شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ها از سراسر دنیا-پارسیان دکور

طرح ها و تم های چینی عمدتاً از رنگ های طبیعت الهام گرفته شده اند. بنابراین، بهتر است پس زمینه را تا حد امکان در رنگ های خنثی نگه دارید. ممکن است فکر کنید که رنگ سفید، تنها گزینه شماست، اما استفاده از کرمی ملایم، آبی روشن، نقره ای کم رنگ و حتی خاکستری، همان حس را در فضا منعکس می کند. به یاد داشته باشید که به دنبال یک پس زمینه آرام هستید که فضایی آرام و دلنشین را ارائه می دهد. شما به هماهنگی مناسب رنگ ها و بافت ها و عناصر مختلف که شما را احاطه کرده اند نیاز دارید. اگر خانه شما فقط یک بلوک بتنی عظیم است، به اضافه کردن پارتیشن‌ های شیشه ‌ای، تزئینات با سنگ طبیعی، کف‌پوش ‌های چوبی، پرده ‌هایی از جنس بامبو و چند بافت ارگانیک فکر کنید.

  • هنگام در نظر گرفتن محلی برای ذخیره هر چیزی از وسایلی به‌عنوان دکور استفاده کنید تا فضا را ازآنچه هست هم بهتر کنید.
  • اگر به دنبال فضایی آرام هستید بهتر است رنگ مبل با رنگ زمینه یکی باشد اما اگر به دنبال یک فضای پر انرژی هستید رنگ مبلمان را با رنگ های حاشیه ای ست کنید.
  • نقل‌مکان به خانه‌های جدید همیشه برای افراد یک‌خانه پر از هیجان و جذابیت است.

رنگ سفید برای حوله و وسایل داخل سرویس بهداشتی منزل شما باعث میشود حس تمیز بودن به افرادی که وارد آن میشوند دست بدهد. نهایت سلیقه تان را به کار بگیرید تا طرحی خاص برای مبلمان و همچنین فرش پذیرایی خود انتخاب کنید. آشپزخانه تان زیباتر بنظر برسد، سعی کنید محیط آن را تمیز و مرتب نگه دارید. یکی از کارهای اشتباهی که مردم انجام میدهند، وسایل زیاد روی سطح کابینت ها قرار میدهند. همچنین سعی کنید وسایل آشپزخانه تان را نو و از نگهداری وسایل قدیمی یا خراب خودداری کنید. با نورپردازی خوب هم میتوانید زیبایی آشپزخانه تان را دوچندان کنید.

نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانه‌های قدیمی و انبارها و برگردان آن‌ها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. به این معنی که انعطاف جنبش‌های مینیمال، آن را تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای ارتقا سبک طراحی داخلی سنتی نموده است. گرچه سبک‌های طراحی داخلی بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفته‌شده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک‌ها به شمار می‌رود. این موضوع به‌خصوص هنگامی اهمیت می‌یابد که مثلاً پس از ازدواج یا نقل‌مکان به یک‌خانه‌ی بزرگ‌تر به دنبال تلفیق سبک‌های طراحی داخلی باشید.

دکوراسیون خانه های ایرانی با طرح های بی نظیر و زیبا

فراموش نکنید که معماری و دکوراسیون لوکس، دیزاین وابسته به جزییات و اکسسوری هاست و لازمه که برای تک تک اجزا و ذرات اون به دقت فکر کنید تا نهایتا به یک نتیجه قابل قبول دست پیدا کنید. خب دیگه احتمالا لازم نیست بگم که این روزها کاربردهای آینه تو دکور خونه ها خیلی بیشتر از نمایش آدم ها و زیبایی هاشونه و شاید این کاربرد متداول قدیمی رو حتی از دست داده باشن. ایده سه – مواد و متریال انتخابی از جنس فلزات براق، جلوه ای از یک دیزاین و خانه لوکس به نمایش میگذارن.

دیدگاه برای “عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ ها از سراسر دنیا”

گزینه های مختلف برای دکوراسیون منزل وجود دارد که بتوانید ظاهر جدیدی را در خانه ایجاد کنید. اگر فردی بسیار خلاق هستید، فقط کافی است در مورد شیوه های تزئین منزل و دکوراسیون خلاقانه اندکی فکر کنید. اگر هیچ ایده ای ندارید می توانید ایده هایی که قبلاً اجرا شده است را دنبال کنید. مهم نیست که شرایط زندگی شما چگونه است اما باید بدانید که با کمترین امکانات می توانید محیط زندگی را تغییر دهید. در خانه­های کوچک امروزی نهایت استفاده را از هر بخش منزل می­کنند.کمد دیواری پذیرایی یک ایده برای ایجاد فضای بیشتر برای قرارگیری وسایل مختلف است.

برای چیدمان ابتدا از وسایل اصلی با ابعاد بزرگتر شروع کنید و بقیه وسایل را مطابق با آن بچینید. برای این کار قاب عکس‌های متفاوت با هم انتخاب کنید تا حال و هوایی متفاوت و صمیمی به اتاق پذیرایی منزل ببخشید. طراحی مدرن اغلب از وجود یک تک‌رنگ در فضایی خنثی بهره می‌برد؛ فرقی هم ندارد چه رنگی باشد، به‌شرط آنکه با فضای اتاق سازگار باشد و چشم و قلب‌تان مجله خبری دکوراسیون را شاد کند. این شیوه بدون آنکه تعادل حس‌های موجود را به‌هم بزند، انرژی و هیجان می‌دهد. در نهایت، برای این که لوازمی که روی آن هزینه کرده اید بهترین نما را داشته باشند باید در مواردی که امکانش هست لوازمی را که کمتر مورد علاقه تان است حذف و یا تعویض کنید. هر چه لوازم فضای تان کمتر باشد، هر کدام از لوازم تان خاص تر و نمایان تر دیده می شوند.

تمامی لوازم تولیدی ایت کارخانه دارای گارانتی شرکت میباشند و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا تولید میشوند. خرید لوازم و قرار دادن آن‌ها در منزل جلوی دست و پای شمارا می‌گیرد و خود لوازم نیز آسیب می‌بینند. بهتر است مراحل آماده‌سازی خانه را نیز در نظر بگیرید و خرید لوازم موردنیاز را به بعد از انجام تعمیرات و آماده‌سازی موکول کنید. اگر از طرح ایجادشده خوشتان نمی‌آید به‌راحتی می‌توانید آن‌ را تغییر دهید. با این کار می‌توانید میزان فضای باقیمانده و فاصله بین آن‌ها جهت رفت آمد را نیز تعیین کنید.

برای برخی از افراد این کار بسیار دشوار است، اما برخی دیگر که تجربه زندگی در خانه های کوچک را دارند، به راحتی از عهده تغییرات دکوراسیون برمی‌آیند. مهمترین مشکلی که ساکنین آپارتمان های کوچک با آن مواجه هستند، شلوغی، بی‌نظمی و ازدحام اسباب و وسایل است. در مقابل، اگر در آپارتمان های کوچک زندگی کنید، تقریباً همه چیز در نزدیکی شما قرار دارد. اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، سالن نشیمن و تمام قسمت ها در فاصله نزدیکی از یکدیگر ساخته شده اند. تمام فاکتورهای موثر در دکوراسیون منزل ساده در داخل آشپزخانه نیز قابل اجرا است. به نظر می رسد مهمترین و اصلی‌ترین عامل جذاب تر کردن طراحیدکوراسیونداخلی، انتخاب طیف رنگی مناسب باشد.

به دلیل جذابیت و همه‌گیر شدن طراحی دکوراسیون داخلی، دیگر طراحی دکوراسیون مختص به خانه‌های مسکونی نیست . در محل‌های کاری، ادارات، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سایر فضاها از قوانین آن استفاده می‌شود. کتاب های خود را در دکوراسیون خانه ساده از دید عموم پنهان نکنید. یک کتابخانه ساده و کوچک در بخشی از منزل خود تعبیه کنید تا مهمانان شما در صورت تمایل سری به آن بزنند. کتاب ها علاوه بر این که بهترین گزینه برای اوقات فراغت شما محسوب می شوند، حال خوبی به محیط می بخشند. آیا به یاد داریم که در خانه های قدیمی پا بر روی چه فرش هایی می گذاشتیم؟ گلیم ها، گمشده دکوراسیون منزل سنتی هستند که در طراحی خانه های سنتی کمتر به آن ها توجه می شود.