بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب+ مدل دکور پلاس

فرش‌ داخل اتاق جنبه تزیینی هم دارد بنابراین بهتر است در انتخاب سبک و رنگ آن دقت کنید تا با دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد. اگر دیزاین اتاق خواب شما سنتی و کلاسیک است بهتر است از فرشهای دست بافت ابریشم یا طرح سنتی استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و مینیمال است بهتر است، فرش‌های مدرن با رنگهای خنثی را خریداری نمایید. سقف بزرگترین سطح تمیز در اتاق خواب شما است و بیشتر دکوراتورهای منزل آماتور این را فراموش می کنند، بنابراین سقف در هر اتاق یک منبع عظیم بکر است.

یکی از ایده های پیش روی شما استفاده از تکنیک نقاشی قلابی یا است. در این راستا کافی است ابتدا با غلتک سطح مورد نظر را رنگ آمیزی کنید و سپس با یک اسفنج دریایی روی آن ضربه بزنید. با این کار بخشی از رنگ روی دیوار پاک می شود و شما در پایان با طراحی ای متفاوت و جذاب روی دیوار روبه رو خواهید شد. به صورت کلی به یاد داشته باشید که تزیینات و اکسسوری های شلوغ و پرکار کلاسیک برای اتاق خواب های مدرن گزینه مناسبی محسوب نمی شوند و هارمونی و نظم اتاق را به سادگی درهم می ریزند. در خصوص اتاق خواب مستر به دلیل پرسش های متعدد در مشاوره های دکوراسیون اتود، یک مقاله کاملا مفصل با راهنمایی های کامل نوشته شده است. اما به صورت کلی لازم است پیش از هرچیز بدانید اتاق خواب مستر به لحاظ اصول معماری و دکوراسیون، با آنچه که فروشندگان املاک و بساز و بفروش های گرامی غالبا آن را اتاق خواب مستر می نامند کاملا متفاوت است.

  • برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید.
  • یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما انتخاب یک رنگ و اضافه کردن طرح های مختلف آن به دکوراسیون است.
  • کمد در اتاق خواب، عامل اصلی جهت دوری از آشفتگی بعدی به شمار می‌آید.
  • سایبان خصوصاً برای کودکان بسیار راحت و عالی است و می تواند محلی امن را برای خوابید ن فراهم کند و از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم به داخل محل استراحت و جایی که تخت در آنجاست ، جلوگیری نماید .

در ضمن باید درنظر بگیریم که عملکرد های دیگری غیر ازخوابیدن مانند مطالعه، نشستن و گفتگو نیزدراین فضا صورت میگیرد. اتاق خواب باید با فضاهایی مانند سرویس و حمام ارتباط مستقیم داشته باشد. هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری بهتر است به توصیه های طراحان توجه کنید. این ترفندها در دکوراسیون و جایگذاری مبلمان به افزایش بصری فضا کمک می کند و اتاقتان بزرگتر به چشم می آید. در چیدمان اتاق خواب برای کودکان رعایت کردن چند نکته مهم است، داشتن فضا برای خوابیدن، بازی کردن و اگر به مدرسه و مهدکودک می روند فضایی برای انجام تکالیف و فعالیت های جدی تر و آموزشی با والدین.

برای ایجاد چنین فضایی باید تا حد امکان از شلوغی دوری کنید و فضای مرتب و خلوتی به وجود آورید. اگر اتاق خوابتان کوچک است و فضا ندارید اما تمایل دارید اتاقتان دارای مبلمان باشد ، می توانید یک مبل ال کوچک یا سه نفره در گوشه ای از اتاق خواب قرار دهید . یا اینکه از دو تا مبل تک نفره در دیزاین اتاق خواب استفاده کنید . در این سبک فضا با چیدمانی ساده و خلوت طراحی می شود و رنگ های گرم و سرد به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد . یک یا دو عدد مبل راحتی نیز برای نشیمن در بخشی از اتاق قرار می گیرد .

بنابراین می توان گفت شلف ها هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارند. به طور معمول این سبک برای فضاهایی با آب و هوای سرد، مناسب هستند زیرا در آن از پتوهایی بسیار کلفت استفاده می شود که برای فصولی مانند بهار و تابستان مناسب نیستند. این سبک، اتاق خواب شما را به فضایی گرم و دلنشین تبدیل می‌کند. اگر هم هنوز در انتخاب طرح دلخواه خودتان مردد هستید، حتما از مشاوره رایگان دکوراسیون سلام ساختمان استفاده کنید. مشاورین ما بر اساس نیاز شما، متخصصینی ارزیابی شده را به شما معرفی می‌کنند و بر 0 تا 100 کار آن‌ها نظارت دارند. ما همچنین ضمانت‌های منحصربه فردی را برای پروژه شما در نظر می‌گیریم که خیالتان از هر جهت راحت باشد.

مدت زمان انجام هرپروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم ورتینا اجرا میگردد. برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته شود.

استفاده از روتختی زیبا

به طور تقریبی گفته می‌شود که همه ما حدود یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می گذرانیم، بنابراین باید به سبک و طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشیم یا محیطی پر آرامش و با نشاط ایجاد کنیم. با استفاده از گل و گیاه می توانید طراوت و شادابی را به اتاق خواب بیاورید . اگر به گل های طبیعی علاقه دارید چند گلدان زیبا در اتاق خواب قرار دهید و اگر به گل های طبیعی علاقه ندارید می توانید از گل های خشک شده استفاده کنید و با توجه به سلیقه تان آنها را در اتاق خواب قرار دهید . استفاده از رنگ طوسی و یا خاکستری به عنوان رنگ غالب در اتاق خواب، جزء دکوراسیون‌های پر طرفدار بین پسرها است. همان طور که مطالعه کردید، برای داشتن اتاق خوابی زیبا که اصولی دکور شده است، باید نکات و ترفندهایی را اجرا کرد. پس از مواردی که در این مطلب آموزش دادم، استفاده کنید و اتاق خوابتان را دکور کنید.

بهترین مبلمان مدرن قیمت چند؟ از ارزان و اقتصادی تا گران و تجملاتی!

این عدد برای کودکان و نوجوانان کمتر از ۱۸ سال به مراتب بیشتر هم هست. در مقابل، در صورتی که از یک طراحی ساده در دیزاین این قسمت استفاده کرده اید، بهتر است از انواع الگودار آن ها استفاده نمایید. احتمالا اکنون متوجه این قضیه شده‌اید که این سبک تاکید زیادی بر وجود مبلمان دارد و از جزئیات و لوازم سنگین تشکیل شده است.

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

برای طراحی فضای داخلی اتاق خواب، اول از همه ، باید به سلیقه و ترجیحات شخصی دقت کنید. طراحان، پنج مدل طراحی برای دکوراسیون اتاق خواب دو نفره در سال جدید ارائه داده اند که از راه حل های شیک و به روز پیروی می کند. آیینه ها با انعکاس نور از سطح خود فضای اتاق خواب شما را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند.