طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون-پارسیان دکور

دکوراسیون داخلی فضای مسکونی شامل فضاهای سالن نشیمن، آشپزخانه، اتاق ها و … شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد. به دلیل شباهت سبک‌های طراحی داخلی مدرن با طراحی داخلی معاصر، تفاوت میان این دو را به‌صورت مختصر شرح می‌دهیم.

  • پس از ارائه‌ی اطلاعات مهم به کارفرما و دریافت تایید از کارفرما جهت میزان هزینه و مابقی مسائل ، متخصصین و کاربران، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
  • زمانی که حرف از چیدمان منزل به حساب می آید نقش یک دکوراتور داخلی را باید برای خود ایفا نمایید.
  • امروزه یکی از دغدغه های مراجعین ما کمبود کمدهای لباس در اتاق خواب می باشد این مشکل با کمی خلاقیت و استفاده از جداره های مختلف اتاق خواب می تواند راهگشا باشد.
  • سبک کانتری مدرن شامل لایه‌های پویا ناهموار و ارگانیک به‌منظور ایجاد طراحی داخلی گرم و صمیمی است.
  • استفاده از وسایل و تابلوهای هنری و اشکال هندسی در این سبک بسیار مشهود است.به کاربردن تابلوهای گران قیمت، دکوراتیوهای هنری مثل مجسمه ، سفال ، لوسترها و آباژورهای خاص و پر زرق و برق به همراه آینه ها ی دکوراتیو به هنری بودن این سبک می افزاید.

عناصر روستایی مکعبی را در نظر بگبربد که برای حال و یا ترکیبی غنی از عوامل صنعتی، مینیمال و اسکاندیناویایی برای فضاهایی خاص که همه‌ی نشانه‌های معماری را در بردارد. نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانه‌های قدیمی و انبارها و برگردان آن‌ها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. هرچند ابعاد کوچک‌تر این جنبش طراحی همراه با عناصر دکورایو فلزی مجله خبری دکوراسیون مثلاً بر رویکتابخانه و یا هر جای دیگر می‌تواند نشانگر خوبی از طراحی صنعتی باشد. این سبک مناسب بسیاری از فضاهایی است که عناصر ماشین بسیار بزرگ در آن‌ها کاربرد دارند. دکوراسیون اسکاندیناویایی کاملاً کاربردی و مینیمال است و اشکال ارگانیک با تمایلاتملایم، بافت‌های آهنگی و ظاهری آرام در فضایی تماماً سفید با پس‌زمینه‌ی خاکستری برجسته می‌سازد.

راهکارهای دکوراسیون برای دلبازتر شدن منزل

رنگ‌ها از طریق کارهای هنری و یکپارچه مانند یک فرش کوچک به فضا اضافه می‌شود. اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید که درب‌هایی داشته باشید که رو به تراس بازشود نصف راه ساختن یک فضای الهام گرفته از مناطق مدیترانه‌ای را رفته‌اید. با یک اتاق دیوار سفید شروع کنید و مجموعه کوچک کارهای هنری، کتاب‌ها و قطعات رو به نابودی خود را سازمان‌دهی کنید. می‌تواند در هر خانه‌ای احساس بودن در پناهگاهی ساحلی را ایجاد کند. این چاردیواری شما است و شما می‌تواند آن‌ها را با یک سبک خاص محترم بشمارید. به همین دلیل شما باید در تکاپوی تهیه موادی تیره‌تر و راحت‌تر مثل چرم مخملیو دیوارهای تره تر (اگرچه یک دیوار خاص هم می‌تواند به همان خوبی باشد.

بهترین شرکت کفسابی و سنگسابی در تهران + لیست ۱۰ تایی

در این مدل دکوراسیون داخلی فقط از مبلمان و فرش برای تقسیم فضا استفاده شده واین کار هم بسیار هنرمندانه و زیبا انجام شده. همه چی از کفپوش گرفته تا پرده ها و دکور دیوار اصلی کاملا هماهنگ با هم طراحی شدن. اگر نمای خوبی دارید چرا ازش لذت نبرید؟ به مبلمانی که استفاده شده هم دقت کنید. اگر آدمی هستین که نظم، تعادل، تقارن و جزئیات براتون مهمه، سبک کلاسیک، سبک شماست.

جهت مشاوره، بازدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. بهتر است بدانید طراحی دکوراسیون داخلی به نوعی یک دانش و هنر به شمار می آید. امروزه طراحان از این هنر و دانش با هدف و منظور خاصی استفاده می کنند. همچنین استفاده از این نوع طراحی در هر مکانی نسبت به مکان های دیگر متفاوت می باشد. برای مثال از این نوع طراحی در محیط های اداری به منظور ایجاد فضایی امن برای کار کردن و ایجاد آرامش و راحتی کارکنان استفاده می شود.