جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت گروه معماری آرمند-پارسیان دکور

لوازم و اکسسوری هایی که در یک آشپزخانه کوچک استفاده می‌شوند بدون جزئیات زیاد، زرق و برق و شلوغی هستند. به هیچ عنوان نباید از رنگ‌های تیره استفاده کرد چراکه موجب کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌شوند. رنگ‌ های روشن چون سفید، طوسی، نقره ای، طلایی و… مناسب‌ترین رنگ ها برای فضای آشپزخانه هستند.

  • وقتی به طرح‌های آشپزخانه مدرن فکر می کنیم، کابینت‌های بدون قاب، سخت‌افزار براق و ساده، خطوط افقی قوی و عدم تزیینات با زیبایی طبیعی مواد در ذهنمان می‌درخشد.
  • در این حالت اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.
  • علاوه بر آن بهتر است از رنگ هایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه به روز استفاده کنید که با نگاه کردن به آن احساس آرامش داشته باشید.
  • پس برای انتخاب کاشی آشپزخانه علاوه بر ابعاد و سایز کاشی ها به طرح و رنگ کاشی ها هم دقت داشته باشید.
  • اما در سال های اخیر و با جدید شدن طراحی ها، آشپزخانه های دارای جزیره مد شده، به این صورت که دیگر فضای آشپزخانه تقریبا با حال یکی بوده و فقط با یک میز بزرگ که جزیره نام دارد از حال و نشیمن جدا می شود.
  • همچنین درصورتی که جزیره یا کانتر در ابتدای آشپزخانه قرار دهید بسیار به زیبایی فضا می‌افزاید و در کنار آن چیزی که این زیبایی را دو چندان می‌کند ایجاد هماهنگی در وسایل آن می‌باشد.

سبک طراحی آشپزخانه نئوکلاسیک یکی از جدیدترین سبک ها در دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت است که به سبک کلاسیک با مواد و متریال امروزی و لوازم مدرن اشاره دارد. رنگ سفید شاید بدون اغراق مناسب ترین رنگ برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و یکی از جذاب ترین گزینه ها در طراحی کابینت آشپزخانه های بزرگ است. رنگ های خنثی بینظیر هستند و به همین خاطر جزء پرطرفدارترین رنگ ها برای آشپزخانه و طراحی دکوراسیون بشمار می روند.

آشپزخانه به سبک روستیک:

انرژی ما انسان‌ها از غذایی که می‌خوریم تأمین می‌شود و در واقع غذای ما مهم‌ترین نقش را در سلامتی ما ایفا می‌کند. غذای سالم باعث شادابی و تندرستی و غذای آلوده باعث انواع بیماری‌ها خواهد شد؛ بنابراین در طراحی دکوراسیون حتماً محلی را برای دستگاه تهویه یا نصب دستگاه ضدعفونی‌ کننده هوا قرار دهید. ۸- میز غذاخوری در طراحی آشپزخانه لوکس نقش مهم و سرنوشت سازی بازی می کند. ۴- عکس مجله خبری دکوراسیون کلاسیک را در تصویر بالا مشاهده می کنید.

شش- اگر صاحبِ خانه ای برای اجاره دادن هستید، لازمست بدانید؛

عکس دکوراسیون آشپزخانه لوکس چیست؟ کدام یک از ایده ها بیشتر از همه مورد توجه شما قرار گرفت؟ دیدگاه های خود را با سایرین به اشتراک بگذارید. در مرحله ابتدایی در تعیین دکوراسیون آشپزخانه باید طرح و استایل کلی آشپزخانه مشخص شود تا طبق آن ادامه طراحی دکوراسیون صورت گیرد. در مرحله دوم بایستی سراغ تهیه کابینت‌ها برویم و کابینت‌های مناسب با آن استایل را خریداری نماییم. نوبت آن است تا ظروف لازم برای آشپزخانه جهت آشپزی و صرف غذا تهیه شود. توجه به ارتفاع سقف، ابعاد فضا، طول و عرض محیط و نکاتی از این دست نقش مهمی در انتخاب وسایل، اندازه‌ی کابینت‌ها و نوع چیدمان دارد. مثلاً در آشپزخانه‌ای با سقف کوتاه بهتر است از نورپردازی افقی استفاده شود یا انتخاب اندازه‌ی وسایل باید کاملاً مطابق با ابعاد محیط و فضای در دسترس باشد.

در نظر داشته باشید که این فضای پرتردد، بیش از حد معمول در معرض کثیف شدن قرار دارد. البته انتخاب رنگ برای فرش آشپزخانه کاملا سلیقه ای است اما بهتر است که به نکاتی که ممکن است عدم توجه به آن دردسرساز شود بیشتر دقت کنیم. طرح کاشی می تواند شامل مواردی مانند ساده یا گلدار، براق یا مات و دیگر ویژگی ها باشد. انتخاب میان این طرح ها بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید دارد.