دکوراسیون خانه های ایرانی با طراحی زیبا و چشم نواز ۵۰ تصویر-پارسیان دکور

۸-بعد از اینکه مبلمان و عوامل اصلی تشکیل دهنده منزل را فراهم کردید حالا نوبت افزودن لوازم جانبی به فضا میرسد. برای اضافه کردن ظرافت به فضای داخلی می توانید از آیتم هایی با رنگ های فلزی مانند آینه طلایی، مجسمه های نقره ای و… استفاده کنید. اگرچه پرده‌های سنگین زمانی نشانه‌ی توانگری و کمال صاحب‌خانه بودند، اما امروزه یکی از طراحی‌های لوکس در دکوراسیون مجله خبری دکوراسیون مدرن، استفاده‌ی حجم فراوانی از نور طبیعی در فضاهای داخلی است. به حداقل رساندن چیزهایی که جلوی پنجره‌ها را می‌گیرند یا در صورت امکان حذف کامل آنها، یکی از ساده‌ترین ایده‌ها در دکوراسیون مدرن است که تقریبا در هر فضایی اجرایی است. گذشته از اصولی که در رابطه با انتخاب درست رنگ، بافت، سبک دکوراسیون منزل و اشیای متناسب با سبکی که برمی‌گزینید.

  • تنها در این زمان است که می‌توان گفت تمام پروژه با موفقیت به پایان رسیده است.
  • شاید به صورت اصولی به این مسأله نگاه نکرده اید اما همینکه در آشپزخانه، جای برخی از لوازم را تغییر می دهید یا مبلمان سالن نشیمن را جابه جا می کنید، در حقیقت، در حال تغییراتی در دکوراسیون داخلی هستید.
  • از مبلمان راحتی گرفته تا میز ناهارخوری، تابلوهای دیوارکوب و تابلوهای تزیینی، آباژور، میز تلفن، میز پذیرایی، فرش، پرده ها، کاغذ دیواری و …، همگی از ترکیب رنگ برای دکوراسیون داخلی بهره می گیرند.
  • خانه‌ی روستایی مدرن فضایی گرم و صمیمی دارد که همه‌ی عوامل خود را از روستانشینی را با کنتراست بالا و پایین که به‌خوبی به‌ویژه با خانواده‌های رو به رشد هماهنگی دارد شامل می‌شود.
  • برای این منظور باید از همه قسمت های مختلفی که چیدمان یک منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله ها رعایت کنید.

یکی از راهکارهایی که برای دکوراسیون منزل به شما توصیه می‌کنیم، استفاده حداکثر از دیوارهای اتاق است. اگر اتاق خواب شما فضای بسیار محدودی دارد، می‌توانید از یک تختخواب در زاویه استفاده کنید؛ تخت خواب مجهز به کشوها برای لوازم شخصی است. در این شرایط، شما فضای کافی برای قرار دادن میز ندارید، بنابراین از میزهایی استفاده کنید که به دیوار متصل شده اند.

۱۸. تزیین ورودی خانه با آینه

اما واقعیت این است که ممکن است خانه شما کوچک و یا فاقد نور طبیعی باشد. چنین مشکلاتی شما را از ایده آل ها و تصوراتتان در مورد دکوراسیون دور می کند. پیشنهاد ما این است که به جای اینکه به این مشکلات به چشم موانع غیرقابل عبور نگاه کنید، از آن ها برای طراحی خانه رویایی تان الهام بگیرید. فرقی ندارد اتاق نشیمن و پذیرایی را تزیین می کنید یا آشپزخانه و اتاق خواب، هیچ چیز مهم تر از توجه به جزئیات و بیان خلاقیت نیست.

شبنم: با سلام. این مطلب بسیار عالیست، چراکه با توجه به نیازهای روزمره کارمندان توضیحات…

حمام با دوش که از سنگ طبیعی ساخته شده است، نمونه ای بسیار جدید و مدرن از این طراحی محسوب می شود. دلتان می‌خواهد رنگ سفید اتاق پذیرایی منزل‌تان را کمی دراماتیک‌تر و هنری‌تر کنید؟ بهترین ایده انتخاب یک کاغذ دیواری طرح‌دار و شلوغ و البته هماهنگ با مبلمان منزل است. از سوی دیگر در سال‌های آخر استفاده از آجر برای تمام یا بخشی از دیوار سالن نشیمن بسیار محبوب شده است.

شما می توانید با کم یا زیاد در نظر گرفتن میزان نوری که بر یک سطح تابیده می شود و جهتی که نور بر ان سطح وارد می شود، ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید. در فضای اتاق پذیرایی ، یک ورقه سنگ مرمر را با کمی تلاش، دریل و یک جفت دستگیره کابینت می‌توان به سینی پذیرایی شیک و لوکس تبدیل کرد. یا این که به جای ساخت آن می‌توانید به سادگی از بوتیک لوازم خانگی آن را خریداری کنید. علاوه بر این، مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم تقریباً مناسب هر اتاقی بوده و با عناصرفوق‌العاده سبک‌های طراحی داخلی غنی و متنوعی شکل می‌دهند. به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ای که در خانه‌های ایرانی وجود دارد، می‌توان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، دکوراسیون اتاق دختر خانواده است. تابلوها از جمله لوازمی هستند که نقش دکوراتیو شاخص و ویژه ای در دکوراسیون منازل ایفا می کنند. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که محل نصب تابلو روی دیوار تا چه حد در ظاهر دکوراسیون تاثیر گذار است. تابلوها در بسیاری از مواقع در جایی نصب می شوند که بالاتر از محل مناسب شان می باشد.

تم رنگی مناسب را انتخاب کنید، به گونه ای که با کاغذ دیواری و کفپوش ها متناسب باشد. سعی کنید مدل مبلمان به گونه‌ای باشد که آرامش بیشتری را برای سالن پذیرایی به وجود آورد. تنها در این زمان است که می‌توان گفت تمام پروژه با موفقیت به پایان رسیده است. این جمله به مفهوم آن است که دکوراسیونی که برای اتاق خواب اجرا می کنید با دکوراسیون سالن نشیمن یا چیدمان میز و صندلی در اتاق مطالعه متفاوت است. رنگ و طرح در داخل آشپزخانه با دکوراسیون اتاق کودکان قطعاً فرق دارد.

اگر در دنیای اینترنت جستجو کنید، مدل ها و سبک های متنوعی را برای دکوراسیون داخلی منزل عروس پیدا می کنید. همان طرح‌ ها با اندکی تغییرات می‌ توانند در هر خانه قابل اجرا باشند. همان طور که می دانید قبل از اینکه زوج ‌های جوان به خانه جدید نقل مکان ‌کنند، برنامه ریزی های دقیق را برای طراحی دکوراسیون و تزیین منزل اجرا می‌ کنند.

نقاشی دیوارها با رنگ سفید، اولین و بهترین است که می ‌توانید برای خانه کوچک خود انجام دهید. پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه وسایلی را خریداری کنید، برخی از تصاویر ترکیب رنگ را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید و سپس تصمیم بگیرید. از مبلمان راحتی گرفته تا میز ناهارخوری، تابلوهای دیوارکوب و تابلوهای تزیینی، آباژور، میز تلفن، میز پذیرایی، فرش، پرده ها، کاغذ دیواری و …، همگی از ترکیب رنگ برای دکوراسیون داخلی بهره می گیرند. یکی از جدیدترین دکوراسیون داخلی استفاده از سنگ های طبیعی در بخش هایی نظیر حمام یا آشپزخانه است.