دکوراسیون کلاسیک چیست دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک فروشگاه مبل آرند

ساختمان و یا آپارتمان ها بعد از گذشت زمان ، دچار فرسودگی و کهنگی می شوند . سقف عرشه فولادی چیست؟ سقف عرشه فولادی در واقع یک نوع روش برای اجرای سازه می باشد که امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار … در مورد پرده ها نیز در این سبک اغلب از پرده های بزرگ که از سقف تا کف محیط را می پوشانند استفاده میشود. پس متناسب با اندازه فضایی که دارید، از لوسترهای کریستال و کلاسیک برای روشنایی محیطی استفاده کنید.

  • آشپزخانه های سبک کلاسیک قهوه ای رنگ بوده و دارای شیر آلات برنزی و طلایی و لوسترهای کریستالی می باشد.
  • آن ها نیز با علم روز دنیا در زمینه تخصصشان آشنایی کامل دارند.
  • به صورت ساده، دکوراسیون کلاسیک در تزیینات و دکوراتیوها، خرج هنگفتی روی دست تان می گذارد و لازمست هم در تعداد، هم در ابعاد و هم تزیین و رنگ اکسسوری ها از المان هایی ارزشمند و عموما گران قیمت استفاده کنید.
  • یک روش دیگر برای روشنایی بخشیدن به فضای اتاق در دکوراسیون کلاسیک استفاده از پایه شمع‌های برنزی است که چهره‌ای قدیمی‌تر به فضای اتاق می‌بخشند.

یکی از شناخته شده ترین متریال ها در دکوراسیون کلاسیک، چوب می‌باشد. در تمام بخش‌ها مانند کابینت آشپزخانه، میز و صندلی، دسته و بدنه مبلمان و حتی ساخت مجسمه ها از چوب استفاده می کنند. بهترین راه برای ایجاد تقارن در یک دکوارسیون کلاسیک اتاق، پیدا کردن یک ویژگی به عنوان نقطه شروع یا مرکز است. حتی در یک فضای غیر متقارن می توانید با طرح یا تصاویر روی دیوار، یک فرش ساده اما دلنشین تقارن را ایجاد کنید.

برای چیدمان دکوراسیون منزل باید با اصول ترکیب رنگ ها، رنگ های اصلی، ثانویه، شید، هیو، رنگ های گرم، رنگ های سرد و غیره آشنا باشید. برای ست کردن رنگ های با یکدیگر در دکوراسیون داخلی کلاسیک می توانید رنگ ها را در تناژهای مختلف استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از ترکیب آبی پررنگ، نیلی، آبی آسمانی و فیروزه ای که همگی از یک خانواده هستند، در دکوراسیون منزل استفاده نمایید. می توانید با به کار بردن رنگ های سرد و گرم در کنار یکدیگر دکوراسیون خود را جذاب تر نمایید، از این رو بهتر است که کمی با اصول رنگ شناسی و رنگ های مکمل همدیگر آشنا باشید. به عنوان مثال رنگ آبی و زرد لیمویی مکمل رنگ ارغوانی می باشند، استفاده از این سه رنگ در کنار همدیگر در دکوراسیون منزل، فضایی شاد و زنده را خلق می کند.

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

در این سبک، مکان و محدوده های خاصی برای قرارگیری اکسسوری ها و وسایل تزئینی در نظر گرفته می شود. این سبک، استقامت و پایداری منحصر به فردی دارد و یکی از سبک های منظم در دکوراسیون داخلی به حساب می‌آید. بر خلاف سبک مدرن که غالب پارچه ها و منسوجات در آن بدون طرح و الگو است، در سبک کلاسیک باید پارچه مبلی، روتختی، فرش، کاغذ دیواری و پرده ها را طرح دار خریداری کنید. در سرویس بهداشتی ها برای چیدمان به سبک کلاسیک باید به سراغ روشویی های کابینت دار بروید و انواع دیگر را کنار بگذارید. در دکوراسیون کلاسیک از مبلمان چوبی با رویه شیشه ای و طرح های انحنا دار استفاده میکنند. مبل هایی که با روکش به رنگ های گرم و قهوه ای که تزئینات گل و یا خطوط طلایی دارند از نمونه های سبک کلاسیک هستند که میتوان از آنها استفاده کرد.

دکوراسیون کلاسیک؛ سبکی نوستالژیک برای سلیقه های خاص

مبلمان نیمه سلطنتی باعث چشم نواز شدن دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل شما می شود. در ساخت این مبلمان از چوب هایی چون راش، گردو، توسکا، زبان گنجشک، بلوط و غیره بهره گرفته شده است به همین دلیل این مبلمان از نظر استحکام در حد مطلوبی قرار دارند. مبل نیمه سلطنتی که برای دکوراسیون داخلی کلاسیک در نظر گرفته می شود، بهتر است که دارای روکشی متناسب با روکش پرده های منزل باشد. روکش های نخی، روکش هایی مخمل، پارچه های طرح دار با طرح برجسته برای دکوراسیون کلاسیک مناسب می باشند.

چطور خانه را به سبک دکوراسیون کلاسیک چیدمان کنیم؟

به همین سبب استفاده ی مفرط از یک زنگ به هیچ عنوان توصیه نمی شود. عکس ها و طراحی داخلی هایی که از سبک کلاسیک مشاهده می شود حاکی از آن است که دکوراسیون داخلی کلاسیک سبکس قابل یش بینی منظم و مرتب و مستحکم است نسبت به بقیه سبک های دکوراسیون و معماری داخلی . ترکیب رنگ‌های سفید و طلایی و دیوارهای آینه‌کاری شده با مبلمان های استیل می‌تواند برای خانه‌هایی که علی‌رغم وسعت بالا، سقف کوتاهی دارند ، گزینه مناسبی برای دیزاین به سبک کلاسیک به شمار رود. یکی دیگر از ویژگی های مهم سبک کلاسیک در بازسازی منزل، مبلمان مناسب با این فضاها است.