بازسازی حمام اصلی (قبل و بعد)


بله، بالا،ه روز فرا رسید! پس از یک سال و نیم کار بر روی این بازسازی اصلی حمام، بالا،ه این کار انجام شد، و من تعداد زیادی ع، دارم که باید به شما نشان دهم. من در اوا، این هفته یک پست بعدی می نویسم که شامل هزینه کل، منابع و غیره می شود. اما در حال حاضر، فقط می خواستم به ع، ها برسم. همه ما خیلی طول، منتظر این بوده ایم!

این قطعا یک اتاق است بازسازی. بالا،ه یک اتاق گرفتیم، آن را تا گل میخ ها، تیرچه های کف و تیرچه های سقفی ،اب کردیم و کاملاً بازسازیش کردیم.

دمو حمام اصلی روز 2

اما کمی گمراه کننده است که آن را a حمام اصلی بازسازی این به این م،ی است که ما یک حمام اصلی گرفتیم و آن را کاملاً دوباره بازسازی کردیم. کاری که ما در واقع انجام دادیم این بود که استاد سابق را گرفتیم اتاق خواب و آن را به یک استاد جدید و بزرگ تبدیل کنید حمام.

از آنجا که ما به طور کامل عملکرد اتاق را تغییر دادیم، و به دلیل اینکه آن را به یک حمام اصلی بسیار بزرگ با قابلیت دسترسی ویلچر تبدیل کردیم، این نه یک بازسازی ارزان، حتی با اینکه من نیمی از کار را خودم انجام می دهم. خانواده ام در ت،یب اتاق به من کمک ،د و سپس پیمانکار من مسئولیت را بر عهده گرفت و بچه هایش همه کارهای اساسی و اساسی را برای تبدیل اتاق به حمام انجام دادند. بچه های او همه کارها را انجام دادند، از جمله جابجایی دیوار، ساختن دیوارهای جدید، لوله کشی ناهموار، دیوارهای خشک، تخته بتونی روی کف حمام و دیوارهای دوش، و ریختن تشت دوش بتنی.

پس از اتمام کار آنها، من تمام کارهای تکمیلی را بر عهده گرفتم و انجام دادم – نصب کاشی (کف حمام و کل دوش)، آویزان ، دیوارنگاره کاغذ دیواری، انجام پایان دیوار گچی ونیزی، نصب تمام تزئینات، ساخت روشویی و دو. کابینت های نگهداری، ساخت لوستر حباب دار و …

پس بعد از همه اینها، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه شد. اول چیز مورد علاقه من در مورد این بازسازی حمام اصلی است – دیوار دیواری با وان حمام. در سمت چپ دیوار دیواری دوش و در سمت راست دیوار دیواری کمد آب (اتاق توالت) قرار دارد.

بازسازی حمام اصلی - وان حمام مستقل در مقابل دیوار با کاغذ دیواری دیواری از درختان و طبیعت، لوستر حبابی DIY

و سپس در حالی که من در وان حمام ایستاده‌ام و به جهت مخالف نگاه می‌کنم، این منظره است (که با یک لنز زاویه باز گرفته شده تا کل منظره را بدست آوریم)…

بازسازی حمام اصلی - رومیزی رومیزی به سبک گردویی، کمد نگهداری گردو، روکش دیوار گچی ونیزی آبی روشن

اکنون می‌تو،م کمی پشتیبان‌گیری کنیم، و من برخی از نماهای قبل و بعد را به شما نشان می‌دهم.

زم، که در درب اتاق خواب ایستاده و به گوشه سمت راست و سمت راست اتاق نگاه می‌کردید، اتاق به این شکل بود. شما می تو،د حمام اصلی بسیار کوچک را در آنجا ببینید. 😀 من می توانم بگویم که ما کاملاً ارتقا یافته ایم.

امروز، اگر در همان مکان بایستم و در همان جهت ع، بگیرم، بیشتر چیزی که قرار است ببینم کمد آب است، با دیوار کوتاه کمد آب درست در مقابل من. دیدنش زیاد نیست 😀

بنابراین من باید از کمد آب بیرون بیایم تا شما ایده خوبی از اینکه آن منظره مشابه (یا بسیار مشابه) امروز چگونه به نظر می رسد را بدست آورید…

این نمای بعدی از اتاق خواب اصلی اصلی به سمت حمام اصلی کوچک اصلی است. پشت در بسته، کمد دیواری نسبتاً کوچکی بود.

و همین دیدگاه امروزی به این شکل است.

نکته خنده دار این است که حمام اصلی اصلی هنوز پشت دیوار دوش است، اما اصلاً دسترسی به آن وجود ندارد. کاملا دیوارکشی شده (نگران نباشید، دیگر هیچ برق یا آبی به آن اتاق نمی رود، بنابراین هیچ ترسی از نشتی یا ،یدگی لوله هایی که نتو،م به آن ها برسیم.) آن اتاق، همراه با آفتابگیر بزرگ، قبل از ما ،اب می شود. ساختن اضافی در پشت خانه.

این ع، بعدی به دیواری است که کمد دیواری در سمت چپ داشت و درب اتاق خواب که به راهرو در سمت راست منتهی می‌شد…

کمد به طور کامل برداشته شد، نیمه سمت راست دیوار حدود چهار فوت به عقب منتقل شد (راهروی ما امروز بسیار کوچکتر است)، و دری به این اتاق بسته شد. این نما اکنون به این شکل است…

در اینجا یک نمای زاویه دار به سمت درگاه اصلی اتاق خواب است.

با برداشتن کمد، در بسته شد، و نیمی از آن دیوار اصلی که درب اتاق خواب را داشت، به عقب برگشت و با دیوار پشتی کمد مربع شد، که به ما فضای زیادی برای دوش بزرگ بدون حاشیه در سمت چپ داد. و کمد آب در سمت راست.

در حال حاضر، تنها ورودی داخلی حمام از طریق دری است که در ع، بالا مشاهده می کنید. آن در به باشگاه بدنسازی خانه ما منتهی می شود. اما پس از ساخته شدن الحاقیه ما که شامل یک اتاق خواب اصلی جدید می شود، اتاق خواب دسترسی اصلی ما به حمام خواهد بود. در حال حاضر، همه چیز کمی است غیر متعارف. 😀

در اینجا می بینید که این دیوار اتاق خواب به ،وان یک دیوار محکم استفاده می شده است.

اما اکنون آن دیوار تنها ورودی داخلی حمام را دارد.

اما حتی پس از ساختن اضافه‌مان، و دسترسی عادی به حمام از طریق اتاق خواب اصلی، فکر می‌کنم همچنان این درگاه را حفظ خواهیم کرد. دسترسی مستقیم از باشگاه بدنسازی خانه به حمام در ذهن من حس خوبی دارد.

و این آ،ین قبل و بعد از بازسازی حمام اصلی است. دیوار پنجره قبلاً به این شکل بود…

و این همان چیزی است که آن دیوار اکنون به نظر می رسد. شما می تو،د درب بیرونی را در سمت راست زیر مشاهده کنید.

بازسازی حمام اصلی - تبدیل اتاق خواب اصلی به حمام اصلی

داشتن درب خارجی در حمام اصلی کمی غیر متعارف است، اما فعلا باید با آن زندگی کنیم. این در نهایت یک درب جیبی داخلی خواهد بود که مشابه در دیوار سمت چپ در تصویر بالا است.

پس اینها همه ع،های قبل و بعد هستند، اما من تعداد زیادی ع، دارم که به شما نشان دهم!

بیایید با کمد آب شروع کنیم. من فقط عاشق این اتاق هستم که پشت دیوار نقاشی شده است. از آنجایی که دوش ما برای جا دادن ویلچر مت بسیار بزرگ است، کمد آب ما کمی بزرگتر از ا،ر کمدهای آب استاندارد شده است. و این به من فضای زیادی برای خلاقیت داد.

برای اینکه ،متی از اتاق را اشغال کنم، باعث شود که منطقه کمتر احساس غار داشته باشد، و برای اینکه مقداری فضای ذخیره سازی کاربردی به اتاق اضافه کنم، این کابینت را با استفاده از درهای فرانسوی باقیمانده که از انباری مان برداشته بودم، ساختم.

روی دیوار سمت چپ، یک دیوار گا،ی از پروانه ها و پروانه های رنگارنگ اضافه کردم.

این فضا بزرگتر از بسیاری از کمدهای آب استاندارد است، اما هنوز یک اتاق کوچک است، بنابراین من از لنز زاویه باز خود استفاده کردم تا نمای کامل کابینت و دیوار پروانه ای را داشته باشم. لنزهای زاویه باز همیشه چیزها را کمی تحریف می کنند، اما حداقل می تو،د همه چیز را در یک ع، ببینید.

اما در اینجا نمایی بدون زاویه و بدون تحریف از دیوار گا،ی پروانه ها وجود دارد…

در طرف دیگر دیوار گا،ی پروانه، دوش بزرگ بدون محدودیت قرار دارد. از آنجایی که مت (شوهر من مبتلا به ام اس) از ویلچر استفاده می کند، ضروری بود که ما یک دوش بزرگ داشته باشیم که بتواند فضای زیادی برای حرکت داشته باشد، و برای دسترسی آسان باید کاملاً بدون محدودیت باشد.

این دوش یک رویای مطلق است. ابعاد آن حدود 7.5×7 اینچ است و این دوش به تنهایی به اندازه کل حمام راهرو ما است.

من نمی خواستم چیزی مانع حرکت او شود، بنابراین هیچ نوع در شیشه ای یا چیزی شبیه آن را نمی خواستم. اما من تصمیم گرفتم یک پرده دوش اضافه کنم تا دوش بزرگ را به دو ،مت ت،یم کنم – یک منطقه مرطوب و یک منطقه خشک ،. به علاوه، پرده حمام هوای گرم را به داخل نگه می‌دارد.

دوش بسیار عریض است، بنابراین دو زهکش خطی 36 اینچی روی زمین وجود دارد که تقریباً تمام عرض را در بر می گیرد. و برای اینکه گرمای بیشتری به حمام اضافه کنم، یک قفسه کوچک از چوب ساج برای طاقچه حمام درست کردم تا با چهارپایه دوش ساج در گوشه ای مطابقت داشته باشد.

اینم چند تا ع، دیگه از دوش گرفتن بدون توضیح…

خوب، در مورد دوش کافی است. 🙂 ،مت اصلی بازسازی حمام اصلی بسیار سرگرم کننده تر از دوش است، بنابراین بیایید چند نگاه دیگر به این مناطق داشته باشیم. اما ابتدا اجازه دهید نقاشی را که در آوریل امسال انجام دادم به شما نشان دهم…

و اینجا آ،ین دیوار روشویی است…

من آن را دوست دارم زم، که یک برنامه با هم جمع می شود! 😀

خیلی وقت بود که طرحی برای این دیوار طراحی کردم که از آن راضی بودم. من فردی هستم که به تقارن نیاز دارم، بنابراین غرورها باید مطابقت داشته باشند. اما از آنجایی که مت روی ویلچر است، آنها نیز باید به صندلی چرخدار دسترسی داشته باشند.

پس از نگاه ، و نگاه ، به ایده‌های حمام در دسترس با ویلچر، و از چیزی که می‌دیدم خوشم نیامد، در نهایت تصمیم گرفتم چند رومیزی ساده (و نه چندان واضح «در دسترس با ویلچر») به سبک میز بسازم. هر کدام دارای دو کشو کوچک برای چیزهایی مانند مسواک، خمیر دندان و لنزهای تماسی هستند. اما بدیهی است که این ذخیره سازی کافی در حمام اصلی نخواهد بود.

بنابراین برای بخش عمده ای از نیازهای ذخیره سازی ما، یک کابینت بزرگ به سبک کمد ساختم تا زیر پنجره برود.

این اولین بار بود که با گردو می ساختم و کمی ترسناک بود! نه تنها گردو گران است، بلکه پشتیبان استاندارد خود را نداشتم، مانند پرکننده چوب و درزگیر، که معمولاً هنگام ساختن چیزهایی که قرار است رنگ شوند، دارم.

یک پشیم، من این است که از یک تکه گردو که گره داشت برای قاب کشوی پایین سمت راست استفاده کردم. از نظر گذشته، ای کاش آن قطعه را با قطعه ای که گره چشم نواز چرخشی در آن وجود نداشت، عوض می کردم، اما دید عقب 20/20 است. تمام شد و من با آن زندگی خواهم کرد. اما در مجموع، من از اینکه چطور کابینت روشویی و انباری ظاهر شد، راضی هستم. می تو،د ساخت روشویی را در اینجا و ساخت کابینت ذخیره سازی را در اینجا مشاهده کنید.

این یک ع، دیگر از لنز زاویه باز است، بنابراین کمی تحریف شده است، اما حداقل می تو،د تمام دیوار را ببینید…

باورم نمیشه تموم شده در واقع تمام شده است! این اتاق در حال حاضر 18 ماه است که افکار، انرژی خلاقانه و مقدار زیادی از زمان من را مصرف کرده است و بالا،ه تمام شد! ما در واقع می تو،م از این اتاق لذت ببریم.

و با آن، من چند ع، دیگر را بدون توضیح برای شما باقی می گذارم…

همانطور که گفتم، پست دیگری را برای به اشتراک گذاشتن هزینه (همراه با تفکیک هزینه هر چیز) و منابع پیگیری خواهم کرد. بنابراین اگر به آن اطلاعات علاقه مند هستید، در راه است!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/our-finished-master-bathroom-remodel-before-after.html