تمیز نگه داشتن خانه – چیزی که از این به بعد بدون آن زندگی نخواهم کرد


اگر وبلاگ من را برای مدتی خوانده اید، می د،د که من به طور طبیعی یک فرد بی نظم هستم که در این دو یا سه سال اخیر کمی در سفر بوده ام تا خانه خود را از درهم ریختگی های غیر ضروری پا،ازی کنم، آنچه را که باقی مانده را سازماندهی کنم. و تمیز نگه داشتن خانه را بیاموزید. می تو،د پست های قبلی در مورد این سفر تمیز ،، سازماندهی و پا،ازی را اینجا ببینید. چندی پیش نوشتم که چگونه بالا،ه روتینی را کشف کردم که به من کمک می کند خانه ام را تمیز نگه دارم.

من هنوز به آن روال پایبند هستم، و بسیار مفید بوده است. من فکر نمی‌کنم زیاد طول، باشد که بگوییم زندگی را تغییر داده است. من در خانه خودم خیلی بیشتر احساس آرامش می کنم. من از خانه‌مان خیلی بیشتر لذت می‌برم، و وقتی ،ی به‌طور غیرمنتظره‌ای در ورودی را می‌زند دیگر وحشت نمی‌کنم.

*این پست شامل پیوندهای مربوط است.

بخشی از روال من این است که به ربات ما اجازه می دهم که کار روزانه را با جاروبرقی انجام دهد. از آنجایی که من تا به حال هیچ جاروبرقی روباتی نداشتم و نظرات متفاوتی شنیده بودم، نمی‌خواستم برای آن هزینه گزافی کنم. بنابراین من در نهایت دریافت کردم این یوفی. این یک ربات جاروبرقی بسیار ابتدایی است، اما فکر می‌کردم «شروع‌کننده» خوبی برای من باشد تا ببینم آیا آن را دوست دارم یا نه.

خوب، من تقریباً هشت ماه است که آن را دارم، و فکر کردم که به شما یک به روز رس، بدهم. اگر دو هفته پیش از من می پرسیدید که چگونه آن را دوست دارم، پاسخ من این بود: “دوست دارم! خوبه! من مطمئناً فکر می کنم که کمک می کند.»

اما حدود دو هفته پیش، به چیزی برخورد کرد که تماماً در غلتک پیچ خورد و دیگر کار نکرد و شروع به بوق زدن به من کرد. من در آن لحظه مشغول بودم، بنابراین فقط آن را ورق زدم (تا صدای بوق قطع شود و خاموش شود)، و مشغول کارم شدم. بعد کاملاً فراموشش کردم و حدود چهار روز در آن گوشه ماند، پشتش واژگون شد و زمین را جاروبرقی نکشید.

اوه خدای من، من متوجه شدم بزرگ تفاوت!! در عرض 36 ساعت، طبقات من کاملاً به هم ریخته به نظر می رسید. برای ،، از شما که در اینجا تازه کار هستند، باید اشاره کنم که ما یک سگ 100 پوندی داریم که بخشی ژرمن شپرد و بخشی آزمایشگاه است، بنابراین او دیوانه وار می ریزد. به علاوه، ما یک گربه هم داریم که می ریزد.

این منطقه ای از خانه است که Eufy ما هر روز جاروبرقی می کشد…

اجازه نمی‌دهم اتاق خواب ما را جاروبرقی بکشد، زیرا سیم‌های زیادی داریم که مدام به آن گیر می‌کرد. ما یک تخت قابل تنظیم داریم و Eufy مدام روی طناب تخت گیر می کرد و طناب را می کشید و تخت را از برق می کشید. اگر بتوانم راهی پیدا کنم که سیم را از روی زمین بلند نگه دارم، اجازه می‌دهم Eufy در آنجا جاروبرقی بزند.

و من به دلایل واضح اجازه ورود آن را به سالن بدنسازی خانه، حمام اصلی و استودیوی خود نمی دهم. در اتاقی که اینطور به نظر می رسد واقعاً نمی تواند کار زیادی انجام دهد…

😀 اما وقتی آن ،مت ها تمام شد، آن اتاق ها را نیز جاروبرقی می کشد.

بنابراین با انجام دادن آن هفت ،مت در حال حاضر (اتاق نشیمن، راهرو، حمام راهرو، اتاق موسیقی، آشپزخانه، اتاق صبحانه و انباری)، این مقدار ، و گرد و غباری است که جمع می‌کند. به صورت روزانه

هر روز. این فقط برای من غیر قابل باور است! بنابراین می‌تو،د تصور کنید که طبقه‌های ما پس از چهار روز از گیر افتادن Eufy در گوشه، واژگون شدن پشت آن و ناتو، در انجام هر روز کار خود، چگونه به نظر می‌رسند. خیلی بد بود.

همچنین واقعاً برای من جالب بود که چقدر کف ها در نحوه یک خانه تفاوت دارند احساس می کند. اگر طبقات تمیز نباشند، خانه هرگز احساس تمیزی و تازگی نخواهد داشت. هر چیز دیگری را می‌توان برداشت و کنار گذاشت (هیچ چیز دیگری در مورد روتین من در طی آن چهار روز تغییر نکرد، بنابراین همه چیز تمیز و مرتب بود)، اما داشتن توپ‌های ، در سرتاسر زمین باعث می‌شد خانه احساس ناپاک بودن کند.

بسیاری از محصولاتی که من ،یداری و استفاده کرده ام وجود ندارد که واقعاً فکر می کردم، “من بدون این چطور زندگی کردم؟می‌توانم صادقانه بگویم که در مورد کمپرسور هوا و تفنگ‌های میخکوبی‌ام تعجب می‌کنم. (من قبل از ،ید آن‌ها سال‌ها دست به کار شدم! تنها چیزی که داشتم یک چکش بود. الان حتی نمی‌توانم آن را تصور کنم!) همچنین در مورد ابزار نوس، چند م، Dremel خود تعجب می‌کنم. من از آن برای چیزهای زیادی استفاده می کنم که صادقانه بگویم نمی دانم چگونه برای مدت طول، بدون آن رفتم.

و اکنون Eufy خود را به آن لیست اضافه می کنم. در حالی که من نسخه اولیه ربات جاروبرقی را دریافت کردم، هنوز هم چنین تفاوت بزرگی در خانه ما ایجاد کرده است. من حتی نمی توانم تصور کنم چقدر خوب است که یکی از آن برنامه های فانتزی قابل برنامه ریزی را تهیه کنم! شاید یه روز بفهمم

بنابراین پس از هشت ماه زندگی با یک ربات خلاء (و چهار روز بدون آن)، این بررسی صادقانه من از آن است. حتی اگر تمام چیزی که می تو،د بپردازید یک چیز اساسی باشد، من شخصاً فکر می کنم ارزشش را دارد، به خصوص اگر خانه خود را با حیواناتی که آلونک می کنند به اشتراک بگذارید!

به خاطر داشته باشید که من ا،راً کف سخت (چوب سخت و کاشی) و سپس دو طبقه دارم خیلی فرش کم پرز من هیچ تجربه شخصی در مورد نحوه کار یک ربات جاروبرقی با فرش های ضخیم تر (یا اینکه حتی می توانند روی فرش های ضخیم تر بالا بروند) یا اتاق هایی که کاملاً فرش شده اند، ندارم. فقط می دانم که با طبقات خاص ما، به طرز شگفت انگیزی کار می کند.

همچنین، مجبور شدم تنظیماتی را انجام دهم. در اصل، Eufy مدام در سه مکان گیر می کرد – زیر مبل اتاق نشیمن، زیر یخچال و زیر بوفه اتاق صبحانه.

ما یک مبل جدید گرفتیم که نزدیک‌تر به زمین می‌نشیند، بنابراین مشکل مبل حل شد. (ما مبل نو ن،یدیم زیرا از یوفی 😀 وقتی Eufy را ،یدم مبل از قبل سفارش داده شده بود و اتفاقاً مبل جدید پایین تر روی زمین نشست.) روی یخچال بالا،ه متوجه شدم که در حال گیر ، است زیرا به دلایلی درآورده بودم. روکش تهویه شده که در ،مت جلویی یخچال درست روی زمین قرار می گیرد. وقتی آن را پیدا کردم و دوباره گذاشتم، مشکلی نبود.

به طوری که فقط بوفه را در اتاق صبحانه ، کرد. مدام زیر آن ،مت وسطی که به سمت پایین حرکت می کند گیر می کرد…

برای حل این مشکل، چهار تکه چوب کوچک بریدم و آن ها را زیر پا گذاشتم. این به اندازه کافی کل چیز را بالا برد تا Eufy بتواند بدون گیر ، به زیر آن برود. و تکه های کوچک چوب اصلا قابل مشاهده نیستند. فکر نمی‌کنم ،ی در آنجا متوجه آنها شود.

بنابراین من مجبور شدم برخی تنظیمات جزئی را انجام دهم تا Eufy گیر نکند، اما نتیجه انجام این تنظیمات جزئی کاملاً ارزشش را دارد. نمی دونم تا کی به یوفی خودم می مونم. ممکن است آن را برای مدت طول، نگه دارم، یا ممکن است سال آینده به یک ربات جاروبرقی قابل برنامه ریزی ارتقا دهم. هنوز تصمیم نگرفتم اما چیزی که می دانم این است که از اینجا به بعد هرگز بدون ربات جاروبرقی نخواهم ماند. راستش نمی دونم چطور اینقدر بدون یکی گذروندم.

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئینات خود را به اشتراک می گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می کنم. مت مبتلا به ام اس است و قادر به انجام کارهای فیزیکی نیست، بنابراین ا،ر کارهایم را انجام می دهم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/keeping-a-clean-،use-the-one-thing-i-wont-live-wit،ut-from-now-on.html