اهمیت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه در دکوراسیون داخلی دکوراسیون آشپزخانه-پارسیان دکور

به نظرم یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه درست و حسابی میتونه انتخاب دو رنگ جلوه گر باشه. اگه از جمله افرادی هستین که رنگ‌های تیره رو نمی پسندن، ترکیب به اندازه رنگ طوسی با سفید علاوه بر متعادل کردن محیط، با ایجاد تضاد، دیگه خسته کنندگی آشپزخانه‌های تیره رو هم نداره. همراه کردن خطوط نرم و هلالِ سبک کلاسیک، با کابینت‌های ساده، گاز رومیزی و رنگ یکدست سفید، یک ایده مدرن ایجاد کرده. از این صحبت که بگذریم، میرسیم به پنجره های بزرگی که در آشپزخانه وجود داره. این پنجره ها باعث میشه نور به خوبی وارد فضای آشپزخانه بشه و آشپزخانه نیاز به روشن کردن چراغ در روز نداشته باشه. در ادامه نکات بیشتری از دکوراسیون داخلی آشپزخانه همراه با عکس دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به شما خواهیم گفت که امیدواریم بتوانید در آشپزخانه خودتان اجرا کنید.

  • در تصویر زیر قرارگیری کابینت‌ها و مطابقت آن با شکل پنجره و همین‌طور چیدمان صندلی‌ها همگی اجرای یک ریتم مناسب در آشپزخانه‌ای مدرن را نشان می‌دهد.
  • برای خرید اکسسوری ها، انتخاب رنگ کابینت و حتی طرح و رنگ پرده ، لازم است یک نگاه کلی به تمام بخش های منزل که در یک محدوده دید واقع شده اند داشته باشیم.
  • همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب میان.
  • پس از اینکه با مشاور طراحی آشپزخانه صحبت کردید، باید در نظر بگیرید که کدام یک از سبک های آشپزخانه کاربردی و متمایز از نظر زیبایی شناختی به بهترین وجه نیاز، بودجه و سلیقه شما را برآورده می کند.
  • این طراحی مینیمال تا جایی پیش رفت که فضایی به اسم مطبخ یا آشپزخانه کثیف بودجود آمد.

مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است. این میز ناهار خوری از چوب یک تکه درخت گردو سیاه ساخته شده است. در سبک مدرن سعی بر این است که از لوازم و تجهیزات در کنار فناوری نوین استفاده شود و از ترکیب آنها و استفاده از لوازم چند کاره و قفسه های چند منظوره نکاتی مثل کمتر اشغال کردن فضا و پر کاربرد بودن لوازم در نظر گرفته شود. به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود. یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید. در خصوص عناصر فنگ شویی و ارتباطات آن ها در مقاله و مطالب پیشین به صورت گسترده صحبت شده است.

گیاهان در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

از انتخاب نوع و طرح دکوراسیون و ترکیب رنگ گرفته تا چیدمان آشپزخانه و … اما تابحال اختصاصی به دکوراسیون آشپزخانه ایرانی نپرداخته ایم. از اینرو در ادامه، سایت مبل و دکور برای طراحان داخلی و علاقه مندان به دکوراسیون آشپزخانه به خصوص از نوع ایرانی آن، بیش از 50 مدل از زیباترین طرحهای اجرا شده را در سال جدید آماده کرده است که پیشنهاد می کنیم حتماً ببینید. توجه داشته باشید برای زیبایی هرچه بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه بزرگ باید از تضاد رنگی استفاده کرد تا دکور شما چشم نوازی بیشتری داشته باشد. همچنین استفاده از طرح های دو رنگ می تواند جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما را بیش از پیش کند. کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک بهترین گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه بزرگ می باشد.

مدل صندلی فضای باز

معمولاً گوشه‌های آشپزخانه جزو نقاطی هستند که به دلیل پرتی بودن کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند و یا خالی می‌مانند. از این نقاط می‌توان برای وسایل زینتی، زیباسازی فضای آشپزخانه و یا پرورش گل و گیاهان زینتی استفاده کرد. فضای ذخیره سازی در مجله خبری دکوراسیون باید حداکثر ظرفیت را داشته باشد تا کارایی آشپزخانه افزایش یابد. به عنوان مثال، می توانید کابینت ها، کشوها و حتی قفسه های آویزان را در یک جا با هم ادغام کنید. یک طراحی آشپزخانه مناسب همه چیزهایی را که در آشپزخانه دارید در برابر فضای موجود در نظر می گیرد و پس از آن سعی می کند همه موارد را به بهترین شکل در خود جای دهد.

نظرات کاربران

در غیر این صورت باید از شیلنگ‌های طولانی استفاده کنید که ظاهر زشتی به آشپزخانه‌ی شما می‌دهند و خطراتی را نیز دارند. وسایلی که بیشتر با آن‌ها کار دارید مثل وسایل برای آشپزی و پذیرایی بهتر است دم دست قرار گیرد تا برای استفاده روزانه با سختی رو به رو نشوید. همچنین برای جلوگیری از کاهش زیبایی محیط و دکوراسیون آشپزخانه، از جمع شدن وسایل در یک قسمت خاص اجتناب نمایید. آشپزخانه‌های کوچک برخلاف آشپزخانه‌های بزرگ شدیداً نیاز به دکور و لوازم جانبی دارند. استفاده از قفسه و فضاهای مخفی و خلاقیت شما می‌تواند راهکاری عالی برایبزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای کوچک شما باشد. تجربه ثابت کرده است که آشپزخانه‌های متوسط رو به کوچک معمولاً کارایی بیشتری نسبت به آشپزخانه‌های بزرگ دارند.