جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت گروه معماری آرمند-پارسیان دکور

سبک تلفیقی نیز به سبکی گفته می شود که طراحان حرفه ای با استفاده از دانش و تجربه ای که دارند، دو یا چند سبک را با یک دیگر تلفیق کرده و آن را در دکوراسیون و طراحی آشپزخانه ی خود پیاده می سازند. همچنین می توانید دو رنگ مورد علاقه تان (غالب و مغلوب) را به صورت ترکیبی برای دکوراسیون در نظر بگیرید. ۴۱- یک آشپزخانه تاریک مطمئناً پیچیده به نظر می رسد ، اما نترسید چند قطعه روشن تر مانند لوستر و فرش زرد رنگ ، فضای داخلی را متعادل می سازد. ۲۶- شما حتی می توانید با انتخاب گروهی از چراغ های آویز مجسمه ای ، فاکتور لاکچری سازی را در طراحی آشپزخانه سفید تغییر دهید.

  • از آن جایی که تنوع درمحصولات سنگی نیز بالا رفته است، کار گزینش سنگ یا صفحه مناسب برای پوشش روی کابینت آشپزخانه مهم و سخت می‌باشد.
  • بسیاری تمایل دارند از اصطلاحات مدرن و معاصر به جای یکدیگر استفاده کنند، این اشتباه است.
  • در آشپزخانه های کوچک که محدودیت زیادی در فضا داریم، اهمیت بهینه سازی فضا بیشتر میشه.
  • اگر خودتان تصمیم دارید که آشپزخانه منزلتان را به بهترین شیوه چیدمان کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

متخصصان طراحی با انتخاب صحیح اشیاء (لوازم و دکور و غیره) با توجه به وزن بصری آنها یعنی توانایی آن در جلب توجه به خود تعادل ایجاد می کنند. حین خرید وسایل برای این آشپزخانه ها می‌توانید ظروف مسی یا چینی هایی با گل های قرمز را انتخاب کنید. ترکیب کاشی تزئینی سبز و کابینت مشکی یک دکوراسیون ساده و زیبا را به وجود آورده است.

بازسازی کلینیک

همچنین می‌توان برای صرف ناهار به جای میز ناهارخوری از اپن استفاده کرد و یا میزهای ناهارخوری کوچک که جای کمی را اشغال می‌کنند استفاده نمایید. اهمیت نورپردازی و نورگیری را در چیدمان و دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ دست کم نگیرید. اگر فضای آشپزخانه تنها یک پنجره کوچک دارد، بهتر است به جای پوشاندن آن با یک پرده شیک و جذاب زبرا ، از یک پرده حریر ساده یا رنگی برای روح بخشی به محیط و در عین حال عبور بیشترین میزان نور ممکن استفاده نمایید.

المان هایی که دکوراسیون شما را به فضای سنتی ایرانی نزدیک می کند

دستگیره ها اغلب در تمام طول درها و کشوها قرار دارند که خطوط افقی را در دکوراسیون آشپزخانه مدرن تداعی می کنند. در کابینت مدل کلاسیک، درب کابینت‌ها معمولا با جک باز نمی‌شوند و بطور کلی از یراق‌های مدرن استفاده نمی‌شود. بالای کابینت‌ها تاج نصب می‌گردد که اکثر اوقات دارای کنده‌کاری و نقوش متنوعی است.

چهار- آشپزخانه هایی با مبلمان و لوازم تیره رنگ متعدد

و البته می دانید که انتخاب رنگ های تیره برای کفپوش تا چه حد می تواند محدود کننده سایر رنگ ها باشد و تازه در صورتی که با درایت طراح یا صاحب منزل، فضا جلوه ای تیره و دلگیر به خود نگیرد. در یک آشپزخانه بزرگ شاید میزان رنگ این لوازم در مقایسه با کابینت ها چندان هم زیاد نباشد، اما به دلیل ماهیت اغلب متالیک ، پراکنده و تکه تکه های رنگی این لوازم، تاثیر گذاری بسیار بالایی دارند. همیشه هم قرار نیست همه چیز در آشپزخانه پشت درب های کابینت ها بماند با انتخاب درب های شفاف می توانید از ظروف داخل کابینت برای تزیین و تنوع دادن به فضای شپزخانه استفاده کنید. طراحی این آشپزخانه ها برای دکوراسیون کافی شاپ و لابی استخربسیار مناسبه. چون اپن بسیار بزرگ ی داره، مشتریان خیلی راحت و بی دردسر میتونن اونجا بشینن و ازنوشیدنی خودشون لذت ببرن.

کفپوش هایی با تناژ رنگی روشن یا سنگ مرمر ساده بهترین گزینه هستند. یک حالت رایج استفاده از سطح رویی کابینت‌هایی است که بر روی زمین قرار می‌گیرند؛ اما اگر مدل کابینت به‌ گونه‌ای باشد که بر روی زمین هیچ کابینتی قرار نگیرد، در این صورت باید سطوحی را برای این کار در نظر گرفت. اگر آشپزخانه‌ی شما از قبل ساخته شده است و در حال حاضر در فکر ایجاد تغییراتی در آن هستید، بهتر است بصورت روکار در نقاط مختلف آشپزخانه پریزهایی را در نظر بگیرید تا انرژی هر وسیله‌ی برقی در همان محلی که قرار گرفته تأمین شود. در برابر چوب خام و خشن ترکیب لوکسی برای این آشپزخانه ایجاد کرده است.

می توان بیان کرد بیشتر زیبایی دکوراسیون داخلی به طراحی آشپزخانه مربوط می شود، بطوری که وجود کابینت آشپزخانه و تجهیزات مختلف نیاز به هماهنگی متناسبی با سایر قسمت های طراحی شده در خانه را داشته باشند. در معماری ایرانی آشپزخانه از اهمیت ویژه ایی برخورار بوده و معمولا فضایی بزرگ در خارج از ساختمان به آشپزخانه اختصاص داده می شد. اما اگر علاقمند به سبک طراحی مجله خبری دکوراسیون سنتی ایرانی هستید با کمی تغییر و انعطاف می توانید طراحی ویژه ایی که نزدیک به سبک سنتی ایرانی باشد داشته باشید. البته استفاده از این سبک در آشپزخانه در صورتی به جذابیت فضا می افزاید که دکوراسیون داخلی شما نیز از این سبک پیروی کند. یکی از مهم ترین راهکارها دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های روشن و خصوصا سفید و طراحی کابینت ها به نحوی ست که کمترین تاثیرات رنگی را بر فضای پذیرایی کوچک داشته باشند. در اینجا به طور قطع نمی توانم رنگ سفید را توصیه کنم، چرا که انتخاب این رنگ روشن بستگی به ست رنگی پذیرایی دارد.

توصیه می‌شود حتما از چند گیاه کنار پنجره آشپزخانه‌تان استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی محیط تاثیر مثبتی بر روحیه شما هم خواهد داشت. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی تنوع زیادی داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌تواند انتخاب شود. طرح کابینت‌های آشپزخانه ایرانی شامل تمامی سبک‌های کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می‌شود. کابینت کلاسیک خود شامل طرح‌های چوب، ممبران و طرح چوب، کابینت مدرن شامل های‌گلاس، فوق برجسته و ملامینه و کابینت نئوکلاسیک هم شامل طرح‌های پوششی، پولیشی و انزو است.