۸۰+ ایده دکوراسیون شیک ۲۰۲۲ دید-پارسیان دکور

بهترین کار این است که برای کاناپه یک روکش دو رنگ با رنگ‌های نزدیک به هم و مکمل انتخاب کنید. پارچه رویه مبل را عوض کنید و به کاناپه‌های منزل حال و هوای تازه بدهید. برای مثال می‌توانید از یک پارچه خال خالی صورتی چرک را با یک پارچه طوسی راه‌راه برای پارچه رویه مبل انتخاب کنید و یک میز قهوه‌خوری هم جلو کاناپه بگذارید تا یک سبک کلاسیک به فضای اتاق پذیرایی ببخشید. شرکت دکوراسیون رامسین ارائه دهنده انواع خدمات اجرایی و ساختمانی برای ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منزل و اداری و تجاری و تزئینات داخل ساختمان می باشد. برای برخورداری از مشاوره دکوراسیون خانه خود یا سفارش کار تغییر یا بازسازی دکوراسیون خود با کارشناسان رامسین تماس بگیرید.

  • همان‌طور که پیش‌تر گفته شد چیدمان مبلمان، پایه و اساس دکوراسیون محیط به شمار می‌رود.
  • رنگ طلایی یک قسمتی مهمی از دکوراسیون خانه‌های شیک است.تضاد رنگ طلایی و مشکی نیز یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و جذاب است.
  • به هر حال باز هم باید هزینه ها تخمین زده شود تا کار تا انتها بدون مشکل پیش برود.
  • به طور مثال استفاده از سبک سلطنتی و اشرافی در خانه های کوچک غلط است.
  • مبلمان راحتی لاسیلیا یک کار شرکتی زیبا و ساده می باشد که به سبک اسپورت طراحی شده است.
  • یکی از اصول دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نیز انتخاب میز و صندلی مناسب است.

یک فضای مشخص به هر منظوری که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دکوراسیونی متناسب با نوع کاربری و سلیقه افراد آن محیط دارد. گاه ممکن است ازدحام لوازم و وسایل جلوه زیباتری به محل موردنظر بدهد. اما گاهی نیز زیبایی در سادگی نمود بیشتری دارد و دکوراسیون ساده اما زیبا، روحیه افراد پیرامون آن محیط را دگرگون می‌کند. چرا که دکوراسیون هر محل، تأثیر ژرفی بر روحیه و خلق‌وخوی بازدیدکنندگان آن محل دارد. علاوه بر جنبه زیبایی‌شناسی، کارآمدی یک دکوراسیون، دیگر چالشی است که در طراحی یک محیط باید در نظر گرفته شود.

در این فضاها می‌توانید طراحی‌های خاص خودتان را به‌نمایش بگذارید، و درعین‌حال کل فضای خانه‌تان را هم تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد. ما در این مطلب عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران و جهان را برای شما به اشتراک گذاشته‌ایم. البته در کنار عکس‌ها سعی کرده‌ایم که ویژگی‌های بارز هر دکوراسیون را نیز بررسی کنیم تا بتوانیم به شما در ایجاد چیدمان لوکس و شیک کمکی کرده باشیم.

همینطور آینه ‌کاری در تزیین حال پذیرایی دایره ‌ای مانند تمام ساختارهای دکوراسیونی دیگر، بسیار زیبا بوده و ترکیبی ایده ‌آل را به وجود خواهد آورد. به خصوص در فضاهای محدود، آینه ‌کاری، می ‌تواند به فضا وسعت بخشیده و آن را بزرگتر نشان دهد. اما در حالت کلی پیشنهاد ما این است که از دکوراسیون دایره ای برای چیدمان دکوراسیون هال و پذیرایی بزرگ استفاده کنید.

اما نکته ای که برای طراحی و دیزاین یک خانه لوکس لازمه بهش توجه کنین اینه که آینه هایی که به عنوان پوشش و تزیین دیوار به کار می برین، باید هم در ابعاد بزرگ و هم در قالب های لوکس باشه. تزیینات و گچبری های دیوار، برای خونه های بزرگ و دیزاین به سبک کلاسیک گزینه بسیار مناسبی هستن. علاوه بر اینکه جلوه لوکس و زیبایی ایجاد می کنن، می تونین با مهارت و قاب بندی درست ارتفاع اون دیوار رو هم بیشتر جلوه بدین. یکی از مهم ترین قسمت های فضای آشپزخانه ویترین آن است که می تواند قسمت چشمگیر و جذاب فضای آشپزخانه باشد و در صورتی که تزیین این ویترین به صورت صحیح و هوشمندانه باشد می تواند ظاهر آشپزخانه را بسیار چشم .. وسایلی همچون بوفه و ویترین برای نمایش وسایل مجلل و دکوری ها و ظرف های زیبا ساخته شده اند.

دکوراسیون اتاق خواب

آویزان کردن اکسسوری‌های هنری از در و دیوار خانه این طراحی را کامل‌تر می‌کند. مثلا اگر رنگ دیوارها خاکستری است (کاغذ دیواری یا رنگ فرقی نمی‌کند) شومینه را زرد رنگ کنید و مبلمان و سایر اکسسوری‌ها را با این دو رنگ ست و هماهنگ کنید. حتی می‌توانید از ترکیب خاکستری و مشکی یا آبی پر‌رنگ و آجر قرمز برای شومینه استفاده کنید. لامپ و لوسترهای دیواری می‌توانند حس و حال مجله خبری دکوراسیون اتاق پذیرایی را حسابی عوض کنند. لوسترهای آویزان از سقف یا همان «چلچراغ» هم حال و هوای را درام و هنری می‌کنند. برای انتخاب لوستر بهتر است سراغ لوسترهای بزرگ و حجیم بروید که هیچ وقت از مد نمی‌افتند.

نکات مهم که در دکوراسیون حمام باید به آنها توجه کنید

شمع ها جزو جذاب ترین گزینه های روی میز برای یک چیدمان پاییزی می باشند. معمولاً برای ساختن یک شمع پاییزی، شما نیاز به مواد اولیه ی خاص و گران قیمتی ندارید. شما می توانید با مقداری پارافین، کمی برگه پرتقال و یک فیتیله و یک ظرف شیشه ای، یک شمع زیبا با تم پاییزی ایجاد کنید و برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی از آن استفاده کنید. البته تولید انواع شمع ها در رنگ های مختلف پاییزی نیز، یکی دیگر از گزینه های جذاب دکوراسیون پاییزی خواهد بود. البته شما می توانید برای تولید شمع های پاییزی، از کمی اسانس های بازاری که با بوی پرتقال و یا لیمو تولید می شوند هم استفاده کنید تا فضای خانه تان، کاملاً از عطر پاییزی پر شود.

همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. دوست دارم شما هم این دکوراسیون داخلی خانه شیک را ببینید و لذت ببرید. پرده ها و کرکره ها را کنار بزنید و اجازه دهید فضا از نور خورشید پر شود.

یکی از ویژگی های مهمی که یک خانه باید حتما دارا باشد، حس دعوت کنندگی است. خانه ای که دعوت کننده نباشد، هر چقدر هم که زیبا و جذاب به نظر بیاید، جایی نیست که بتوانید در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید. خانه هایی که وقتی پا به آن ها می گذارید، با حجم بزرگی از وسایل مواجه می شوید که معلوم نیست دقیقا آن جا چه می کنند.