اسپرسو بار تعطیلات – وبلاگ لیز ماری


آشپزخانه به تازگی بسیار دنج تر شده است! آیا می دانستید اولین کار من باریستا بود؟ این شغل مورد علاقه من بود به خاطر مردم، هنر درست ، نوشیدنی و البته تمام قهوه ای که در حین کار مینوشیدم. خب، حالا می‌توانم دوباره در آشپزخانه خودم وانمود کنم که یک باریستا هستم. اسمش را بگذارید «کافی‌شاپ کلبه‌ی سفید مزرعه‌ای» و می‌توانم در حالی که در جزیره آشپزخانه گپ می‌زنیم، لاته بخورم. این سرگرم کننده خواهد بود درست است؟! من با استفاده از جنرال الکتریک خود بسیار سرگرم شدم نمایه Eبیان مa،e که ما در Wayfair انتخاب کردیم و امروز آن را به اشتراک می‌گذارم زیرا بخشی از تخفیف 40 درصدی فروش لوازم خانگی کوچک است و چه هدیه خوبی برای عاشق قهوه در زندگی شما خواهد بود! ،مت مورد علاقه من؟ همه شما می‌د،د که من یک خانه‌دار هستم و این دستگاه کوچک باعث شده سفرهای قهوه کمتری داشته باشد و با لباس خوابم با لاته‌های خانگی‌ام بیشتر روی مبل بنشینم. آیا قهوه خود را در خانه درست می کنید یا به کافی شاپ وفادار هستید؟ من در حال حاضر تعادل سالم هر دو را دارم و این احساس خوبی دارد! نظرتان را در مورد گوشه قهوه دنج ما به من بگویید!

تعطیلات اینجاست و مهم، های تعطیلات هم همینطور. خانه ما به مک، عالی برای میزب، دوستان و خانواده تبدیل شده است. این مرکز در میان خانواده قرار دارد، و تا حدودی برای پدربزرگ و مادربزرگ من ویلچر قابل دسترسی است. وقتی به اینجا نقل مکان کردیم، حتی با استرس اضافه ای که با میزب، همراه است، آرزوی این روزها را داشتیم. من نکات و ترفندهای مختلفی را به اشتراک گذاشته‌ام تا کارها را آسان‌تر کنم تا به گردهمایی برسیم، چه چیزهایی را در نظر بگیریم، و راه‌های کمی برای افزودن به تجربه مهمانانتان. امروز با روشی دیگر به این نکات و ترفندها اضافه می کنیم تا تجربه ای را به مهم، خود بیافزایید و در عین حال به شما امکان دسترسی کامل به نوشیدنی های کوچک خوشمزه و عالی را می دهیم که همه ما برای آن به کافی شاپ های مورد علاقه خود می رویم.

اگر نمی دانستید، زم، که دبیرستان و اوایل کالج بودم، باریستا بودم. من کاملاً عاشق آن کار بودم، ارتباط با افراد معمولی و کمی خلاقیت در نوشیدنی‌ها، همه به سمت بهتر ، روز ،ی طراحی شده بود. دلم برای آن روزها تنگ شده، نه برای کفش‌های آغشته به شیر (باریستاهای همکار می‌دانند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم)، بلکه برای بیشتر چیزهایی که با کار در کافی‌شاپ همراه بود. حتی پشت پیشخوان که هستم، هنوز یک قهوه‌نوش ساده هستم، نوشیدنی انتخابی من یک لاته جو دوسر است، بدون شربت یا شکر اضافی، فقط یک لاته ساده با شیر جو دوسر به ،وان یک میزبان، من عاشق این ایده هستم که بتوانم به مردم یک لاته سفارشی به انتخاب خود ارائه دهم تا زمان آنها در مهم، ما کمی بهتر شود. منظورم این است که همه ما آنجا بوده ایم، شما به اندازه کافی برنامه خوردید، کمی در غذای اصلی افراط کردید، اما جایی برای دسر گذاشتید، و هستند به طور مخفیانه آرزو می کنم که ای کاش یک لاته می خوردی تا با آن پای تعطیلات عالی همراه شوی.

من به سراغ جدید GE Profile™‎Semi-Automatic Espresso Maker + Frother می‌روم تا نه تنها هر روز را کمی برایم بهتر کنم، بلکه به تجربه مهمانانم در طول گردهمایی‌هایمان اضافه کنم. اسپرسوساز نیمه اتوماتیک GE Profile™ + Frother می گوید ممکن است برای باریستاهای با تجربه تر در خانه باشد.، اما خوزه که هرگز پشت پیشخوان باریستا نبوده است و من با بهترین آنها یک لاته درست می کنم، منهای هنر (ما امتحان کردیم، بد است). اسپرسوساز نیمه اتوماتیک GE Profile™ + Frother با اپلیکیشن موبایل SmartHQ عرضه می شود. این به شما کمک می کند تا اسپرسو ساز خود را حفظ کنید، به شما اطلاع می دهد که چه زم، باید تمیز شود یا رسوب زدایی شود، و بخشی برای سفارشی ، تنظیمات نوشیدنی شما دارد. با چوب کف‌ساز، می‌تو،د دمای آب داغ را تنظیم کنید، که چای‌های عالی را آماده نوشیدن می‌کند (اگر اهل نوشیدن قهوه یا چای داغ نیستید). چیزی که من آموخته ام این است که، حتی با وجود مقدار زیادی فضای پیشخوان، باید در جایی که می تو،د، هم در پیشخوان و هم در پریزها، صرفه جویی کنید. من بسیار خوشحالم که این اسپرسوساز با یک قیف لوبیا ارائه می شود که برای شما درست در پورتافیلتر آسیاب می شود و فضای یک آسیاب اضافی را ذخیره می کند. دیگر خبری از آسیاب جداگانه نیست، با قاشق به پورتافیلتر می‌روید و معمولاً درست در مرحله 1 آشفتگی ایجاد می‌کند. این اسپرسوساز دارای 15 تنظیمات مختلف آسیاب از درشت تا ریز و فیلترهای تک جداره و دو جداره برای شات های تک و دوگانه اسپرسو است که به شما امکان می دهد شات عالی خود را سفارشی کنید. فیلترهای دو جداره به شما کمک می کنند مخلوط لاته خود را سازگارتر نگه دارید، چیزی که برای ،، که شروع به کار کرده اند بسیار مهم است.


خبر هیجان انگیز برای ،، که باریستای درونی خود را از خانه بیرون می آورند. Wayfair به شما کمک می کند تا 40٪ تخفیف در لوازم کوچک خود صرفه جویی کنید. این شامل GE، GE Profile و لوازم کوچک کافه است. ما در حال حاضر یخ ساز Opal Nugget Profile GE را داریم و آن را دوست داریم! ما روزانه از آن استفاده می‌کنیم و بسیاری از تصمیم‌گیری‌های سالم‌ترمان، نوشیدن آب بیشتر، و همیشه آماده بودن آب سرد را نسبت می‌دهیم. با دوست داشتن سایر محصولات پروفایل جنرال الکتریک خود، می دانستیم که اسپرسوساز نیمه اتوماتیک GE Profile™ + Frother برای استفاده و درک آسان است. بنابراین، اکنون، قبل از پایان فروش، آنها را بررسی کنید و به من بگویید که چگونه لاته های خانگی خود را دوست دارید. از اینکه امروز و هر روز در وبلاگ حضور داشتید بسیار سپاسگزارم. امیدوارم از این نکته کوچک در مورد اینکه چگونه به وظایف میزب، خود اضافه می کنیم تا مهمان خود باشیم، لذت برده باشیدس فقط کمی بیشتر از وقت خود لذت ببرند. روزانه با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید اینستاگرام، فیس بوک، و TikTok. باز هم از شما متش، و راحت باشید!

،LizMarie




منبع: https://www.lizmarieblog.com/2022/12/،liday-espre،r/