این بک اسپلش پوست کندن و چسباندن یک رویای DIY است که به حقیقت پیوسته است


میزبان بهترین محصولات جدید جودی مارکز MSI Stik Peel and Stick Backsplash را در The Home De، نمایش می دهد
لایه پشتی جدید MSI با لایه برداری و ،باندن ظاهر کاشی واقعی را بدون دردسرهای یک برنامه سنتی نازک به شما می دهد. (3 Ec،es Content Studio)

همه عاشق بک اسپلش کاشی هستند، اما همه طرفدار کار و آشفتگی ای نیستند که در آنها وجود دارد. این جدید لایه برداری و ،باندن پشت اسپلش از MSI بدون هیچ زحمتی ظاهری شبیه به یک کاشی واقعی به شما می دهد.


این صفحه حاوی لینک های وابسته است. اگر محصولی را از این لینک ها ،یداری کنید، ما کمیسیون اندکی را بدون هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم.


این لایه پشتی پوست کنده و ،بان با ،ری از هزینه به شما ظاهر سنگ واقعی می دهد. (3 Ec،es Content Studio)

نگاه واقعی سنگ

کاشی دیواری STIK به هم پیوسته La Crema Stax MSI با ،ری از هزینه، فضای شما را با ظرافتی بی انتها افزایش می دهد.

این کاشی موزائیک سنگ خا،تری شبیه به هم قفل شده است، بنابراین شبیه کاشی واقعی است!

این برای طراوت بخشیدن به پس زمینه آشپزخانه، ایجاد دیوارهای برجسته اتاق خواب و حتی به روز رس، قفسه های کتاب به سرعت، مقرون به صرفه و آسان است.


این کاشی موزاییکی سنگ خا،تری شبیه به نظر می رسد حتی مانند کاشی واقعی به هم متصل می شود! (انبار خانه)

نصب بی نظم

این بک اسپلش پوست کنده و ،بان یک رویای DIY است که به حقیقت پیوسته است زیرا با کار کمتری برای «خودت کن» به ظاهری که می‌خواهی می‌رسی.

برای نصب آنها نیازی به دوغاب یا مجموعه نازک نیست. با ،ب بسیار سنگین خود، حتی در شلوغ ترین خانه ها و محیط های تجاری سبک، آزمون زمان را می ایستد.


نکاتی برای نصب

قبل از استفاده از این لایه پشتی لایه بردار، تمام کاشی ها را بررسی کنید. محصولات سنگ طبیعی ذاتاً فاقد یکنواختی هستند و از نظر رنگ، سایه، پرداخت و غیره متفاوت هستند، بنابراین بهتر است هنگام نصب کاشی‌ها را از جعبه‌های مختلف مخلوط کنید.

سنگ های طبیعی گاهی دارای درزها و گودال های خشکی هستند که اغلب پر می شوند. پر ، می تواند راه خود را حل کند، بنابراین ممکن است لازم باشد این فضاهای خالی را به ،وان بخشی از نگهداری عادی پر کنید.

پیدا کن کاشی دیواری نمای سنگ مرمر بافت دار MSI La Crema Stax Peel and Stick در انبار خانه.


بیشتر خواندن


منبع: https://todays،meowner.com/radio/this-،l-and-stick-backsplash-is-a-diy-dream-come-true/