دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما”

آشپزخانه محلی برای آرامش، گفتگو و لذت بردن از غذا های لذیذ است، بنابراین بهتر است با دکوراسیون آشپزخانه به شکلی مناسب این حس خوب را برای خود و سایر افراد به ارمغان آورد. امروزه آشپزخانه در اکثر ساختمان ها مسکونی، اداری، تجاری و غیره وجود دارد. اما به طور طبیعی آشپزخانه در منزل به دلیل آنکه استفاده بسیار زیادی دارد، به عنوان قلب یک خانه در نظر گرفته می شود. داشتن طراحی منحصر به فرد زیبا و چشمگیر در آشپزخانه، خود به خود باعث زیبایی کل منزل نیز خواهد شد. انتخاب رنگ مناسب در فضای آشپزخانه می تواند فضا را شاد، گرم و دوستانه کند.

وجود نور کافی یکی از المان‌های مهم و اساسی در طراحی سنتی و ایرانی به شمار می‌آید. به همین دلیل در اغلب طراحی‌های سنتی و کلاسیک از نور مستقیم برای نشان دادن عمق و ویژگی های خاص آن استفاده می‌شود. اغلب این نمونه‌ها به صورت صنایع دستی جای جای کشورمان موجود هستند و به عنوان پرده پشت دری می‌توان از آنها استفاده کرد. راه حل دیگر انتخاب پارچه‌ای با طرح گل‌های ریز و شلوغ است که نمونه‌های زیادی از آن را در طراحی‌های سنتی ایرانی به کرات دیده‌ایم. در گذشته مطبخ یا همان آشپزخانه سنتی دارای چندین قفسه و طبقه برای چیدن لوازم بود. اما با گذشت زمان و شهرت صنایع کشورمان استفاده از طرح‌های کنده کاری شده که به شکل منبت و معرق کاری ساخته می‌شوند، رواج پیدا کرد.

  • امروزه دکوراسیون آشپزخانه مدرن در ایران مانند گذشته در طراحی معماری ساختمان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
  • از اینرو در ادامه، سایت مبل و دکور برای طراحان داخلی و علاقه مندان به دکوراسیون آشپزخانه به خصوص از نوع ایرانی آن، بیش از 50 مدل از زیباترین طرحهای اجرا شده را در سال جدید آماده کرده است که پیشنهاد می کنیم حتماً ببینید.
  • استفاده از آینه برای آشپزخانه های کوچک تر کمک می کند تا فضا بزرگتر به چشم بیاید.
  • طراحی و گنجاندن تزیینات، تجهیزات و کابینت‌های کلاسیک باعث می‌شود تا فضای شما حس و حال یک آشپزخانه با سبک ایرانی و سنتی پیدا کند.
  • اگر هم تمایل دارید کل آشپزخانه را مورد تعویض قرار دهید یا جای آن را عوض کنید، باز هم نیاز به کلی هزینه جهت بازسازی دارد.

میتونست رنگ کفپوش ها مقداری گرم تر باشه تا فضا رو از کسل بودن دربیاره. اگه به شما بگن منزلتون رو کابینت های تیره با کف طوسی رنگ کار کنین، احتمالا واکنش خیلی مثبتی به اون نداشته باشید. تصور ما از کابینت های تیره با کف طوسی یک خانه ی بی روح و شدیداً دلگیره. در داخل عکس دکوراسیون داخلی بالا می بینیم که از صندلی‌های رنگی استفاده کردن. شما هم به این رنگ علاقه دارید؟ یا شاید بخواهید از رنگ مورد علاقه ی خودتون استفاده کنید. چیزی که در مورد طراحی مدرن خیلی پررنگه، اینه که سادگی چشم نوازی در این نوع طراحی به چشم میخوره.

بهترین طرح های دکوراسیون آشپزخانه + نمونه کارهای اجرا شده

درصورتی که منزل شما کوچک و به تبع آشپزخانه‌ای نقلی دارد توجه کنید که وسایلی که در آشپزخانه‌های بزرگ مشاهده می‌کنید و فضای زیادی را اشغال می‌کنند در دکوراسیون آشپزخانه نقلی خود استفاده نکنید جرا که جلوه‌ای شلوغ و نامرتب به فضا می‌دهد. وقتی نظم و هماهنگی در محیط وجود داشته باشد، فضا بهتر و یا بزرگ تر به نظر می‌رسد و برای این موضوع می‌توانید از رنگ‌های روشن و باز برای فضای آشپزخانه و دیوارهای آن استفاده کنید. همچنین می‌توان برای صرف ناهار به جای میز ناهارخوری از اپن استفاده کرد و یا میزهای ناهارخوری کوچک که جای کمی را اشغال می‌کنند استفاده نمایید. یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند روی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه است.

اگر فضای کمی داشته باشید با با نصب اکسسوری ها می توانید از محیط استفاده بهینه کنید و برای هر وسیله ای جایگاه خاصی داشته باشید. اکسسوری ها علاوه بر این که نظم بیشتری ایجاد می کنند به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه هم می افزایند. ایده های بسیاری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که کمک می‌کند با استفاده از چیدمان، وسایل و رنگ‌های مناسب، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به محیطی دلباز تبدیل کنید. در دکوراسیون آشپزخانه کوچک فضا باید طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

در چینش آشپزخانه و وسایل آن، کابینت‌ها با توجه به موقعیت خود در جای تعیینی خود هستند و تنها کاری که شما باید انجام دهید چیدن وسایل آشپزخانه درون کابینت‌ها و روی آن‌ها می‌باشد. توصیه دکورساز این است که کابینت‌های پایینی برای قرارگیری وسایل بلوری یا با وزن زیاد استفاده شود و وسایلی که وزن کمتری دارند در کابینت‌های قسمت بالا قرار دهید. هرچه در دکوراسیون های مدرن همه چیز ساده و خلوت است، در طراحی دکوراسیون کلاسیک شلوغی بیشتر نمایان میشود.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا هرآنچه که به آن فکر می‌کنید را به تصویر بکشد. سه عنصر اصلی در سبک روستیک نور، هندسه ی سنتی و متریال های طبیعی هستند. استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین در دکوراسیون اشپزخانه روستیک، استفاده از چوب های طبیعی با رنگ های تیره بسیار مرسوم است. 1.میز ناهار خوری کمجا یک انتخاب عالی و مناسب هم برای افرادی است که منزل کوچکی دارند هم افرادی که میخواهند میز ناهار خوری را در داخل آشپزخانه قرار دهند.. پس بهتر است در انتخاب وسایل و قرار گیری آنها به این مورد توجه زیادی داشته باشید و از شلوغی زیاد و قرار دادن وسایل مجلل پرهیز کنید.

آشپزخانه یکی از مکان های ضروری و مهم در هر خانه ای است و در واقع قلب خانه شما محسوب می شود، بنابراین توجه به دکوراسیون آن بسیار مهم است. یکی از وسایل بسیار کاربردی و مهم در آشپزخانه اجاق گاز می باشد که قرار است در این بخش به چیدمان کنار گاز بپردازیم. رنگ طوسی به عنوان رنگی خنثی این امکان رو برای شما فراهم می کنه که در انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه و چیدمان آشپزخانه مدرن (سرد یا گرم) کاملاً آزاد باشین.

ساختار آشپزخانه در همان بدو طراحی و ساخت می بایست به گونه ای باشد که امکانات رفاهی و راحتی را برای خانم ها فراهم کند. در کابینت سازی یک اصطلاح به نام مثلث دسترسی که شامل سینک، اجاق و یخچال می باشد، می بایست رعایت شود تا همه چیز در آن واحد در دسترس کدبانوی خانه قرار بگیرد. برای تزئین دیوارهای آشپزخانه میتوانید از کاشی های تزئینی استفاده کنید. توصیه میشود در صورت نبود محدودیت در فضا، سینک ظرفشویی، یخچال و گاز هرکدام در یک ضلع آشپزخانه قرار داده شوند و کناریکدیگر نباشند.