دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و کابینت مدرن به کاربردی شدن فضا اهمیت بیشتری داده می شود. با به کار بردن یراق آلات مدرن مانند سوپر مارکت ها و… سعی می شود از کوچکترین فضا و کابینت به بهترین وجه ممکن استفاده شود. اولین اصل برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت مدرن توجه به کاربردی بودن دکوراسیون و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است. برای داشتن دکوراسیونی مدرن و لوکس اولین اقدام تهیه وسایل آشپزخانه نظیر کابینت ها، میز ناهار خوری، سینک ظرفشویی، شیر آلات و وسایل برقی همچون یخچال و ماکروفر و… با طراحی مدرن و هماهنگ است. طراحان دکوراسیون داخلی مدرن برای طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی قائل هستند و معتقدند آشپزخانه به عنوان قلب تپنده خانه باید دارای چیدمانی زیبا و متفاوت باشد.

  • به همین جهت چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • همچنین به کار بردن شیشه‌های رنگی به عنوان درب برای قفسه‌های چوبی می‌تواند به فضای ایرانی آشپزخانه شما زیبایی خاصی ببخشد.
  • بنا به این رهنمود، ماشین ظرفشویی و سینک بهتر است در کنار اجاق گاز قرار نگیرند چرا که موجب ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود.
  • وسایلی که بیشتر با آن‌ها کار دارید مثل وسایل برای آشپزی و پذیرایی بهتر است دم دست قرار گیرد تا برای استفاده روزانه با سختی رو به رو نشوید.
  • اصول مهم دکوراسیون آشپزخانه تنها در ظاهر زیبای آن خلاصه نمی شود و باید به کاربردی بودن آن و اصول ایمنی نیز توجه کرد.

چرا که یکی از پر استفاده ترین قسمت های منزل، آشپرخانه به شمار می آید. در واقع آشپزخانه نقش کلیدی و حائز اهمیت در یک آپارتمان، ویلا و یا هر ساختمان دیگری دارد. بنابراین هر چه که بتوان دکوراسیون و طراحی مناسب و زیبایی را برای این قسمت از ساختمان در نظر گرفت، آرامش و راحتی بیشتری را می توان برای افراد ساکن به ارمغان آورد. دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده امروزه با توجه به تغییر سلایق مردم به یکی از دکوراسیون های پرطرفدار تبدیل شده است. در ایران آشپزخانه یکی از مهم ترین فضاها و محل رفت و آمد همه افراد خانواده است و وسایل زیادی را نیز باید در خود جای دهد.

به کار بردن رنگ های هماهنگ و جذاب چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد.

توصیه میشود سینک ظرفشویی به دلیل داشتن رطوبت در کنار پنجره قرار بگیرد. پارکت های چوبی به این مدل کابینت ها نمای بهتری می دهد برای خرید پارکت لمینت از آرکسان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. در هر آشپزخانه اصولي مثلث کار نقش مهمي دارد که شامل سه راس يعني سينک ظرفشويي، اجاق گاز و يخچال مي باشد. نکاتی که یک صاحبخانه خوب باید در دکوراسیون خانه ای که اجاره می دهد رعایت کند. استفاده از انواع پارکت ها که از چوب های مهندسی شده تولید شده اند با روکش های وینیل در آشپزخانه رایج هستند که البته نظافتشان کمی دشوارتر از سرامیک است.

ایده طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک اپن

این فضا برای انواع فنجان ها، سینی، چای ساز، توستر و سایر وسایل آشپزخانه طراحی می‌شود. در این مدل از سه دیوار موجود درمکان استفاده میگردد .دو دیوار آن به طور موازی و روبه روی هم قرار میگیرد که توسط یک دیوار میانی به هم متصل میگردند و چون دقیقا شبیه حرف U انگلیسی میباشد به آن آشپزخانه U شکل گفته میشود . و معمولا جهت استفاده آشپزخانه های کوچک بوده و ترجیحا از رنگ روشن استفاده میکنند. سلام شما می توانید با کلیک بروی اسامی زیر با بخش پشتیبانی و فروش گروه صنایع آریا خواب از طریق واتس اپ ارتباط برقرار کنید. درج این سبد در داخل کابینت باعث می شود شما به راحتی بتوانید خوراکی های مدنظرتان را جهت دسترسی بهتر در داخل آنها بچینید. در کشور ما معمولاً این ابزارها بر روی صفحه کابینت زمینی قرار می گیرند .

دومین روشنایی، روشنایی وظیفه ای است؛ چراغ هایی است که در زیر کابینت های بالایی یا بالای میز جزیره نصب می شوند تا سطح روی کابینت ها و میز کار را روشن کنند. لاستیک نوع دیگر کفپوشی است که می توانید برای آشپزخانه مدنظر داشته باشید. می توانید از همین الان برای هرکدام از وسایل و ظروف مکانی مشخص کنید.

مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است. کمک می کند بلکه کمک میکند نور محیط برای انجام آشپزی نیز بیشتر شود. تابش نور طبیعی در دل آشپزخانه، جریانی از انرژی است که طراحی دکوراسیون آن آشپزخانه را منحصربه‌فردتر می‌کند. در سبک مدرن معمولا به جای استفاده از یک نقطه نوری بزرگ از تعداد زیادی نورهای کوچک استفاده می شود که در این صورت استفاده از نور، عملکردی تر شده و با توجه به عملکرد اشیاء نورپردازی مناسب آن انجام می شود. اگر در طراحی ساختمان، فضایی برای ناهار خوری درنظر گرفته نشده، گوشه ای دنج و بلا استفاده از ساختمان را با تغییرات جزیی و قرار دادن میز، به اتاق ناهار خوری تبدیل کنید.