جمعه مورد علاقه 41 – مهمان نوازی جنوبی


جمعه خوش بگذرد! خانواده من امروز همه به شهر بازمی گردند، بنابراین من مشتاقانه منتظرم تا چند روز برای کریسمس آنها را ببینم. آنها امسال زودتر به خانه می آیند و به خانه می روند تا کریسمس را در خانه هایشان بگذرانند، اما ما خوشحالیم که آنها آمده اند تا بتو،م با هم جشن بگیریم. فردا با مامان و بابا برای ناهار دور هم جمع میشیم تا خوب بشه. امیدوارم همه شما هم از تعطیلات آ، هفته خود لذت ببرید!

من و مارک یک پروژه سرگرم کننده را در خانه خود تکمیل کردیم که یکشنبه آن را به اشتراک خواهم گذاشت، پس منتظر آن باشید!

الهام اینستاگرام

همیشه الهامات زیادی از کریسمس وجود دارد و این دوست جدید جورجیا، خانه و مقدس فقط زیباست خوراک و دکور او را دوست دارم! و او همچنین یک وبلاگ زیبا دارد.

در وبلاگ او، خانه و مقدس، او به اشتراک می‌گذارد که چگونه آن قلم‌های زیبا را از قاب‌های فروشگاه‌های دستفروشی DIY قاب کرده و این صفحه‌نمایش‌های قفسه کتاب زیبا را خلق کرده است. اتاق زیبا! خانه او برای من بسیار جذاب است. برو دنبالش کن

دستور پخت

این یک قابلمه سوپ سبزیجات تورتلینی از گرسنگی اتفاق می افتد لذیذ به نظر می آید! من حتما این یکی را امتحان خواهم کرد.

این پیش غذا پخته شده از طراحی دوقلوها جودی به نظر خوشمزه هم می رسد و برای مهم، من، است. من فقط ممکن است این را قبل از پایان کریسمس درست کنم. او نحوه فیلمبرداری در آن پیوند را با تمام مواد تشکیل دهنده دارد.

در اطراف خانه

کریسمس نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود و شما احتمالاً بیشتر ،ید خود را به پایان رسانده‌اید، اما من در فروشگاه آمازونم چند اقلام سرگرم‌کننده برای بررسی دارم. آنها واقعاً خطوط دکوراسیون خانه را در آنجا گسترش داده اند و شما می تو،د بسیاری از وسایل تزئینی خانه را پیدا کنید. بسیاری از اینها هم اکنون در فروش هستند. من با هر چیزی در این صفحه هیجان زده خواهم شد (پیوندهای وابسته در زیر):

لیوان های طلایی شراب

سینی مرمر

پایه سنگ مرمر

بطری شیشه ای سبز

کاسه چوب انبه

نیمکت راتن

چهارپایه میله حصیری

سینی گرد حصیری

سینی بلند حصیری

گلدان حصیری

شما می تو،د تمام دسته بندی ها را در من پیدا کنید فروشگاه آمازون در اینجا.

آنچه ما در حال تماشای آن هستیم

ما در این ماه همه فیلم‌های کریسمس را تماشا می‌کنیم، فیلم‌هایی که مطمئنم شما هم دوست دارید. این سرگرم کننده بوده است. چند وقت پیش یه فیلم بامزه دیدم خانم هریس به پاریس می رود. داستان فیلم در دهه 50 می گذرد و درباره خانمی است که برای ،ید یک لباس شیک از دیور به پاریس می رود. من واقعاً از آن لذت بردم، اما مارک آن را تماشا نکرد. قطعا یک فیلم دخترانه است. به نظر می رسد اکنون فقط در Pea، پخش می شود.

مربوط

یک پست را از دست ندهید، به لیست من بپیوندید!




منبع: https://southern،spitalityblog.com/friday-favorites-41/