کاربرد سیستم گرمایشی تابشی گازی 7 ویژگی برتر گرمایش تابشی-اخگرتابش

کاربرد سیستم گرمایشی تابشی گازی 7 ویژگی برتر گرمایش تابشی-اخگرتابش

لزومی به نصب تجهیزات گرمایشی ساختمان بر روی دیوارهای خارجی نیست و سیستم های سازه ، کف و دیوارها ساده خواهند akhgartabesh.com بود. و موارد استفاده آن در مکان هایی که نیاز به تهویه بالایی دارند می باشدو از این سیستم همچنین در کوره های خشک کن، خطوط کانوایر و صنایع غذایی و همچنین مواردی که امکان استفاده از سیستم تابشی لوله ای وجود ندارد استفاده می شود. سیستم هیتر تابشی، مزایای زیادی دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم ‌پوشی کرد. آنچه در ادامه می‌خوانید تنها خلاصه‌ای از این مزایا است تا بتواند شما را برای تصمیم‌گیری مصمم ‌تر کند. همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید این عملکرد یک عملکرد بسیار پیشرفته است که با تکنولوژی‌ های جدید و به‌ روز امکان‌پذیر است و به همین علت است که باعث کاهش هزینه ‌های مصرف انرژی شما خواهد شد. بررسی لوله‌های ورودی و خروجی هوا یکی دیگر از نکات مهم در نگهداری هیترهای تابشی است.

  • هیترهای تابشی همانند یک خورشید عمل نموده که پرتوهای مادون قرمز را برای گرمایش به سوی اجسام متصاعد می کند.
  • انواع تجهیزات گرمایشی مانند، گاز طبیعی یا بخار آب پروپان، دیگ بخار برقی، دیگ چوبی، پمپ حرارتی، جمع کننده خورشیدی یا حتی انرژی زمین گرمایی ممکن است آب را گرم کنند.
  • نصب تجهیزات مکانیکی در درون فضای تهویه شده جایی را اشغال نمی کند.
  • با استفاده از سیستم گرمایش تابشی سالن صنعتی محیطی راحتی برای شما و کارمندان شما ایجاد می‌شود.
  • بنابراین برای احتراق کامل گاز شهری در سیستم بخاری تابشی صورت بگیرد به 11 الی 13 برابر حجم گاز به هوا نیاز دارد.

می‌توانید سالن بزرگ کارخانه خود را گرم کنید و مطمئن باشید سرما بهره‌‍‌ وری کارمندان را کاهش نمی‌دهد. یکی دیگر از مزایای کلیدی و بسیار مهمی که سیستم‌ های گرمایشی سقفی دارند این است که سریع‌ تر باعث گرم‌ شدن محیط می‌شوند و عملکرد آنها بهینه‌ تر است. اگر شما هم به دنبال یک سیستم گرمایش برای محیط کار هستید که به ‌سرعت بتواند محیط کار را گرم کند بدون شک این محصولات می ‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ ها برای خرید و استفاده شما باشند. با الهام از خورشید، حرارت را به کمک امواج به محیط، اجسام و افراد می‌تاباند و با این کار گرما را منتقل می‌کند. این شیوه باعث می‌شود تا محیط ‌هایی که گرم کردن آن‌ها به نظر غیر ممکن می‌رسد، به سادگی انجام پذیرد. گرم کردن فضای باز مانند محوطه کافی شاپ یا رستوران، آن هم درست در زمانی از سال که انتظار ندارید بتوانید آن را گرم کنید، معجزه این سیستم گرمایشی است.

هیتر های تابشی لوله ای (آلومینیوم)

گرمایش سطوح بدون نیاز به گرمایش هوا انجام می‌شود و همچنین با وجود صفحه انعکاس دهنده سقف گرم نمی‌شود و همین باعث می‌شود که انتقال گرما به دلیل اختلاف دمای سقف و محیط بیرون به حداقل برسد و از اتلاف گرما کاسته شود. این شرکت از سال 1378 تولید دستگاه های گرمایش تابشی گاز سوز خود را تحت لیسانس شرکت امبیراد انگلستان در ایران آغاز نمود. دستگاه‌های گرمایش تابشی به جهت حساسیت در امر برق رسانی میبایست به به صورت مستقل و جدا گانه برای هر دستگاه انجام شود استفاده از تابلو برق به همراه کلید مینیاتوری ارسالی توسط شرکت ایران مشعل توصیه میگردد. برق مورد نیاز هیتر گرماتاب ۴۰-۱۰۰ وات می باشد و برای کابل کشی میبایست از سایز ۱.۵×۳ (فاز، نول، ارت) استفاده نمود. برای دریافت اطلاعات جهت تامین گرمایش سالن های صنعتی با استفاده از هیتر های گرمایش تابشی گرماتاب، کاتالوگ را دریافت نمایید. درجه سلسیوس) باشد از خود تشعشع صادر می کند که بسته به دمای آن دارای طول موجی خاص است.

نحوه عملکرد سامانه های تابشی

با توجه به ابعاد کوچک نسبت به کوره های هوای گرم در سالن ها، فروشگاه ها، بانک، مساجد و همچنین در سالن های مرغداری گلخانه ها و دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. هیترهای کابینتی همانند کوره هوای گرم عملکرد یکسانی دارند تفاوت اصلی در ابعاد و ظرفیت گرمایشی آنها می باشد ولی با هیتر های تابشی تفاوت اساسی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. یکی از مزایای بخاری‌های تابشی این است که هنگام استفاده از آن‌ها، وجود جریان هوا و باد باعث از دست رفتن انرژی گرمایی نمی‌شود. انواع سیستم گرمایش تابشی با توجه به نوع سوخت آن‌ها به بخاری تابشی برقی، بخاری تابشی گازی، بخاری تابشی آبی، و بخاری تابشی نفتی یا سوخت دیزلی تقسیم بندی می‌شوند.

بعد ازخرید بخاری تابشیو استفاده از آن فیلترها را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی‌ که کثیف و یا معیوب شده باشند، حتماً نسبت به تمیز کردن و یا تعویض فیلترها اقدام کنید. ازگرمایش صنعتیبرای گرم‌ کردن فضاهای نیمه‌ باز و باز مثل رستوران‌ ها و کافی‌شاپ‌ ها در زمستان استفاده می‌شود. همچنین صاحبان این کسب‌ و کارها می‌توانند با گذاشتن میز و صندلی در بیرون رستوران مشتری بیشتری جذب کنند. یا بخاری های صنعتی در همین دوران ساخته شدند و با توجه‌ به ویژگی‌های قابل‌ توجهی که داشتند استفاده از آنها روزبه‌روز بیشتر شد. در سال 1888 میلادی شرکت AmbiRAD در شهر پنسیلوانیا تاسیس شد و در سال 1920 میلادی سیستم‌هایی بر پایه احتراق را تولید کرد. ساپورت­ها به منظور نگه داشتن لوله­ ها و رفلکتورها طراحی شده­ اند.

کف‌های تابشی برقی معمولا از کابل‌های برقی در کف تشکیل شده‌اند و از نظر هزینه مقرون به صرفه نیستند. سیستم‌های هیدرولیک (مایع) محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های گرمایش تابشی برای آب و هوای تحت تسلط گرمایش هستند. تکنولوژی سیستم گرمایش تابشی کف ایده گرفته از دل طبیعت میباشد و به همین علت است که به عنوان گرمای سبز خانه نام برده شده است. عملکردو کارایی سیستم گرمایش کف از عملکردو کارایی خورشید الگوبرداری کرده اند. در حقیقت در این سیستم به کمک یک رفلکتور( بازتاب دهنده) پرتوهای گرما به سمت مکان مورد نظر به صورت نقطه‌ای گسیل می گردند تا بعد از جذب دوباره تبدیل به ذرات گرما گردند و سطح مورد نظر را گرم نمایند.

هیتر تابشی مدل UT که یک بخاری تابشی با لوله تابشی U شکل است گرمای زیادی را تولید کرده و کاملا برای گرم کردن فضای باز ساخته شده است. شرکت یوتاب یکی از شرکت هایی است که بیش از چندین سال در زمینه تولید و اجرای سیستم های گرمایشی تابشی فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر هیتر های تولیدی خود را ر دو مدل UT و LT به بازار عرضه می کند. با نصب یک تابلو برق که تجهیزات کنترلی مجهزی دارا می باشد کمک می کند هیتر هوای گرم با ایمنی بالا و کنترلی دقیق گرمایش ایجاد نماید و همچنین مصرف برق را کاهش می دهد.

در مکان هایی نظیر کارگاه ها، گلخانه، مرغداری و اماکن عمومی نیز استفاده می شود. مقدار هوای تغذیه معمولا بیشتر از هوای تازه مورد نیاز و یا مقدار هوایی که باید رطوبت گیری شود نخواهد بود. تقریبا تمام تجهیزات مکانیکی را می توان به صورت متمرکز نصب نمود و بهره برداری و تعمیرات را ساده تر کرد.