سبک دکوراسیون کلاسیک مزایا، معایب و اصول دکوراسیون داخلی کلاسیک مجله دکونیوز

این ویژگی را با استفاده از خطوط عمودی روی دیوارها و پرده‌ها در فضای داخلی کلاسیک نشان می‌دهند. دو پایه اصلی چیدمان به سبک کلاسیک منزل، تقارن و تناسب می باشند. اگر می خواهید یک آشپزخانه با چیدمان به سبک کلاسیک داشته باشید باید ابتدا از مهم ترین قسمت ها شروع کنید و قدم به قدم پیش بروید. در چیدمان به سبک کلاسیک هر وسیله ای جای مخصوص به خود را دارد.

  • در ادبیات غیر آکادمیک زبان ما، غالبا معماری داخلی کلاسیک را با معماری داخلی با نام سنتی به یک مفهوم می دانند.
  • هالی سارن یک مجموعه بزرگ،با بیش از یک دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی،با بروزترین و مدرن ترین متدهای دنیا است.
  • در حالی که اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود، می توان از آن ها در هر سبکی استفاده نمود.
  • اکثر اشیای مورد استفاده از دکوراسیون داخلی کلاسیک اشیای چوبی می باشد، اما این بدین معنا نیست که از اشیای دیگر استفاده نشود.

رنگ های اصلی در سبک کلاسیک، موقرانه، شکیل و تجمل گرایانه هستند. از جمله این رنگ ها می توان به کرمی، شیری، خاسکرتی، طلایی، نقره ای، قهوه ای، برنزی، زیتونی، زرشکی، ارغوانی و سفید صدفی اشاره کرد. هر چه رنگ ها فاخرتر باشند، دکوراسیون کلاسیک شما لوکس تر جلوه می کند. اصالت و سنتی بودن از سبک کلاسیک جدا نمی شود و همواره اصیل بودن سبک کلاسیک به صورت پایدار وجود دارد. المان و عناصری که در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد، دارای مفهوم و معانی دقیقی هستند. وجود هیچ چیز در سبک کلاسیک غیر ممکن و دور از انتظار نیست.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک_شهران

به عنوان مثال مبلمان کلاسیک یکسان روبه‌روی یکدیگر جای می گیرند. تقارن یک ترفند طراحی داخلی است که نظم و زیبایی بصری را به نگاه بیننده منتقل می کند. تقارن در طراحی داخلی باعث ایجاد تعادل و حس آرامش می‌شود. قطعات و لوازم در سبک کلاسیک حس نوستالژیک را منعکس می کنند.

دانستنی هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه 50 متری

سبک کلاسیک، سبکی است شناخته شده که در تمام دنیا به کار می رود و پیروان خاص خود را دارد. مسلما به کار بردن هر سبکی در دکوراسیون داخلی به دانش و تجربه کافی نیاز دارد. سبک کلاسیک هم مانند همه سبک های دیگر، قواعد و اصولی دارد که باید به آن ها توجه کنید. برای پیاده کردن این سبک در دکوراسیون منزل، کافی است راهنمایی های ما را دنبال کنید تا به بهترین نتیجه برسید. برای کف در سبک کلاسیک، متریال‌هایی همچون لمینت و چوب در انواع مختلف و در آشپزخانه و سرویس، کاشی‌های طرح‌دار و یا سنگ‌های طبیعی به کار برده می‌شود. در وهله اول باید بدانید، شلوغی و تجملات در دکوراسیون داخلی کلاسیک دیده نمی شود و این سبک با تجملات و شلوغی ارتباط بر قرار نمی کند.

نور یکی از سه عنصر مهم در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. در دکوراسیون داخلی کلاسیک می توان از لوسترهای چوبی و کریستال برای زیبایی بیشتر محیط استفاده کرد. می توان از لوسترهای دیواری چوبی و کریستال برای نورپردازی دکوراسیون داخلی کلاسیک نیز استفاده کرد. استفاده از لوسترهای دیواری کلاسیک در اتاق خواب بیشتر مرسوم بوده، اما ورود آن ها به فضای پذیرایی می تواند تاثیر چشمگیری بر دکوراسیون داخلی داشته باشد.

مسجمه، تابلوهای دکوری و تابلو فرش ها و دکوریجات دیگری که می خواهید در خانتان چیدمان کنید، بهتر است که آنتیک و عتیقه باشند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. پانل های چوبی نیز باید از چوب گرانبها ساخته شده باشند. دکور کلاسیک (سنتی غربی) شامل دکور قرن هجدهمی در انگلستان تا دکور فرانسوی و حتی سرزمین های ناشناخته خاور دور می شود. حس اصالت را نمی توان از آن گرفت و در این سبک هیچ چیز دور از انتظار نیست و به طور کلی سبکی پایدار است. در این سبک نباید خیلی به دنبال سادگی و نور های طبیعی باشید.