکوراسیون خود درست کنید! به من اطلاع دهید که چگونه این فرآیند برای شما انجام می شود یا از چه فرآیندی برای تهیه برش های پرتقال خشک کامل استفاده می کنید … من دوست دارم بشنوم. از اینکه امروز و هر روز به وبلاگ سر میزنید تا ببینید ما در حال انجام چه کاری هستیم بسیار سپاسگزارم! ،


منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/12/،w-to-perfectly-dry-oranges-cozy-cottage-orange-garland/