دکوراسیون آشپزخانه جدید به سبک مدرن و کلاسیک + معرفی سبک ها-پارسیان دکور

در این مدل از آشپزخانه تمام دستگیره‌ها حذف می‌شود و جای آن را دستگیره‌های مخفی یا فشاری می‌گیرد. برای داشتن آشپزخانه مینیمال باید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. رنگ سفید و توسی یکی از پر طرفدارترین رنگ‌ها برای سبک مینیمال در آشپزخانه است. رنگ سفید معمولا با چوب ترکیب می‌شود و چشم هر بیننده را به خود جلب می‌کند.

  • خانم های ایرانی کمتر حاضر میشن آشپزخانه ای با کابینت های سیاه داشته باشند.
  • یکی از نکات مهم در دکوراسیون آشپزخانه مدرن مدیریت منابع انرژی است.
  • اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از پرده هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید که فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان دهند.
  • طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی در زیبایی خانه‌های ایرانی و آرامش و خانواده نقش مهمی ایفا می‌کند.
  • دلیل اینکه ما این آشپزخانه رو در بخش آشپزخانه های کوچیک آوردیم اینه که معمولاً این نوع کابینت های کاربردی و باریک رو شما بیشتر در آشپزخانه های کوچک میبینین.

در یک طراحی اصولی تمامی اجزا و و المان‌های طراحی ازجمله رنگ، نور، پرده، پنجره، کف‌پوش و.. همگی باید کاملاً پیوستگی داشته باشند و حس شلوغی و بهم‌ریختگی در بیننده ایجاد نکند. دورانی که آشپزخانه ها فضای کاری دلهره مجله خبری دکوراسیون آور بودند و پشت درهای بسته پنهان می شدند، مدت هاست گذشته است. آشپزخانه‌های امروزی در زندگی روزمره و سرگرمی‌های خاص نقش محوری دارند و اغلب به عنوان اتاق‌های خانوادگی، سرگرمی نیز وظایفی را انجام می‌دهند.

از لوازم نو در چیدمان وسایل آشپزخانه استفاده کنید

رنگ بندی روشن کابینت های آشپزخانه باعث میشه فضا بزرگتر از مقداری که در واقعیت هست، به نظر بیاد. اکسسوری ها در استفاده بهینه از فضا کمک خیلی زیادی به ما میکنند. در آشپزخانه های کوچک که محدودیت زیادی در فضا داریم، اهمیت بهینه سازی فضا بیشتر میشه. در این آشپزخانه نوآوری زیبایی در طراحی پنجره صورت گرفته که کمتر دیده ایم. اگر کابینت شما فلزی است و یا کهنه و قدیمی شده بهتر است که به فکر تعویض آن باشید.

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار (بدون پنجره)

یکی از انواع کابینت کابینت که امروزه توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نموده است، کابینت پلکانی است. کابینت پلکانی به صورت دو طبقه و معمولا در دو رنگ متفاوت و حتی با متریال های مختلف قابل اجراست. این سبک از کابینت ها در کابینت سبک مدرن، جلوه ای خاص را به دکوراسیون آشپزخانه خواهد بخشید. کابینت پلکانی فضایی طراحی بی نظیری دارد و اگر علاقه مند به کابینت سبک مدرن هستید این کابینت را هم زیر نظر داشته باشید.

با انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای زیبایی منزل خود رفته اید. پس ازانتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت ها نوبت به خرید وسایل و اجزای دیگر آشپزخانه همچون یخچال، گاز و میز و صندلی و … می رسد. این وسایل را باید با توجه به کاربردی بودن و هزینه ای که مد نظر شماست انتخاب کرد. در ادامه به چند نکته در مورد چیدمان لوازم و وسایل داخل کابینت اشاره می کنیم.