طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون-پارسیان دکور

در این دکوراسیون تلویزیون و میز آن نقطه کانونی در نظر گرفته شده و مبلمان به صورت نیم‌دایره دور آن چیده شده‌اند. فرش هم میان مبل‌ها قرار گرفته و فضای دنجی را برای تماشای تلویزیون در عصرهای دل‌انگیز را فراهم کرده است. این روزها میزهای جلو مبلی مربعی شکل بزرگ در دکوراسیون مدرن ایرانی بسیار مد شده‌اند. شما هم در صورت دلخواه می‌توانید همانند تصویر از چنین میزهایی تهیه کنید. چهارمین دکوراسیون مدرنی که می‌خواهیم به شما نشان دهیم، به یک خانه نقلی در تهران مربوط است. علاوه‌بر این‌که رنگ‌های ملایم و خنثی را در مبلمان به کار برده شده است، دیوارها را نیز با رنگ‌های ملایمی و یکسانی رنگ‌آمیزی شده.

  • در این سبک به دلیل اعتقادات مردم هند استفاده از عود و شمع هم جنبه اعتقادی و هم جنبه تزئینی دارد.
  • همچنین نرخ محاسبه‌ در این مجموعه بسیار مناسب بوده که در کنار کیفیت فوق‌العاده آن، شرایط استثنایی‌ای را برای مشتریان رقم می‌زند.
  • آن‌ها را کنار هم بچینید تا یک میز تشکیل شود و به‌ راحتی برای پذیرایی از آن استفاده کنید.
  • زیرا ستون‌های ساختمان که موجب استحکام ساختمان شما هستند روی آن‌ها قرار دارند و وظیفه‌ی تحمل وزن سازه ساختمان را بر عهده‌دارند.
  • نکته قابل اشاره دیگر کمک گرفتن از تابلو‌های نقاشی در رنگ‌های یک دست است.
  • در طراحی های دکوراسیون جدید، ایده ها و طرح هایی مشاهده می شود که ممکن است در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما وقتی اجرا گردد می بینیم که جذابیت منحصر بفرد خود را دارد.

بهتر است بدانید که عوامل مختلفی در تعیین هزینه های دکوراسیون داخلی منازل موثرند. این مجموعه از سابقه داران در زمینه دکوراسیون داخلی استیل است که مزیت هایی مثل خرید آسان اینترنتی و کاملا سفارشی سازی شده را برای مشتریان در نظر گرفته است. با انتخاب این فروشگاه علاوه بر خرید از یک تولیدکننده ایرانی بدون واسطه به راحتی سفارش خود را درب منزل با ضمانت معتبر ‌تحویل خواهید گرفت. پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه جویی در وقت، استفاده بهینه از تمام فضا و تسریع در روند انتخاب و تصمیم گیری، به طور رایگان از تیم کارشناسان بهمن استیل، مشاوره دریافت کنید.

سبک مدرن

مهم‌ترین نکته در مبحث دکوراسیون داخلی، شناختن سبک‌های دکوراسیون داخلی است. یکی از سبک هایی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود سبک دکوراسیون مینیمال می باشد. هدف ما از طراحی داخلی منزل، ایجاد فضایی بزرگ و دلنشین می باشد. اگر دکوراسیون داخلی منزل به طور اصولی طراحی نشود، فضای بزرگ شما حتما کوچک تر از چیز…

دکوراسیون کلاسیک

یه ویژگی منحصربه‌فرد در فضاهایی که به سبک اواسط قرن بیستم دکور میشن، دیده میشه این هست که اغلب زمینه با رنگ خنثی تا تیره و وسایل با رنگ‌های شاد و جسورانه دکور میشن. اما به صورت کلی رنگ در یک فضا نباید باعث آشفتگی بصری بشه، یعنی نباید تضادهای افراطی عمدی داشته باشه و نباید افراد رو خسته، کسل و بی‌انرژی کنه. استفاده از رنگ‌هایی با تناژ یکسان و سایه‌های متفاوت یا رنگ‌های مکمل بهترین انتخاب در دکوراسیون داخلی محسوب میشن. طیف رنگ‌های سرد و گرم می‌تونن ترکیب خوبی باهم بسازن اما استفاده صرف از رنگ‌های گرم یا رنگ‌های سرد در دراز مدت نتیجه مطلوبی نداره چون مستقیما در روحیه افراد اثر میذاره.

وقتی متراژ با نیازها تطابق پیدا کرد، مساله بعدی انتخاب مبلمان اتاق خواب هست که معمولا از یک تخت دو نفره، یک میز آرایش و پاتختی تشکیل میشه، در صورت داشتن فضای بیشتر میز کار یا مطالعه، دراور و … هم اضافه میشه. ابعاد تمامی این‌ها هم باتوجه به فضایی که در اختیار دارن باید انتخاب بشه؛ نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، کاملا مجله خبری دکوراسیون متناسب فضا. کمتر سبکی پیدا میشه که اصل هماهنگی و وحدت اجزا رو نادیده بگیره. شاید شما سبک بوهمین رو آشفته بدونین، اما اون هم اصول خاص خودش رو داره تا از چنین آشفتگی جلوگیری کنه، حتی با اینکه در نگاه اول اینطور به نظر برسه. منظور از داشتن هماهنگی و وحدت این نیست که همه چیز باید شبیه به هم انتخاب بشن، اصلا!

عناصر روستایی مکعبی را در نظر بگبربد که برای حال و یا ترکیبی غنی از عوامل صنعتی، مینیمال و اسکاندیناویایی برای فضاهایی خاص که همه‌ی نشانه‌های معماری را در بردارد. این سبک مناسب بسیاری از فضاهایی است که عناصر ماشین بسیار بزرگ در آن‌ها کاربرد دارند. چیدمان یک اتاق نشیمن به سبک بوهو می‌تواند به‌طور باورنکردنی پرارزش باشد و به اتاق ارتعاشی عالی بدهد.

برای مثال امکان دارد هنگام انتخاب کاغذ دیواری مناسب، مبلمان شیک، طراحی سقف کاذب مدرن، بهترین کفپوش، وسایل بزرگ و سایر موارد وقت زیادی اختصاص دهید. اما اگر روشنایی خانه شما کافی یا موثر نباشد، وقت خود را تلف کرده‌اید. به‌خاطر همین حتی فرش و المان‌های تزئینی هم به همین رنگ تهیه شده‌اند. مبل‌های چستر در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛ بنابراین هر یک از جنس‌ها برای سبک دکوراسیونی خاصی مناسب‌ترند. در این دکوراسیون هم مدل پارچه‌ای آن انتخاب شده تا بیشتر به سبک مدرن نزدیک شود. دکوراسیون این خانه در تهران کاملاً به سبک مدرن طراحی شده است.

روشویی، شیرآلات و تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی از ملزومات کار هستند. چه خوشمان بیاید یا نه، ما مجبوریم ساعت‌های زیادی از روز را در آشپزخانه سپری کنیم. طبخ غذا، تهیه مواد غذایی، آماده‌سازی تنقلات، کیک و شیرینی و به طور کلی همه‌ خوشمزه‌جات از دل این قلب تپنده خانه بیرون می‌آیند و مهمانی‌هایمان را به کاممان شیرین‌تر می‌کنند.

اگر با سبک مدرن آشنا باشید، می‌دانید که از ویژگی‌های مهم آن استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی است. در طراحی این دکوراسیون به این موضوع توجه دقیقی شده و با به کارگیری رنگ‌های خنثی سعی کرده‌اند فضاهای موجود را بزرگ‌تر و دل‌بازتر نشان دهند. اگر فضای شما داری چند بخش مجزاست و شما مایل به تغییر در طراحی دکوراسیون داخلی آن هستید بهتر است برای هراتاق رنگ و تم جداگانه درنظر بگیرید. در گذشته، شاید به مقوله‌ی طراحی دکوراسیون داخلی توجه نمی‌شد.