دکوراسیون کلاسیک ، راهنمای کوتاه و کاربردی خرید مبلمان و چیدمان منزل به سبک کلاسیک

مجموعه ما با بر خورداری از کارخانه و نیرو‌های کار مجرب این امکان را به شما می‌دهد که از محصولات خریداری شده با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردید. توجه کنید، طرح های رو تختی و رو مبلی باید در مقایسه با زمینه متفاوت و متمایز باشند. برای مثال طرح ها باید نسبت به زمینه کمی براق تر باشند، تا به خوبی جلوه کنند. برای تقارن در فضا ابتدا نقطه کانونی را مشخص و آن را به عنوان محور تقارن در نظر بگیرید.

  • اکثر افراد رنگ هایی چون کرم، قهوه ای، شکلاتی، شیری و طوسی را برای دکوراسیون خود انتخاب می کنند، ما از شما می خواهیم که سنت شکنی کرده و رنگ هایی زنده تر و شادتر چون آبی و سبز را انتخاب نمایید.
  • اگر قصد دارید، یک سبکی را انتخاب کنید، که اکثر افراد به آن علاقه داشته باشند، قطعا سبک کلاسیک است.
  • سبک کلاسیک دارای ویژگی های زیادی است که فقط و فقط مختص خودش است و باعث تمایز بیش از حد این سبک با دیگر سبک های دکوراسیونی می شود.
  • ، مبلمان، اکسسوری‌ها، تزیینات دیواری و حتی اجزای تشکیل‌دهنده المان‌ها، مانند نقوش و حکاکی‌ها به‌صورت جفت و مشابه طراحی شده و نسبت به یک المان یا خط مرکزی به نحو متقارن چیدمان می‌شوند.
  • برخی افراد سبک کلاسیک را به عناصر مدرن ترجیح می دهند، مانند سبک نئوکلاسیک.
  • طیف رنگی کرمی, خاکستری, طلایی, نقره ای, زیتونی, قرمز مایل به قهوه ای و مرواریدی رنگ میباشد.

آشپزخانه های مخفی بدون اپن با سبک کلاسیک همخوانی بیشتری دارند. هر چیزی که حس دوران شیرین کودکی را تداعی کند، برای شما خاطره انگیز و نوستالژیک باشد، رنگ و بوی طبیعت، فرهنگ و یک تاریخ کهن داشته باشد، مربوط به سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد. نتیجه یک کار غیر حرفه ای، دلی و سلیقه ای شاید در دکوراسیون منزل به سبک مدرن قابل تحمل باشد، اما در چیدمان کلاسیک بعید است به نتیجه مطلوبی ختم شود. هر مبلمانی با هر شان و ابعادی، لازمست در مکان مشخصی چیدمان شود و با اکسسوری های کاملا هماهنگ و معین تزیین شود.

طراحی آشپزخانه به وسیله دکوراسیون داخلی کلاسیک

سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است. عناصری که در سبک کلاسیک به کار می روند، تعاریف مشخص و مربوط به خود را دارند. بی نظمی و آشفتگی در این سبک جایی ندارد و وقار در همه خصوصیات آن مشهود است. ما در این مقاله در رابطه با دکوراسیون داخلی کلاسیک صحبت کردیم.

اگر تمایل به دکوراسیون و دیزاین های کلاسیک در منزل خود دارید، می‌ توانید به‌ صورت خلاصه ده راهکار زیر را در طراحی این نوع دکوراسیون به کار بگیرید. اما با این که این سبک ریشه باستانی دارد، همچنان به خاطر جلوه لوکس و منحصر به فردی که دارد. از مد نیافتاده و طرفداران فراوان و خاص خود را همچنان حفظ نموده است. اگر شما هم به این دکوراسیون بسیار زیبا علاقه دارید، با من همراه باشید تا ۸ اصل برای اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی را کنار هم یاد بگیریم. رنگ‌های محبوب و پراستفاده در طراحی داخلی کلاسیک بیشتر استفاده می‌شود، از طبیعت گرفته شده‌اند و زیبا و آرامش‌بخش هستند.

دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک

سقف های این سبک باید دارای سطحی نرم و صاف باشد و رنگ آن نیز اغلب به رنگ سفید و تنالیته های آن از جمله حاجی، شیری و کرمی انتخاب می شود. سبک کلاسیک بیشتر در کشورهایی رواج دارد که خاستگاه آن بوده است، مانند فرانسه و ایتالیا. در کشورهای اروپای شمالی نیز از سبک کلاسیک استقبال می شود و رواج دارد. هر کشوری پیشینه‌ای غنی از فراز و فرودهای این سبک را پشت سر گذاشته است. البته منبع الهام این سبک از معماری و طراحی، یونان و روم باستان بوده است.

آشنایی با چیدمان به سبک کلاسیک همراه با معرفی چند اصول مهم !

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک طراحی خاصی دارد که باعث می شود فضای داخلی آشپزخانه فوق العاده شیک، باوقار و با شکوه به نظر برسد. برای طراحی داخلی چنین آشپزخانه‌هایی هم از رنگ های روشن مثل سفید، کرم، طوسی و هم از رنگ‌های تیره‌ای مثل خاکستری، مشکی و قهوه ای استفاده می شود. دکوراسیون کلاسیک، با مبلمان های منبت‌ کاری شده و پر کار شناخته می‌ شود. بهترین نوع مبلمان ها برای این نوع دکوراسیون، مبلمان های سلطنتی و استیل به رنگ چوب می باشد. برخی از خانه ها به غیر از فضای نشیمن، فضای دیگری نیز دارند که مخصوص پذیرایی از مهمانان است. اگر شما نیز چنین فضایی در منزل خود دارید، برای چیدمان شکیل آن کافی است اصول مذکور برای دکوراسیون نشیمن را تکرار کنید.

از کفپوش های پارکت چوبی نیز در این سبک می توان استفاده کرد. روشنایی در طراحی داخلی به سبک کلاسیک، شامل روشنایی در کف، کریستال و نورپردازی در تمامی فضاها مورد نیاز است. در سبک کلاسیک، پرده‌ها به صورت چند لایه و همراه با تزئینات انتخاب می‌شوند. والان و دکور در این مدل‌ها حتماً باید وجود داشته باشند.

دکوراسیون کلاسیک یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی می باشد این سبک فضای مجلل و لاکچری را ایجاد می نماید. پرده‌ها غالبا از رنگ‌ های تیره متمایل به قهوه‌ای و با والان ها و تزیینات طلایی‌ رنگ طراحی‌ شده. و از پرده‌های سبک مانند پرده‌های حریر سفید رنگ و کاملا ساده در این سبک استفاده نمی‌ گردد.