دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس-پارسیان دکور

برای اینکه حال و پذیرایی مدرنی ایجاد کنید در ابتدا باید به رنگ ها توجه کنید. در این بین می توانید از اکسسوری هایی با رنگ تیره تر استفاده کنید تا خودنمایی کنند. به تعداد اکسسوری ها توجه کنید نباید اکسسوری ها تعدادشان زیاد باشد، مثلا نباید همزمان چند کتاب و یا شمع را در یک نقطه بگذارید.

  • خانه‌ی مدرن هم مانند ساکنانش، باید منحصربه‌فرد به‌نظر بیاید و حس خاصی را منتقل کند.
  • یک فضای مشخص به هر منظوری که مورد استفاده قرار می‌گیرد، دکوراسیونی متناسب با نوع کاربری و سلیقه افراد آن محیط دارد.
  • یک آینه، می تواند روشنایی و مرکز انعکاس احساسات خوب باشد؛ به شرطی که آن را در جای مناسبی قرار دهید.
  • میزها و مبلمان اداری را در کنار دیوارها یا گوشه ها بچینید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.
  • شما می توانید حباب های ساده بازار یا لوستر های اسپرت را جایگزین لوسترهای پر زرق و برق کنید.

از آینه های دکوراتیو کوچیک و ساده که می تونن جلوه دیوارهای ساده رو تغییر بدن بگیرید تا آینه های بزرگ قدی و زیبایی که ابعاد فضاهای کوچک و باریک رو تغییر میدن. البته که راهکارهای طراحی یک دکور لوکس و جذاب محدود به این ایده ها نیست، اما این راهکارها برای طراحی چنین سبک دکوراسیونی میتونه کمک قابل توجهی باشه. اگر میخواهید مبلمانی با طرح متفاوت داشته باشید و فضایی متنوع را در دکوراسیون خود ایجاد کنید، مبل راحتی ال الدورا را به شما پیشنهاد می دهیم. مبل زیبای لاریسا یک مبل بسیار راحت و با کیفیت و پر طرفدار است که با طراحی به خصوصی خود می تواند زیبایی بی نظیری به دکوراسیون پذیرایی شما ببخشد.

ایده‌هایی که می‌توانید برای رنگ‌پاشی‌های انتزاعی از آنها استفاده کنید، عبارت‌اند از اثاثیه‌ی رنگی، به‌کاربردن پارچه‌هایی مثل بالش‌های خال‌خالی، و آثار هنری. آموزش‌های آنلاین فراوانی برای خلق آثار هنری مدرن انتزاعی در اینترنت وجود دارند که با کمی جست‌وجو می‌توانید آنها را بیابید. خاکستری همچنان رنگ خنثیِ محبوبی برای مجله خبری دکوراسیون دکوراتورهای معاصر است، اما طیف رنگ قهوه‌ای همچنان در دکوراسیون مدرن پرطرفدار است. طبیعت آرامش‌بخش، صبور و باثبات رنگ قهوه‌ای، دوباره آن را به رنگ خنثی فوق‌العاده‌ای برای استفاده در خانه، به‌ویژه دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است. با این حال بهتر است طیف‌های قهوه‌ای و خاکستری را با هم مخلوط کنید تا فضای شیکی داشته باشید.

طراحی دکوراسیون ساده و شیک برای منزل

در طراحی دکوراسیون خانه های لوکس به سبک عربی گچ کاری دیوارها یکی از کارهای رایجی است که صورت می گیرد. در این خانه ها یکی از مسائلی که بسیار توجه را به خود جلب می کند وجود فرش به جای کفپوش است. در سبک خانه های عربی می توانید از رنگ هایی مانند رنگ طلایی نیز بهره بگیرید البته به شرط آن که این رنگ بر روی یک زمینه رنگی خنثی اجرا شود. خانه های سنتی برای همه ما حس و حال خوب ایام قدیم را به همراه دارد؛ همان روزهایی که دغدغه هایمان شکل ساده تری داشت و با صفا و صمیمیت در محیط امنی به نام خانه در کنار عزیزانمان زندگی می کردیم. تعجبی ندارد که عده ای دلشان بخواهد سبک و سیاق خانه های قدیمی را با همان حال خوب حفظ کرده و به سراغ طراحی دکوراسیون منزل سنتی برای خانه های امروزی باشند.

استفاده از دیوار کوب ها و لوازم دکوری زیبا

این دو رنگ، تفاوت چشمگیری را در دکوراسیون پذیرایی و هال به وجود می‌آورد. درباره طراحی دکوراسیون حمام از کارشناسان و افراد حرفه ‌ای در این حوزه مشورت بگیرید. شاید لازم باشد از پروژه های اجرا شده به صورت حضوری دیدن کنید، تا بدانید که کدام یک مورد پسند شما است. چای ساز های برقی جدید، ما را از لذت نوشیدن چای های سماور و قوری های گل قرمزی محروم کرده است. سماور یکی از مهم ترین اِلمان ها در دکوراسیون منزل سنتی محسوب می شود که هوای خانه را از حالت مدرن خارج می کند. اگر شما هم از عاشقان چای های با کیفیت هستید چای ساز برقی را کنار بگذارید و به جای آن از سماور و قوری های چینی استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک روستیک

بسیاری از عناصر دکوراسیون داخلی، جزء جدایی ناپذیر از طراحی دکوراسیون به سبک چینی هستند. سبک شرقی برای دکوراسیون داخلی شامل مواردی است که مفاهیمی مرتبط با رویدادهای تاریخی و فرهنگی غنی چینی را در بر می‌گیرد. کشور چین، یک سرزمین باستان است و تمدن های اولیه در آن دیده شده است.