دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک هنر عمران

رنگ های اصلی در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نجیب و آرام هستند. در دکوراسیون کلاسیک از اشیاء و وسایل دکوری بسیار استفاده می‌شود. این وسایل می‌تواند شامل وسایل آنتیک و عتیقه، مجسمه، تابلوهای نقاشی کلاسیک و اشیائی از جنس برنز یا مرمر باشند.

شیرآلات را نیز از رنگ های طلایی، سفید و طلایی، کرم و طلایی یا سفید نصب می کنند. در منازل مجلل با سبک کلاسیک دور تا دور سقف، اطراف لوسترها، بر روی ستون ها یا سرستون ها و دیوارها گچبری هایی اجرا شده که اغلب با رنگ یا ورق طلایی تزیین می شوند. گچبری به صورت قاب دور تا دور دیوارها یا مانند یک تابلو بر روی دیوارها و سقف انجام می شود. مبلمان کرم و قهوه ای رنگ با تزئینات گلدار با بافت های طلایی رنگ نمادی از دکوراسیون کلاسیک محسوب میشوند. خطوط ساده و تقارن معیارهای اصلی برای انتخاب مبل به سبک کلاسیک است. پارکت لمینت طرح چوب نیز از انواع کفپوش های سبک کلاسیک میباشد.

  • البته بسته به انتخاب مشتری ما در هر متراژی قادر به اجرای دکور کلاسیک هستیم.
  • ایجاد حس شادی و ظرافت در فضا داخلی وظیفه ی دکوراسیون داخلی کلاسیک است.
  • در دکوراسیون داخلی کلاسیک می توان از لوسترهای چوبی و کریستال برای زیبایی بیشتر محیط استفاده کرد.
  • طرح های خاص نیز الگوهای گچبری هستند که اغلب به درخواست مشتری در نواحی خاصی به اجرا در می آیند.

مبلمان در زیبایی و شکوه منزل شما تاثیر بسیار چشمگیری دارد. اگر دکوراسیون داخلی منزل شما به روش کلاسیک طراحی شده است، بهتر است که مبلمان نیمه استیل که با نام مبلمان کلاسیک یا نیمه سلطنتی نیز شناخته می شود را انتخاب نمایید. مبلمان نیمه استیل بین مبلمان تمام استیل یا سلطنتی و راحتی طراحی می شود. در واقع در این مبلمان راحتی مبل مدرن و ظرافت مبل سلطنتی به کار برده شده است.

می‌تواند حس و حال دوران کلاسیک را به زیبایی هر چه تمام‌تر تداعی کنند. تمام حقوق سایت محفوظ و متعلق به مرکز تخصصی آموزش های دکوراسیون داخلی می باشد . استفاده از پرده های منگوله دار و مخمل در طراحی کلاسیک خیلی رایج است . استفاده از رنگ هایی مانند قرمز آلبالویی در کنار سبز کمرنگ و سبز فسفری نیز می تواند، حس نشاط را به فضای شما وارد کند. رنگ غالب استفاده شده در آشپزخانه ی کلاسیک بهتر است که از نوع کرم و یا بژ باشد.

سبک کلاسیک چیست؟ معرفی کلی کلاسیک دیزاین در معماری داخلی

تقارن و تناسب دو موضوع مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک می باشند. طبق این قانون عناصر یک سازه، باید با رعایت تناسب و تقارن ریاضی طراحی و ساخته شوند. زمانی که قصد طراحی دکوراسیون کلاسیک دارید باید ابتدا زیر شاخه کلاسیک را مشخص کنید، مانند سبک ویکتوریایی یا فرانسوی. برخی افراد سبک کلاسیک را به عناصر مدرن ترجیح می دهند، مانند سبک نئوکلاسیک.

برای چیدمان بهتر می توانید از یک مجری دکوراسیون کلاسیک مشاوره بگیرید . معماری کلاسیک به گونه ای است که نمای جلوی سازه یا بنا متفاوت از سایر نواحی طراحی می شود. در قسمت بالای بنا گاهی اشکال قوسی و مثلث شکل را طراحی می کنند. این اشکال پدینت نام دارند و در برخی موارد نیز زیباتر تزیین می شوند. سپس در کنار مبل و تخت از آباژورهای ایستاده و رومیزی بگذارید تا نور وظیفه ای برای مطالعه را فراهم کنند. و در آخر برای کلکسیون دکوریجات و تابلوهایتان از چراغ های دیوارکوب استفاده کنید تا زیبایی آن ها را به خوبی در فضا نشان دهد.

اکسسوری‌های لوکس و آنتیک

جهت بازدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کلاسیک لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک یکی از سبک های بسیار پرطرفدار در طراحی داخلی منزل بوده و برای خانه های ویلایی و حیاط دار بسیار مناسب می باشد. ایرانیان علاقه ی زیادی به طراحی دکوراسیون کلاسیک داشته و اکثر آن ها از این سبک برای طراحی داخلی منزل خود پیروی می کنند. به همین سبب بهتر است تا با نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک آشنایی پیدا کنید.

تقارن، تزیینات، استفاده از فرم های منحنی، رنگ های شکیل و پارچه های نفیس از جمله خصوصیاتی هستند که یک مبل کلاسیک داراست. در انتخاب مبل باید به رنگ چوب توجه کرد و آن را مطابق با دکوراسیون فضا در نظر گرفت. رنگ های مناسب برای مبلمان کلاسیک، رنگ های طلایی، نقره ای، سفید، کرمی و قهوه ای هستند. امروزه یکی از مؤلفه های مهم و اساسی در طراحی دکوراسیون فضای داخلی، انتخاب سبک مناسب و دارای توازن برای این محیط می باشد. از سوی دیگر، طراحی دکوراسیون کلاسیک، به سبب ریزه کاری ها و توجه به جزئیات، نیازمند استفاده از طراحان باتجربه و متبحر در این زمینه به شمار می رود.

طراحی داخلی به روش کلاسیک یک نوع سبک از دکوراتیو است که فضای منزل یا اتاق شما را آرام، منظم و قابل پیش بینی می سازد. در دکور سنتی، هیچ نوع هرج و مرج و آشفتگی در چیدمان منزل دیده نمی شود. در این سبک در گچ کاری سقف و دیوارها و در عناصر دکوراتیو و مبلمان دارای طرح های زیبای کلاسیک می باشند. در این معماری به تمام بخش ها و حتی کوچکترین جزئیات توجه خاصی می‌کنند.