دکوراسیون منزل + طراحی و اجرا با روشی جدید ایملک

کف پوش ها معمولاً حصیری هستند و از مجسمه های ملکه، لوازم شیشه ای و سفالی و فلزات طلاکاری شده جهت تزئین فضا استفاده می شود. این سبک قاعده و اصول خاصی ندارد و به معنایی سبکی مستقل و تک رو است که از متدهای ابتکارانه، غیر معمول و نامتعارف برای چیدمان استفاده می کند. در این سبک از ابزارهای چوبی و پنجره های شوجی استفاده می شود. درصورتی‌که پرداخت این هزینه برای کارفرما امکان‌پذیر نباشد. تعویض مکان تأسیسات و تغییر لوله‌های ساختمان هزینه بالایی دارد. در بحث کف ساختمان نیز می‌توان از انواع سنگ، سرامیک یا پارکت به‌عنوان کف‌پوش استفاده کرد.

  • اگر بخواهیم درباره یک سبک طراحی داخلی توضیحات بیشتری ارائه بدهیم، می توانیم از دکوراسیون داخلی منزل استیل نام ببریم.
  • مقابل در ورودی فرشی نرم پهن کنید و اگر ورودی کوچک است یک آینه بزرگ در این مکان نصب کنید.
  • به طور مثال استفاده از خط های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است.
  • استفاده از رنگ‌های آرامش بخشی مانند آبی‌ها و بنفش‌ها می‌توانند برای ریلکسیشن بهتر در اتاق‌خواب انتخاب مناسبی باشند.

اگر اشکال هندسی و نظم آن‌ها را دوست دارید می‌توانید روی مبلمان خود چند کوسن‌ رنگی با نقوش هندسی قرار دهید. برای اتاق خواب نوزاد بیشترین مساله ایمنی اون در تخت خواب هست؛ پس محافظ تخت اهمیت زیادی داره. یکی از اصول هر آشپزخانه استانداردی، اجرای مثلث کار آشپزخانه است.

سبک دکوراسیون داخلی منزل شرق دور

در ادامه چهار جنبه اساسی برای کسانی که قصد دارند خودشان دکور کردن خانه خود را در دست بگیرند آمده است. صنعت دکوراسیون داخلی عمدتا با پروژه های مسکونی هم خوانی دارد. مشاغل تجاری بزرگ به ندرت از دکوراسیون داخلی برای به روز کردن فضاهایی چون لابی یا سالن کنفرانس بهره می گیرند. یک دکوراتور داخلی معمولا با استفاده از نو آوری یا به روز رسانی جزئی برای قوت بخشیدن به سیمای فضای دکوراسیون شده خانه، به یک صاحب خانه کمک می کند.

حتی پنجره های بدون تور و پرده حس مینیمال منزل شما را افزایش می دهند. امروزه با توجه به تنوع، عرضه و تقاضاهای جدیدتر مبلمان هم به اشکال متنوع دیگری تغییر پیدا کرده اند. به جای آن منبتکاری های تکراری می توانید ایده های جدیدتر را امتحان کنید. آویختن به دیوار با کمک قابهای دست ساز، بهترین راه نشان دادن کارهای هنری کودکان، لوح های تقدیر، مدال ها و جام های ورزشی و جوایز بر دیوارها می باشد. به جای آنکه آنها را درون گنجه یا کمد پنهان کنید، آن ها را به شکل هماهنگ با رنگ دیوارها آویزان نمایید. با این روش علاوه بر آنکه باعث نمایش دادن کارهای کودکانتان می شود، به زیباتر شدن طرح خانه تان کمک زیادی می کند.

پنجره یا نورگیر در دکوراسیون داخلی

سبک فرانسوی مثل کشور و مردمش، سبکی لوکس و مجلل و اشرافی هست. پرده‌های ابریشمی، دیوارهای حکاکی شده، وسایل لوکس و گرون، آینه‌های قدی و مبلمان رسمی جزو جدانشدنی سبک فرانسوی هستن. پالت رنگی خنثی و رنگ‌های مکملی مثل یاسی، سبز و آبی بیشترین استفاده رو در این سبک دارن. رنگ‌بندی غالبا گرمه و در دکورهای روستیک غربی شومینه نقطه کانونی فضا به حساب میاد.

افرادی که سبک کلاسیک را انتخاب می کنند باید روحیات آنها با شلوغی و وسایل پر زرق و برق سازگار باشد زیرا شما در این سبک فقط با این وسایل و تجهیزات رو به رو خواهید شد. در سبک مدرن خبری از کاغذدیواری های پر زرق و برق قدیمی نیست و متقاضیان این سبک با توجه به اینکه طرفدار سادگی هستند به سمت رنگ های سفید یا ملایم می روند. یکی از قوانین سبک مدرن این هست که شما وسایلی را خریداری کنید که کاربردی باشند و بتوانید از آنها استفاده کنید زیرا خرید وسایلی که کاربردی ندارند و جلوه ای زیبا در خانه ایجاد نمی کنند فقط باعث شلوغی در خانه می شوند. گاهی لازم است هزینه اصلی برای بهینه کردن زیرسازی در نظر گرفته شوند. کف منزل یکی از قسمت‌های مهم است که بهتر است برای شروع به بازسازی، مقاله 3 گام برای شروع بازسازی کف خانه با کفپوش مناسب را مطالعه کنید.

طرح های زیادی در این سبک جهت تزئینات وجود دارد و هر کس با هر سلیقه ای که دارد می تواند طرحی زیبا را به تصویر بکشد. هندوها بیشتر از رنگ های شاد و اشیاء براق و درخشان و پارچه هایی با طرح های شلوغ و رنگ های شاد در دکوراسیون و چیدمان اشیاء مورد نیازشان در منزل استفاده می کنند. سبک مدرن سبکی است که به دنبال سادگی و استفاده از رنگ های خنثی و ملایم در فضا است .

طراحی زیبا و کاربردی کابینت‌ها، انتخاب درست متریال‌ها و روش‌های چیدمان فضا نکاتی هستند که در دکوراسیون خانه باید به آن‌ها توجه کنید. استفاده از آینه‌ها در قالب آینه کنسول و یا آینه‌کاری‌های دیواری امروزه یکی از اقدامات پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. آینه‌ها با منعکس کردن نور می‌توانند فضای شما را روشن‌تر کنند و اگر در جای درست استفاده شوند، به بزرگ‌تر و دلبازتر به‌ چشم‌ آمدن فضای اتاق کمک شایانی می‌کنند.

امروزه افراد زیادی به طراحان داخلی می‌گویند دیزاین منزل من باید شیک باشد اما بهتر است نوع طراحی که در نظر دارند با طراح مطرح کنند تا آن ها بتوانند راحت‌تر با ذهنیت شما از کلمه شیک آشنا شوند. با اینکه شیک یک صفت است ولی در جامعه امروزی ایران به معماری و دکوراسیون مدرن گفته می‌شود. معماری و دکوراسیونی که تلفیق خوبی با زندگی امروزی انسان‌ها دارد. المان‌های این نوع معماری در جای جای خانه دیده می‌شود و مردم به اصلاح می‌گویند می‌خواهیم دکور و چیدمان مزل شیک و مدرن باشد.