طراحی دکوراسیون کلاسیک با ایده های زیبا و لاکچری

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک به دلیل استفاده از رنگ و متریال های طبیعی و همچنین طرح های برگرفته از طبیعت هرگز قدیمی نشده و در تمام دوران ها در کنار سبک های دیگر مورد تایید هستند. این سبک همچنین به دلیل استفاده از رنگ های گرم، فضایی صمیمی داشته و این انرژی را به افراد منتقل می کند. در چنین فضایی افراد خانواده با هم روابط بهتر و صمیمی تری دارند.

  • حتی می توان رنگ دیوار را با پره یا مبل همرنگ در نظر گرفت و رنگ یکی از این عناصر مکمل یا متضاد دو عنصر دیگر در نظر گرفت.
  • همانقدر نظم و دقت و پایبندی به اصول که در سایر ویژگی های دکوراسیون به سبک کلاسیک مشاهده می شود، در انتخاب رنگ ها نیز وجود دارد.
  • دیوارپوش چرمی، آینه های بزرگ، کمدهای چوبی و کاغذ دیواری هایی با نقوش کلاسیک مناسب اتاق خواب می باشند.
  • مبل نیمه سلطنتی که برای دکوراسیون داخلی کلاسیک در نظر گرفته می شود، بهتر است که دارای روکشی متناسب با روکش پرده های منزل باشد.

ایرانیان به طراحی دکوراسیون اتاق مهمان اهمیت خاصی می دهند و سعی می کنند آن را بهتر از هر جای منزل طراحی نمایند. برای دکوراسیون داخلی کلاسیک اتاق سالمندان استفاده از رنگ های تند مانند بنفش و قرمز، استفاده از رنگ های سرد مانند آبی خیلی روشن، استفاده از رنگ های تند مانند نارنجی توصیه نمی شود. رنگ غالب برای اتاق خواب سالمند باید روشن، گرم و ملایم باشد. رنگ کرم شیری رنگ مناسبی برای اتاق خواب سالمندان می باشد.

دکوراسیون و چیدمان کلاسیک برای خانه‌های کوچک غالبا گزینه مناسبی محسوب نمی‌ شود. همان طور که مطالعه کردید، دکوراسیون کلاسیک، سبکی لوکس و مجلل و پر از جزئیات و ظریف کاری ها با هندسه و معماری دقیق است. اگر شما هم به این دکوراسیون بسیار زیبا علاقه دارید، با من همراه باشید تا 8 اصل برای اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی را کنار هم یاد بگیریم. در حمام های کلاسیک نیز اوضاع تا حد زیادی مشابه سرویس بهداشتی پیش می رود.

سبک دکوراسیون کلاسیک (مزایا، معایب و اصول دکوراسیون داخلی کلاسیک)

یکی از ویژگی های اصیل این سبک به علت قدمت و شکوه این سبک، استواری و استحکام داشتن این سبک است. این سبک با طراحی های اصولی و دقیق و به کار بردن جزئیات فراوان در طراحی آن، حسی محکم و قوی را به افراد منتقل میکند. این حس با طراحی ستون های محکم و استوار در فضاهای داخلی خانه و گچ بری و تزئینات جذاب بر روی آن و مواردی دیگر به افراد منتقل میشود. برای پارچه ها در این سبک پیشنهاد می‌شود از متریال های طبیعی مانند ابریشم، نخ و … اکثر مجتمع‌های بزرگ و گرانقیمت، معماری داخلی به سبک کلاسیک را انتخاب کرده اند به دلیل اینکه ماهیت اشرافی را به نمایش می گذارد، در نتیجه توصیف جلال و شکوه آن مکان غیرقابل وصف می باشد.

دکوراسیون منزل کلاسیک

برای اینکه محرز شود، سبک به کار برده شده در طراحی اتاق، سبک کلاسیک است، معرف و المان هایی وجود دارد، که به چند از مورد از آن ها اشاره می کنیم. برای انتخاب مواد و مصالح در سبک کلاسیک از مصالح طبیعی و با کیفیت مانند سنگ، مرمر و پارکت با کیفیت استفاده میکنند. تنها عیب در دیزاین کلاسیک خانه بالا بودن هزینه ها می باشد.

پارچه‌های مورد استفاده در دکوراسیون کلاسیک

عناصر مورد استفاده در این سبک معمولا چوبی و ظریف و البته کار شده است. مبلمان و سایر المان های تزئین با الهام‌گیری از مینیمالیست ها در فضاها جانمایی می‌شوند. ریشه این سبک، در طراحی های رم و یونان باستان با گرایش و سلیقه‌های مدرن طراحان دکوراسیون داخلی است.

گاهی اوقات نیز از پلاستر یا فوم نیز به جای گچ در تزیین سقف استفاده میشود. طیف رنگی کرمی, خاکستری, طلایی, نقره ای, زیتونی, قرمز مایل به قهوه ای و مرواریدی رنگ میباشد. مدل های مختلف کابینت جزیره ای طرح کلاسیک را در صفحات دیگر گروه بینا بیینید. پرده‌های مجلل نظیر جنس مخمل برای چنین دکوراسیونی مناسب هستند. اتاق‌ها فضای بزرگی دارند که با چند مجسمه دکور شده است. ۵- رنگ طلایی و یا نقره‌ای را در این دیزاین همواره به یاد داشته باشید.

طراحی داخلی کلاسیک بسیار مجلل و خاص خواهد بود برای منزل شما . بابت صفر تا صد خدمات پتینه کاری هم در خدمتتون خواهیم بود. یکی دیگر از ویژگی‌ های سبک کلاسیک استفاده از طرح های زیبا و پیچیده می باشد در واقع این سبک برخلاف سبک مدرن که در اوج سادگی طراحی می شود دارای طرح های پیچیده و کنده کاری شده های زیبایی می باشد. بهترین شرکت دکوراسیون داخلی کلاسیک مجموعه ای است که اهداف و ویژگی های خاصی داشته باشد. رسیدن به هر یک از این اهداف و ویژگی ها این شرکت را در رده برترین ها قرار می دهد.