دکوراسیون منزل نکات مهم طراحی داخل منزل اتاق و پذیرایی مبل سنتر-پارسیان دکور

معمولاً بازسازی ساختمان و سازه ساختمان به دلایلی ازجمله فرسایش ساختمان، بالا رفتن سن و ماندگاری خانه و گاهی اوقات نیز هدف از بازسازی ساختار ساختمان برای تغییر کاربری آن است. درواقع این نوع از دیوارها به دلیل عدم تخریب، بازسازی می‌شوند و به همین دلیل می‌بایست گچ کاری آن‌ها به بهترین نحو و با دقت انجام شود. برای اینکه ژاپن را واقعاً در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمان‌ها کفش‌هایشان را در آنجا بگذارند. (چه به خاطر هزینه یا وضعیت زندگی یا موارد دیگر) می‌توانید کاربرد آن را با پرده‌ها یا حصیر پنجره‌ها تقلید کنید. هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید. پالتی از سبزها، آبی‌ها و زردها برای وسایل عجیب‌وغریب کاربردی بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ-هایی که در سرتاسر اتاق پراکنده هستند دارد.

  • پیشنهاد میکنم در تلگرام پیام بدید که سریع تر پیش فاکتور طراحی داخلی منزل شما ارسال بشه خدمتتون.
  • برخی از ترفندهای طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، می توانند به شما کمک نمایند تا فضای خانه خود را بزرگ تر نمایید.
  • در این سبک دکوراسیون داخلی سادگی زندگی کشورهای شمال اروپا را به خوبی می‌بینیم.

برای مثال معمولا افراد فکر می‌کنند اولین وسیله‌ای که خریداری ‌می‌کنند باید مبلمان باشد، اما بهتر است برای شروع، مبلمان انتخاب نشود، چراکه در این ‌صورت انتخاب دیگر وسایل و اجزای دکوراسیون محدود می‌شود. ابتدا طبق فضای ذهنی طراحی شده ببینید در کنار این مبلمان قرار است، چه تلویزیون، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، پرده، فرش و وسایل دکوری استفاده کنید. سپس اقدام به خرید کنید تا مجله خبری دکوراسیون همه وسایل با ذهنیت قبلی و برنامه‌ریزی شده انتخاب شوند. از گذشته در خانه ایرانی‌ها از فرش، قالی، گلیم یا زیرانداز استفاده می‌شد. شاید به همین دلیل امروز هم با آمدن سبک‌های دکوراسیونی مختلف، هنوز از فرش‌های ایرانی معروف بسیار زیاد در دکوراسیون داخلی خانه‌های ایرانی و حتی در خارج از کشور استفاده می‌شود. کمد دیواری یکی از عناطر مهم در زیبایی دکوراسیون پذیرایی محسوب می شود.

بررسی سبک روستیک

استفاده از رنگ‌های ساده، چرم و چوب، استفاده از نور طبیعی، اتاق‌خواب‌هایی با تخت‌های شخصی‌سازی‌شده و ایجاد فضای باز جزو چارچوب طراحی امسال به‌شمار می‌‌آید. از سبک‌های دکوراسیون داخلی برتر می‌توان به سبک دکوراسیون داخلی مدرن، سبک دکوراسیون داخلی مینیمال، سبک دکوراسیون داخلی صنعتی، سبک دکوراسیون داخلی انتقالی و سبک دکوراسیون داخلی روستایی اشاره کرد. دکوراسیون داخلی پذیرایی نیز همانند دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت فراوانی برخوردار است. به جرات می توان گفت پذیرایی مهمترین بخش در هر خانه محسوب می شود. تفکیک فضای پذیرایی به دو بخش عمومی و نیمه عمومی ایده خوبی است که در سبک معماری ما ایرانی ها بسیار مطلوب است. رسیدن به فضای مطلوب در طراحی دکوراسیون پذیرایی مستلزم رعایت نکاتی است.

اما با ما در این مقاله به طور باور نکردنی نکاتی آسان و بسیار تاثیر گذار را خواهید آموخت، که نتیجه ی آن در آخر زیبایی منزل و استفاده بهینه از مکان هایی است که تا به امروز شاید غیر قابل استفاده بوده اند. جهت دریافت مشاوره رایگان و تخمین هزینه برای طراحی دکوراسیون خانه خود میتوانید از طریق صفحه “مشاوره رایگان” با ما در ارتباط باشید، همچنین برای دیدن نمونه کارهای گروه ما کلیک کنید. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی است. که یکی از آنها طراحی دکوراسیون داخلی منطبق با حسی باشد که کارفرمای پروژه به دنبال آن است و این حس هدفی باشد که از ابتدا تا انتهای پروژه لحاظ گردد. قطعا تامین بودجه برای طراحی داخلی و ارزیابی حدودی هزینه نهایی طراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انواع سبک‌های طراحی داخلی

مثلا در پلان ضلع شماره ی یک و دیوار شماره ی یک را مشخص می کنید. چیدمان مبلمان در فضاهای بزرگ معمولا به صورت طولی است اما چیدمان باید به صورتی باشد که افراد رو بروی همدیگر قرار گیرند.در این صورت افراد به راحتی می توانند با هم گفتگو کنند. طراحان از دو سبک متداول دکوراسیون مدرن و دکوراسیون کلاسیک بهره می گیرند.در کشور ما ، مردم این دو سبک را بیشتر دوست دارند.

سبک مناسب پیشنهادی متخصصین شما برای دکوراسیون منزل چیست؟

در دکوراسیون فرانسوی بیشتر از رنگ های گرم و ملایم مثل قرمز و زرد و طلایی استفاده می شود. دراین سبک بیشتر از ظروف تزیینی چینی و روتختی های ضخیم و سنگین استفاده می شود. رنگ های استفاده شده در فضای مدیترانه ایی می تواند ترکیبی از رنگ های جیغ و خاکی باشد. هیچ گونه زرق و برقی در وسایل موجود در دکوراسیون دیده نمی شود. یکی مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان در مرحله اول است و دیگری مشاوره مستقیم با متخصصینی که برای اجرای کار بهتون معرفی شدن.

اکثر طراحان و دکوراتورها ترجیح میدن از تناسبات طلایی در چیدمان استفاده کنن و به زبان ساده نسبت دو به سه معقول‌ترین راه برای چینش صحیح مبلمان در یک فضا به حساب میاد. تا حالا به دکوراسیون داخلی کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا دقت کردین؟ ترکیب آبی و سفید یونانی، در کنار طرح‌های الهام گرفته از سبک مراکشی و طاق و قوس‌های ایتالیایی فضایی صمیمی و دلنشین ایجاد می‌کنن. همونطور که از اسمش پیداست، سبک ساحلی متاثر از دریا و طبیعت و ساحل هست. در عین حال که به شما آرامش دریا رو منتقل می‌کنه، هیجان امواج رو هم ارائه میده. طیف رنگی آبی، سفید و ماسه‌ای بیشتر از هر چیزی در اون دیده میشه و نور طبیعی اهمیت زیادی داره.