بهترین در نمایش: 5 خانه‌سازی برتر ما در سال 2022


سال 2022 سال تغییراتی باورن،ی در امروز در خانه مالک بوده است. در اینجا تغییرات مورد علاقه ما قبل و بعد از سال گذشته است.


این ایوان جلو اکنون شما را دعوت می کند تا یک صندلی بلند کنید و از منظره لذت ببرید. (3 Ec،es Content Studio)

5. تغییر شکل ایوان جلو

مایک و لی آن ملک زیبایی دارند که با ، های خود به اشتراک می گذارند. اما آن‌ها احساس می‌،د که جلوی خانه‌شان فاقد جذابیت بصری است که زمینی که در آن نشسته است، شایسته آن است.

راهروی آن ناقص و غیرجذاب بود، در حالی که ایوان جلویی، دریایی از رنگ های تیره بود که در جلوی خانه ای سفید ،بیده بود. هیچ چیزی وجود نداشت که شما را جذب کند یا احساس خوش آمد گویی به شما بدهد.

اما اکنون، ایوان جلو به تازگی رنگ آمیزی شده است، و با وجود اینکه ما فقط کمی خا،تری به ،یب اضافه کرده ایم، کنتراست کافی وجود دارد که به فضا شخصیتی ببخشد.

چوب های پوسیده و رنگ پوست کنده از بین رفته اند و همچنین پیاده رو ضعیف ریخته شده است. در جای خود یک راهروی متقارن از 12 سنگ پله وجود دارد که از آن ساخته شده است Walkmaker Quikrete قالب – که انتقالی برازنده به مراحل ایوان ایجاد می کند.

ایوان اکنون از شما دعوت می کند تا یک صندلی را بلند کنید و از منظره لذت ببرید.


سنگفرش های بزرگ باعث می شوند پاسیو بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و آتش گودال جدید نقطه ایده آلی برای سرگرمی است. (3 Ec،es Content Studio)

4. دو پاسیو بهتر از یک هستند

جری و شی یک حیاط خلوت زیبا با درختان سایه بزرگ و یک چمن سرسبز دارند. اما آتش‌دان قدیمی‌شان روزهای بهتری را دیده بود و پاسیو موجود فرصت‌های کمی برای لذت بردن از فضای بیرون را فراهم می‌کرد. برای سرگرمی خیلی کوچک بود و پالت رنگی یکنواخت فاقد هر گونه علاقه واقعی بود.

اکنون، کل حیاط خلوت با اضافه شدن یک پاسیو بزرگ جدید زنده شده است که شکل درختان را تکمیل می کند در حالی که از سایه آن لذت می برد.

فرمت بزرگ پاوستون سنگفرش ها باعث می شوند پاسیو بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و آتش سوزی جدید نقطه ایده آلی برای سرگرمی است.

دو پله بزرگ وجود دارد که انتقالی برازنده به پاسیو قدیمی ایجاد می کند که با سایه جدیدی از لکه و رنگ پررنگ روی درها احیا شده است.

همین رنگ در سوله ذخیره سازی به علاوه برخی محوطه سازی های ساده، این حیاط را به مک، تبدیل کرده است که نمی تو،د برای لذت بردن از آن صبر کنید.


حمام اصلی چلسی مملو از شخصیت و سبک بزرگ هزاره است. (3 Ec،es Content Studio)

3. عقب نشینی استادانه

حمام چلسی و براندون 65 ساله است. در آن سن، چمدان هایی مانند وان صورتی و عدم تهویه وجود دارد.

روشویی جدیدتر از این بود، اما واقعاً به سبک اتاق نمی خورد و شخصیت نداشت.

اما اکنون، حمام مملو از شخصیت و سبک بزرگ هزاره است. کاغذ دیواری پیچیده نه تنها جعبه جواهرات را ایجاد می کند که چلسی به دنبال آن بود. همچنین باعث می شود وان صورتی عمدی به نظر برسد.

فن هواکش فضا را کاربردی تر می کند و روشویی بزرگتر استفاده از آن را آسان تر می کند. به‌علاوه، روکش مشکی آن، سبک اتاق را تکمیل می‌کند، و صندلی توالت بیدی جدید Fluidmaster، کل اتاق را به تجربه‌ای شبیه اسپا ارتقا می‌دهد.


این اتاق خواب هدف مشخصی دارد و آن این است که مهمانان احساس کنند در خانه هستند. (3 Ec،es Content Studio)

2. به روز رس، اتاق خواب مهمان

اتاق خواب اضافی کوری و گریس دقیقاً همین بود – فاقد هویت واقعی بود. رنگ سخت افزاری و رنگی که توسط صاحبان خانه قبلی برداشته شده بود، آن استقبالی را که آنها می خواستند برای مهمانان خود ایجاد نمی کرد.

اما اکنون، اتاق خواب مهمان یک هدف مشخص دارد و آن این است که بازدیدکنندگان احساس کنند که در خانه هستند. تخته و دیوار برجسته شما را به فضا می‌کشاند و تزئینات سفارشی اطراف پنجره‌ها به شما می‌گوید که آنها قصد داشتند این اتاق را برای شما زیبا کنند.

قفسه‌های شناور و میز خواب برای مهمانان کوتاه‌مدت بدون اشغال فضایی به اندازه مبلمان بزرگ‌تر، کاربردی هستند. و رنگ های چوبی گرم مکمل دیوار لهجه سبز سرد است، درست مانند دیوارکوب های طلایی.


این مسیر نسیمی حال و هوای حیاط یک هتل مجلل را به خود گرفته است. (3 Ec،es Content Studio)

1. ورودی دعوت کننده تر

نسیم دلین ورودی اصلی خانه او است، اما قبلاً احساس خستگی و تصادفی در آن داشت. مجموعه تصادفی تخته های مختلف روی زمین، بازدیدکنندگان را با سؤالاتی در مورد اینکه قرار است فضا چه باشد، برانگیخت.

تخت کاشت خالی غم انگیز باعث می شد خانه خیلی بزرگتر از آنچه بود احساس کند. و حصار حلقه زنجیر باعث شد که بیشتر شبیه یک قفس باشد تا یک فضای آرامش بخش.

اما اکنون، کل فضا حال و هوای حیاط یک هتل مجلل را به خود گرفته است. قوام کف شابلون همه چیز را به هم متصل می کند، از دروازه های فرفورژه گرفته تا بسترهای کاشت سرسبز.

درب رنگی پررنگ می‌افزاید در حالی که فواره یک ،صر بصری جذاب و یک موسیقی متن آرام را به فضا اضافه می‌کند.

پرده‌های ساده و پرده‌ها، حیاط خلوت را قاب می‌دهند و به نوعی باعث می‌شوند که همه چیز مانند یک استراحتگاه باشد.


خواندن بیشتر


منبع: https://todays،meowner.com/video/best-in-s،w-our-top-5-،me-makeovers-of-2022/