تجلی اصالت و زیبایی با طراحی دکوراسیون کلاسیک بازسازی دکوراسیون منزل سبک کلاسیک

ولی پیشنهاد ما اجرای دکوراسیون کلاسیک منزل یا ادارات در متراژ بالای 100 متر است. متراژ زیاد بنا با سقف بلند، رنگ های غالب با تناژ تیره ویژگی های دکوراسیون داخلی این سبک است. رنگ‌های گرم و اصیل مانند قرمز تیره، زرشکی، سبز زمردی، آبی نفتی، کرم، بژ، طلایی یا قهوه ای و … این ترکیب رنگ ها در تمام لوازم و حتی رنگ آمیزی پتینه کاری نیز دیده می‌شود. به تدریج سبک دکوراسیون کلاسیک که در اروپا رواج پیدا کرد باعث شکل گیری زیر شاخه های سبک کلاسیک در اروپا شد.

  • پرده آویز ریسه ای، پرده آویز کریستالی، پرده آویز چوبی، پرده آویز نمدی، پرده آویز طرح گلیم فرش، پرده آویز قشقایی نمونه هایی می باشند که می توان از آنها برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده کرد.
  • بر این اساس، از معیارهای اصلی و مهم برای انتخاب مبلمان در سبک کلاسیک، برخورداری از تقارن و توازن، به انضمام خطوط ساده می باشد.
  • استفاده از رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر، استفاده از رنگ هایی روشن مانند کرم، بژ، سفید و طلایی در دکوراسیون داخلی کلاسیک مرسوم می باشد.
  • این نوع سبک دکوراسیون یادآور کاخ و قصر پادشاهان است و امکان ایجاد تنوع در آن زیاد است.
  • از دیوارکوب های چینی و سفالی با نقوش سنتی و یا نقوش ریز نیز می توان به عنوان دکوراتیوهای محبوب دکوراسیون داخلی کلاسیک بهره برد.
  • بنابراین اگر خوبی و به صورت اصولی از موارد فوق استفاده کنید، می توانید به یک نشیمن زیبا با طرح کلاسیک دست بیابید.

برای چیدمان یک اتاق پذیرایی به سبک کلاسیک فرش های ریز بافت با نقشه‌های پر کار انتخاب مناسبی است. کف فضای داخلی کلاسیک از چوب و سنگ است که در کنار رنگ های طبیعی استفاده شده بهترین متریال برای محیط های سبک کلاسیک هستند. در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک شومینه به عنوان یک المان اصلی می باشد.

۱۵ ایده خلاقانه و به روز برای اتاق خواب مدرن پسرانه

دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی می باشد این سبک فضای مجلل و لاکچری را ایجاد می نماید. پرده‌ها غالبا از رنگ‌ های تیره متمایل به قهوه‌ای و با والان ها و تزیینات طلایی‌ رنگ طراحی‌ شده. و از پرده‌های سبک مانند پرده‌های حریر سفید رنگ و کاملا ساده در این سبک استفاده نمی‌ گردد.

رنگ در سبک کلاسیک

در حمام کلاسیک نیز سعی می‌شود همچنان شکوه و جلال یک دکوراسیون گرانقیمت به چشم بخورد. ۴- رنگ طلایی در این شیوه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. افتخار این را داریم که آموزش های ویژه دکوراسیون ذاخلی ویژه بازار کار را بنا نهادیم . نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کن برای دفعه بعد.

در طراحی داخلی کلاسیک شومینه را با سنگ های طبیعی ،فولاد و با جزئیات دقیق انجام میدهند. مبلمانی که از چوب و روکش با فرم های منحنی ساخته شده اند برای دکوراسیون به سبک کلاسیک مناسب اند. نقش اصلی سبک کلاسیک ایجاد احساس شادی و ظرافت در فضای داخلی است. سبک کلاسیک دارای شکوه و جلال خاصی است که بارز ترین نشانه های آن سلطنتی بودن مبلمان و رنگ هاست. سبک کلاسیک هرگز از مد خارج نمی شود، همیشه لوکس و ظریف به نظر می رسد و فضای اشرافی و سلطنتی را در خانه ایجاد می کند. سبک کلاسیک در معماری داخلی می‌تواند همچنان ساده و بدون هیچ زرق و برقی باشد.

ممکن است شما نیز به سبک کلاسیک علاقه دارید اما نمی دانید چگونه به طراحی داخلی کلاسیک بپردازید. بیایید با هم یک سری نکات را درباره طراحی و اجرای معماری داخلی کلاسیک مرور کنیم. ترکیب رنگ‌های سفید و طلایی و دیوارهای آینه‌ کاری شده با مبلمان های استیل می‌ تواند برای خانه‌ هایی که علی‌ رغم وسعت بالا، سقف کوتاهی دارند، گزینه مناسبی برای دیزاین به سبک کلاسیک به شمار رود.

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک طراحی خاصی دارد که باعث می شود فضای داخلی آشپزخانه فوق العاده شیک، باوقار و با شکوه به نظر برسد. برای طراحی داخلی چنین آشپزخانه‌هایی هم از رنگ های روشن مثل سفید، کرم، طوسی و هم از رنگ‌های تیره‌ای مثل خاکستری، مشکی و قهوه ای استفاده می شود. دکوراسیون کلاسیک، با مبلمان های منبت‌ کاری شده و پر کار شناخته می‌ شود. بهترین نوع مبلمان ها برای این نوع دکوراسیون، مبلمان های سلطنتی و استیل به رنگ چوب می باشد. برخی از خانه ها به غیر از فضای نشیمن، فضای دیگری نیز دارند که مخصوص پذیرایی از مهمانان است. اگر شما نیز چنین فضایی در منزل خود دارید، برای چیدمان شکیل آن کافی است اصول مذکور برای دکوراسیون نشیمن را تکرار کنید.