طراحی دکوراسیون داخلی منزل در انواع سبک ها دفتر معماری آد

سبک سنتی توسط المان های کلاسیک و سنتی طراحی و اجرا می شود اما این به معنی به کارگیری تجهیزات و لوازم قدیمی نیست بلکه منظور استفاده از وسایل روز دنیا که به صورت کلاسیک طراحی شده اند می باشد. برای اتاق نیز می توانید از مبل تختخوابشو و میزهای تاشو استفاده کنید؛ اینها مواردی هستند که هم جلوه ای زیبا را در منزل ایجاد می کنند و هم کوچک بودن فضا را نشان نمی دهند. خرید سرویس خواب و نحوه چیدمان درست آن از فاکتورهای اصلی برای اتاق خواب است برای مثال رنگ تخت خواب باید با دیگر اجزای اتاق هماهنگی داشته باشد و یا محل قرار گیری آن در جایی درست باشد. وجود جزیره در آشپزخانه به زیبایی و کارایی آن آشپزخانه می افزاید زیرا هم کشو دارد و هم سینک که موجب می شود افراد فضای بسیاری را در اختیار داشته باشند.

  • فرش لاکی با ترکیب رنگ ها و طرح های شرقی قطعا مناسب ترین گزینه است.
  • یعنی رنگ هایی که برای هر شی مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند حس نفرت، شادی، امنیت، آرامش، عصبانیت، اضطراب و دیگر موارد را در انسان برانگیزند.
  • اگر به فکر تغییر دکور آشپزخانه خود هستید یکی از راه‌های ارزان پیش روی شما تغییر درهای کابینت‌های دیواری و زمینی شما است.
  • سبک مبلمان هم باید با سبک سایر اجزای دکوراسیون داخلی مانند اکسسوری، طرح دیوارها، کف و غیره هماهنگ باشد.

مبلمان، قاب های دیواری، میزها و ظرف های تزیینی را از جنس چوب مرغوب مانند گردو استفاده کنید. این نوشته در بایگانی دکوراسیون داخلی، پذیرایی و اتاق نشیمن ارسال شده است. از طرف دیگر، ممکن است به خاطر محدود بودن فضا، امکان استفاده از این مدل‌های گیاهان وجود نداشته باشد.

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل

اگر در حال حاضر دیوارهایی آجری را در معرض دید قرار داده‌اید باید دیوانه باشید اگر به سراغ یک سبک شیک صنعتی نروید. هرچند ابعاد کوچک‌تر این جنبش طراحی همراه با عناصر دکورایو فلزی مثلاً بر رویکتابخانه و یا هر جای دیگر می‌تواند نشانگر خوبی از طراحی صنعتی باشد. رنگ‌ها از طریق کارهای هنری و یکپارچه مانند یک فرش کوچک به فضا اضافه می‌شود. گرچه ممکن است این سبک شبیه به سبک سنتی به نظر رسد اما در حقیقت همیشه انرژی مدرن و بالایی دارد. برای شفافیت بیشتر مبلمان فرانسوی، خطوط مرتب، برخورد پرجنبش و رنگ‌ها و شفافیت برآمده از کریستال‌ها، آینه‌ها و سطوح درخشان در نظر بگیرید.

مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: سبک طراحی مدیترانه‌ای

از دیگر روش‌هایی که برای اضافه کردن هر چه بیشتر رنگ در مدل دکوراسیون و دیزاین منزل می‌توان کمک گرفت استفاده از اشیاء و وسایل گوناگون در فضای خانه است. وسایل هنری اضافه کردن رنگ به محیط خانه را بسیار راحت کرده است. از تبلوهای نقاشی گرفته تا وسایل دکوری هر کدام توانایی اضافه کردن رنگ به محیط خانه را دارند. از مبلمان مجلل استفاده می‌شود و لوازم غیرضروری زیادی در خانه به کار می‌رود.

سبک شبی شیک تقریبا شبیه به سبک بوهمیان است، با این تفاوت که شبی شیک بیشتر زنانه به حساب می‌آید. مبلمان روستایی، پارچه‌های گلدار ظریف، لوسترهای درخشان و… از ویژگی‌های برجسته سبک شابی شیک هستند. در دکوراسیون فرانسوی بیشتر از رنگ های گرم و ملایم مثل قرمز و زرد و طلایی استفاده می شود. دراین سبک بیشتر از ظروف تزیینی چینی و روتختی های ضخیم و سنگین استفاده می شود.

آشپزخانه و اتاق خواب؛ 2 بخش مهم در دکوراسیون خانه

حال با اگر شما نتوانید ایده مناسب را برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزلتان دهید شادی و نشاط از خانه شما دور می شود. به همین منظور شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید آمده است تا شادی و نشاط را همراه با دلگرمی به خانه ها شما بیاورد. این سبک از چیدمان منزل و معماری داخلی از مناطق ساحلی آمریکا برگرفته شده است. در سبک دکوراسیون منزل ساحلی از پالت‌های رنگی خنثی ترکیب شده با آبی و سبز، مبلمان بژ و یا سفید، اتاق‌هایی پر از وسایل چوبی و یا الهام گرفته از دریا، الگوهای آبی و سفید برای بالش‌ها و پنجره‌های بزرگ استفاده می‌کنند. مقصود اصلی این نوع طراحی ایجاد حس آرامش برای افراد بوده و معمولا نیز در طراحی خانه‌های ساحلی استفاده می‌شود.