دکوراسیون آشپزخانه دکور ساز

کابینت هایگلاسو ام دی اف در کنار صفحه کابینت کورین که میدرخشه، باعث زیبایی و چشم نوازی این طرح شده اند. جزیره این آشپزخانه سینک نداره اما گاز روکار برروی اون قرار گرفته تا کاربردی تر بشه. در این آشپزخانه نوآوری زیبایی در طراحی پنجره صورت گرفته که کمتر دیده ایم. رنگ قهوه ای تیره در طراحی آشپزخانه و کابینت ها، کاربرد کمتری نسبت به قهوه ای روشن داره و کاربرد اون بیشتر در موارد و طراحی های خاص هست. همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب میان.

  • در دکوراسیون مدرن، طراحی ها شیک، بدون قاب، بدون زرق و برق و کاملاً کاربردی است.
  • حتی مدل پرده و سبک فرش شما در دکوراسیون آشپزخانه باید با استایل اصلی تناسب داشته باشد تا نظم و زیبایی خاص آن در دیده‌ها جلوه‌گر شود.
  • استفاده از کاشی و سرامیک‌های سنتی پرکاربردترین طرح‌های ایرانی به شمار می‌آیند.
  • دکوراسیون آشپزخانه شیک برای ایرانیها بخاطر صرف زمان زیاد در آشپزخانه چه هنگام آشپزی و چه هنگام صرف غذا اهمیت دو چندانی دارد.
  • زمانی که از کابینت‌های بلند استفاده کنید؛ می‌توانید تمام وسایل خود را در آن قرار دهید و دیگر نگران کمبود جا نباشید.

در آشپزخانه کلاسیک نورپردازی در قالب لوستر های لوکس و گرانقیمت انجام می شود. در سبک کلاسیک کابینت ها معمولا دارای تزیینات و منت کاری شده هستند. در سبک مدرن سعی بر این است که از لوازم و تجهیزات در کنار فناوری نوین استفاده شود و از ترکیب آنها و استفاده از لوازم چند کاره و قفسه های چند منظوره نکاتی مثل کمتر اشغال کردن فضا و پر کاربرد بودن لوازم در نظر گرفته شود.

استفاده از صندلی‌های قدیمی به عنوان چوب لباسی

ما در این مقاله سعی داشتیم برایتان از اصول طراحی در سبک مدرن بگوییم و نکات ضروری‌ای را که برای اجرای دکوراسیون آشپزخانه مدرن به آن احتیاج دارید، به شما گوشزد کنیم! در کنارش هم با استفاده از تصاویر مختلف آشپزخانه‌های مدرن، شما را با ایده‌های روز دنیا را آشنا کردیم. انتخاب لوسترهای برنجی برای سقف آشپزخانه به سبک مدرن انتخاب بسیار درستی خواهد بود. همچنین قرار دادن چندین گیاه که درون گلدانی از جنس سفال فیروزه‌ای کاشته شده‌اند، فضای آشپزخانه شما را به سبک سنتی و ایرانی نزدیک‌تر می‌کند.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

از انتخاب رنگ‌های قرمز، بنفش، سبز و آبی در فضای آشپزخانه به سبک سنتی خودداری کنید. وجود یک پنجره در چارچوب دیوارهای آشپزخانه یک تنوع و نقطه آرامش برای این فضای پر کاربرد منزل به شمار می آید. یک پنجره نوری را برای آشپزخانه به ارمغان می آورد که با هزاران چراغ مصنوعی نمی تواند آن را جایگزین نمود.

آشپزخانه که یک بخش مهم در خانه محسوب می شود، طراحی داخلی آن تحت شرایط موجود در فضا انجام می شود. به عنوان مثال متریال و رنگ های مورد استفاده برای آشپزخانه که بسیار متنوع هستند هر کدام کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند که این رنگ ها و متریال باید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه باشد. رعایت کنتراست رنگی در بین اشیاء در دکوراسیون می تواند جلوه بصری مناسبی را برای فضای آشپزخانه فراهم کند . رنگ سفید بیشترین طرفدار را در ساخت کابینت و رنگ دیوارها و انتخاب سرامیک دارد و قابل ترکیب با کلیه رنگ های دلخواه مشتریان است.