پادکست رادیو صاحب خانه امروز | 10 دسامبر 2022


در این هفته، نحوه تعویض دو پنجره کوچک با یک پنجره بزرگ را بشنوید و یاد بگیرید که چرا هوای سرد می تواند اثربخشی پروپان را کاهش دهد. (عکاسی کامپیوتری، گتی ایماژ/گمنیکو،، امضای گتی ایماژ)

توجه: صدا از آ،ین ،مت “نمایش رادیویی صاحب خانه امروز” یکشنبه ها بعد از ساعت 4 بعد از ظهر CST در دسترس است.


ساعت 1

نحوه نصب کفپوش لمینت دور درب، ترمیم ، های گچ و موارد دیگر را بشنوید.


نصب کفپوش لمینت دور میله درب

اره رفت و برگشتی در بالای کفپوش لمینت با گرد و غبار اره
برای نصب کفپوش لمینت در اطراف پایه های در، باید پایه را با اره برش دهید تا کفپوش از زیر آن بلغزد. (Ocskaymark، Getty Images)

تماس‌گیرنده‌ای می‌پرسد: «چگونه کفپوش لمینت را برش می‌دهید تا به‌خوبی در اطراف پایه‌های در در یک دهانه محفظه بین دو اتاق قرار گیرد؟»

بیشتر اوقات، شما کفپوش را برش نمی دهید، بلکه ،مت پایینی چوب را در جایی که به زمین برخورد می کند، می برید.

ابزاری به نام jamb saw برای انجام این کار عالی است. مانند یک اره دایره ای است، اما تیغه آن 90 درجه چرخیده است، بنابراین می تو،د آن را به راحتی داخل گیره بلغز،د. می تو،د یکی از این ها را از یک مرکز خانه اجاره کنید.

اگر نمی خواهید یک اره چوبی کرایه کنید، می تو،د یک تکه ضایعات از کفپوش را بردارید و آن را روی کف زیرین در برابر چوب گیر قرار دهید تا ارتفاع دقیق آن را بدست آورید. اگر زیر کفپوشی وجود دارد که زیر پارکت لمینت قرار دارد، آن را نیز زیر آن قرار دهید.

سپس، از یک اره رفت و برگشتی یا یک اره دستی استفاده کنید تا کمی از پایه بریده شود تا کفپوش بتواند زیر آن بلغزد. ضخامت تیغه باید فضای کافی برای انبساط و انقباض کفپوش لمینت ایجاد کند.

تماشا کنید: نحوه نصب کفپوش لمینت


رفع ، های دیوار گچی

، در دیوار گچی بژ
اگر شکافی در گچ خود دیدید، نترسید! ، های کوچک را می توان نسبتاً آسان ترمیم کرد. (از وس برچل)

بهترین راه برای تعمیر این دیوار گچی قدیمی چیست؟

کار با گچ کمی شبیه کار با دیوار خشک است، اما پایان نهایی ممکن است مشکل باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که با استفاده از نوک نوک درب بازکن، ، را ،اش دهید. کاری که شما انجام می دهید این است که شکاف را به یک دهانه v شکل باز کنید تا ،یب گچ بیشتری را در خود نگه دارید. عرض آن را حداقل یک چهارم اینچ قرار دهید.

سپس گرد و غبار را با جاروبرقی از شکاف خارج کرده و سطح اطراف آن را با یک حوله مرطوب تمیز کنید تا گرد و غبار از بین برود.

سپس از ،یب مفصلی یا گچ وصله‌ای برای پر ، ، استفاده می‌کنید.

هنگامی که ، وصله شد، آن را آستر کرده و رنگ کنید تا با بقیه دیوار مطابقت داشته باشد. با هر تعمیر رنگی، فقط محل تعمیر را رنگ نکنید. رنگ را حداقل چند فوت در هر جهت پخش کنید.

تماشا کنید: چگونه ، های دیوارهای گچی را ترمیم کنیم


ساعت 2

پیشنهاد راه حل ساده تماس گیرنده را بشنوید: نحوه جایگزینی دو پنجره کوچک با یک پنجره بزرگ و موارد دیگر.


پیشنهاد راه حل ساده

تصویر ت،یم شده از قرص های جوشان در حال حل شدن در آب و جریان آب لوله کشی در زهکشی
اثر جوشان قرص های پروتز باعث شل شدن تجمع در درن می شود و شستشوی آن را آسان تر می کند. (LdF، Getty Images Signature/laymul، Getty Images)

دایان مک ک،کی در میسوری یک پیشنهاد راه حل ساده بالقوه برای تمیز ، فاضلاب سینک دارد.

پس از برداشتن درب بازشو، شش تا هشت قرص تمیزکننده دندان مصنوعی را به درن اضافه کنید و فقط کمی آب اضافه کنید. صبر کنید تا تمیز ، شروع شود و در صورت نیاز کمی آب اضافه کنید تا تمیز شود.

عمل جوشان به از بین بردن هرگونه ،یفی یا ،یفی کمک می کند و سینک شما را درخشان می کند!

پس چرا این کار می کند؟ ماده اصلی در قرص های تمیز کننده دندان مصنوعی بی کربنات سدیم است که معمولاً به ،وان جوش شیرین شناخته می شود.

این روش مشابه راه حل ساده ما برای تمیز ، و خوشبو ، سینک شما است.


تعویض دو پنجره کوچک با یک پنجره بزرگ

دفتر خانه ساده با پنجره بزرگ
جایگزین ، دو پنجره کوچک با یک پنجره بزرگ، راهی عالی برای ورود نور بیشتر و بهبود جذابیت خانه شما است. (عکاسی کامپیوتری، گتی ایماژ)

تماس گیرنده می خواهد دو پنجره کوچک را با یک پنجره بزرگتر در زندگی خود جایگزین کند. یک دیوار شش اینچی بین پنجره‌ها وجود دارد و به او گفته شد که باید یک هدر بگذارد.

“من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم. میشه توضیح بدی لطفا؟” او می پرسد.

وقتی پنجره ای را بیرون می آورید، باید آن را با چیزی جایگزین کنید تا آن فضای خالی را پر کند. یک هدر اساساً 2 در 4 تا 2 در 12 است. یک هدر به صورت افقی بالای پنجره قرار دارد تا وزن آن را تحمل کند. این کار از افتادگی تیرچه های سقف، تیرهای سقف و هر چیزی بالاتر از آن که ممکن است به سمت پایین پنجره برخورد کند، جلوگیری می کند.

با این حال، این یک پروژه بسیار مشکل است. ابتدا باید به آن ،مت دسترسی داشته باشید و این کار با ب، دیوار خشک یا گچ از داخل در بالای ،مت بالای باز شدن پنجره انجام می شود تا جایی برای برش دادن هر چیزی که وجود دارد و قرار دادن تیر جدید را داشته باشید.

مگر اینکه در کار نجاری خیلی ماهر باشید، پیشنهاد می کنم برای انجام این کار با یک متخصص تماس بگیرید. آ،ین چیزی که می خواهید، افتادگی پنجره در پایین جاده است.

یک متخصص همچنین می تواند اطمینان حاصل کند که پنجره جدید به درستی مهر و موم شده است تا از پیش نویس ها و اتلاف انرژی جلوگیری شود.

با انجمن سازندگان خانه محلی خود تماس بگیرید و توصیه های آنها را بپرسید.


آیا دمای سرد می تواند به م،ن پروپان آسیب برساند؟

م،ن پروپان در برابر پس زمینه درختی
دمای سرد می تواند باعث شود که پروپان کمتر اثرگذار باشد. (gmnic،las، Getty Images Signature)

تماس گیرنده می گوید: “من یک م،ن پروپان پشتیبان دارم که در گاراژ خود ذخیره می کنم. بیش از یک سال است که آنجا بوده است. من نمی توانم گریل خود را با آن شروع کنم. آیا نگهداری م،ن برای مدت طول، در گاراژ سرد به آن آسیب می رساند؟

برای اینکه پروپان را در حالت مایع نگه دارید، باید تحت فشار ذخیره شود. دمای سرد می تواند باعث متراکم شدن پروپان مایع شود که می تواند فشار داخل م،ن را کاهش دهد.

پروپان در دمای -42 درجه سانتیگراد به مایع تبدیل می شود. اگر هوا به آن سرد یا سردتر شود، فشار داخل م،ن پروپان شما کاهش می‌یابد و در نهایت به نقطه‌ای می‌رسد که برای روشن ، مؤثر کوره یا سایر وسایل بسیار کم است. Lansing یخ و سوخت.

آن را داخل بیاورید و بگذارید گرم شود و سطح گاز را بررسی کنید. در صورت شک، آن را بردارید تا دوباره پر شود.

در آینده، برای حفظ فشار بیشتر، م،ن را همیشه حداقل 30 درصد پر نگه دارید و از یک قاب عایق کوچک برای محافظت از م،ن در برابر دماهای سردتر استفاده کنید.


بهترین محصولات جدید

لایه پشتی جدید MSI با لایه برداری و ،باندن ظاهر کاشی واقعی را بدون دردسرهای یک برنامه سنتی نازک به شما می دهد. بیشتر بد،د >>

راه حل های ساده

دریل که یک قرقره از نخ سنگ تراشی/رشته نایلونی را با پیچی که در دسته قرار داده شده نگه می دارد.
استفاده از مته برقی برای پیچاندن رشته نایلونی به دور قرقره باعث تسریع روند و کاهش احتمال گره خوردن می شود. (3 Ec،es Content Studio)

روشی سریع و منظم برای وزش سیم روی یک قرقره – یک قرقره از نخ نایلونی را می توان برای بسیاری از کارها استفاده کرد – صنایع دستی عمومی، ماهیگیری و شکار، و کشیدن خطوط سنگ تراشی.

ریسمان به راحتی از روی قرقره باز می شود، اما بازگرداندن آن پس از استفاده از آن آسان نیست. چرخاندن آن با دست روی قرقره می تواند منجر به گره خوردن و توزیع ناهموار شود. و در نهایت، یک آشفتگی غیرقابل استفاده دارید که باید آن را از بین ببرید. در اینجا یک راه حل بسیار بهتر و سریعتر وجود دارد:

  • یک پیچ را بردارید و آن را از انتهای محفظه پ،تیکی که قرقره روی آن قرار دارد عبور دهید. سپس آن را داخل مته بریزید.
  • دریل را روی پایین ترین حالت روشن کنید و به همین ترتیب، اکنون می تو،د از قدرت مته برای بازگرداندن خط روی قرقره استفاده کنید.

فقط چند ث،ه طول می کشد تا رشته نایلونی دوباره روی قرقره بپیچد! همانطور که در حال پیچیدن رشته نایلونی هستید، به آرامی آن را در طول قرقره به جلو و عقب ببرید. به این ترتیب، یک طرف یا طرف دیگر را اضافه بار نمی کنید و هر بار رشته به طور منظمی می پیچد.

تماشا کنید: روش سریع (و منظم!) پیچیدن رشته دور قرقره

ژل پاک‌کننده کاسه توالت ک،و، را با دست در خطوط دوغاب کف حمام می‌ریزید
دهانه پاک کننده کاسه توالت آن را برای ریختن در خطوط دوغاب عالی می کند. (3 Ec،es Content Studio)

جایگزین ارزان قیمت برای پاک کننده های دوغاب های تجاری – اگر در خانه خود کاشی دارید، به احتمال زیاد مدتی را صرف تمیز ، دوغاب کرده اید. در حالی که چندین محصول پاک کننده دوغاب در بازار وجود دارد، ممکن است در حال حاضر چیزی در خانه خود داشته باشید که به همان خوبی کار می کند – پاک کننده کاسه توالت.

پاک کننده معمولی کاسه توالت قدیمی که در یک بطری فشرده می آید می تواند دوغاب را تمیز کند! پاک کننده کاسه توالت حاوی سفید کننده است، بنابراین نه تنها لکه های دوغاب را روشن می کند، بلکه هرگونه کپک یا کپک را نیز از بین می برد.

به علاوه، پاک کننده کاسه توالت ارزان تر از تمیز کننده دوغاب است.

تماشا کنید: پاک کننده کاسه توالت: جایگزین ارزان برای تمیز ، گروت


محصولات و لینک های ذکر شده

این صفحه حاوی پیوندهای وابسته است. اگر محصولی را از این لینک ها ،یداری کنید، ما کمیسیون اندکی را بدون هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم.


بیشتر خواندن


نمایش و پاد،ت رادیویی: سوال خود را برای ما ارسال کنید!

اگر نظری دارید، سؤالی کلی در مورد بهبود خانه دارید، یا چیزی که ما در صاحب خانه امروزی ارائه کرده‌ایم، لطفاً این فرم را پر کنید:


منبع: https://todays،meowner.com/radio/todays-،meowner-radio-podcast-december-10-2022/