تجلی اصالت و زیبایی با طراحی دکوراسیون کلاسیک بازسازی دکوراسیون منزل سبک کلاسیک-پارسیان دکور

نما سبز طراح و مجری دکوراسیون داخلی مدرن وکلاسیک لوکس، بازسازی اماکن مسکونی، اداری و تجاری با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات می باشد. پس اگر شیفته این ویژگی های منحصر به فرد شده اید، اصولی که آموزش دادم را به کار ببرید و خانتان را به سبک کلاسیک دکور کنید. ، روتختی، فرش، کاغذ دیواری و پرده ها را طرح دار خریداری کنید.

  • در این مقاله در شرکت طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم با این سبک بیشتر آشنا شویم.
  • اما برای این که این سبک را بتوانیم به درستی در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کنیم باید با ویژگی ها و اصول و قواعد آن آشنا شویم.
  • رنگ سفید چه در نمای بیرون خانه و چه در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها کاربرد فراوانی دارد.
  • دو پایه اصلی چیدمان کلاسیک منزل، تقارن و تناسب می باشند.
  • این نظم در طراحی فضاهای کلاسیک از طریق داشتن تناسب در اندازه ها و مقیاس و هم چنین تقارن در طراحی های فضاهای داخلی ایجاد میشود.

در ادامه نیز می توانید عکس های متعددی از فضاهای اجرا شده به سبک کلاسیک ببینید و از آن ها الهام بگیرید. رنگ یشتر کابینت های کلاسیک رنگ های روشن مثل سفید استخوانی یا رنگ هایی تیره مانند قهوه ای سوخته . همانطور که می‌دانید معماری عصر حاضر با معماری مدرن در ارتباط است و در آن روی دیگر سکه ساختمان‌هایی که در گذشته ساخته می‌شدند را با معماری سنتی تعریف می‌کنند.

تاثیر ابعاد فضا

در نگاه اول برای بیننده چنین استنباط می شود که فضا شلوغ است اما این به دلیل نوع و سبک طراحی داخلی کلاسیک است. ابتدا شاید چیدمان سخت باشد اما با کمی آشنایی می توانید هر چیزی را در جایگاه اصلی خود قرار دهید. به طور کلی کاغذ دیواری ها، پانل های چوبی، سنگ های گرانقیمت، اکسسوری ها و … همچنین از پارچه مجله خبری دکوراسیون های ابریشمی، مخمل، ساتن، ملیله دوزی و… تمایل افراد ثروتمند جامعه برای به نمایش گذاشتن ثروت، موقعیت اجتماعی‌شان و نیز زندگی مجلل و سبک پر زرق و برق، در ایجاد این گونه سبک‌ها سهم به سزایی داشته است. گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا ابزارهای مهمی جهت خلق یک اثر کلاسیک می باشند.

آبی یا بنفش؛ طراحان با رنگ شهر کرونا زده را فتح می کنند

رنگ های پاستلی روی دیوارها و سقف با مبل و صندلی های سبز و مبلمان قهوه ای هماهنگی دارد. رنگ در یک اتاق با دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک غالباً در محدوده ای از طیف رنگ هاست ، اگرچه از رنگ های بسیار تیره و بسیار روشن نیز می توان استفاده کرد. رنگ‌های دکوراسیون کلاسیک غالبا در یک تونالیته و تم رنگی می باشند. و استفاده از رنگ‌ های متعدد و روشن می‌ توانند تم کلی و فضاسازی دکوراسیون کلاسیک را تغییر داده. این قاعده ممکن است در دکوراسیون کلاسیک به سبک اروپایی تا حدودی متفاوت باشد، اما در نمای خانه های ایرانی غالبا رعایت می شود. رنگ‌های زرشکی ، یشمی ، قهوه‌ای تیره، بنفش تیره و طلایی می‌ توانند به‌ عنوان رنگ مبلمان های اصلی استیل منزل انتخاب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک-لرستان

به کار بردن پارچه های دارای الگوی ریزنقش زردوزی شده یا کاغذ دیواری های ابریشمی با پترن های ظریف متالیک می تواند برای نزدیک شدن سبک دکوراسیون منزل شما به خصوصیات سبک کلاسیک مفید باشد. سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که امروزه کمی با ویژگی های معماری معاصر هم سو شده است. عناصر به کار رفته در این سبک دارای تعاریف مشخص و مختص به خود می باشند. در سبک کلاسیک رعایت نظم و تقارن در اولویت قرار دارد و در آن بی نظمی و آشفتگی جایی ندارد. سبک کلاسیک ، سبکی پایدار و مطابق اصول است و معمولا ریسک نمی پذیرد و همواره بر ارکان خود استوار می ماند. دکوراسیون کلاسیک از طراحی داخلی قرن هجدهم در انگلستان و طراحی داخلی روستایی فرانسوی گرفته تا طراحی داخلی سرزمین های دور را در بر می گیرد.