دکوراسیون کلاسیک اروپایی 10 ویژگی اصلی این چیدمان کوئیک سازه-پارسیان دکور

اجازه دهید نور طبیعی با کمک بازتاب آینه که روبروی پنجره است وارد اتاق شود. برخلاف تصور معمول در اتاق نشیمن کلاسیک نیازی به لوسترهای کریستالی بزرگ و افسانه ای نیست. در این سبک چراغ های لوکس متعدد که نور را به صورت یکنواخت توزیع و حس خوش آمدگویی را تقویت می کند، استفاده می شود. در سبک مدرن معمولا از پرده‌هایی که به صورت کرکره و ساده هستند استفاده می‌شود اما در سبک کلاسیک از پرده‌های گل‌دار و پرده‌هایی که طرح‌های شلوغی دارند استفاده می‌شود.

  • خطوط منحنی خطوط نرمی هستند و به طور کلی شادابی را القاء می کنند.
  • بعد از اعتراضات به سبک مدرن سبک نئوکلاسیک کانون توجه قرار گرفت.
  • در بعضی از خانه ها علاوه بر نشیمن ، فضای دیگر مخصوص پذیرایی از مهمانان وجود دارد.
  • برای طراحی کلاسیک پذیرایی از انواع رنگ های سرد مانند کرم و سفید و قهوه ای و … استفاده می شود.
  • اگر تمایل به دکوراسیون و دیزاین های کلاسیک در منزل خود دارید، می‌ توانید به‌ صورت خلاصه ده راهکار زیر را در طراحی این نوع دکوراسیون به کار بگیرید.

استفاده از رنگ‌های مجلل و و ترکیب آن‌ها به همراه نور‌پردازی، در چهارچوب این سبک ازمعماری، از دیگر نکاتی است که مکمل این سبک از دکوراسیون است. بهترین مبلمان برای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک، مبلمان آنتیک و عتیقه هستند. اما مطئمنا باید زمان و هزینه زیادی را صرف پیدا کردن آن ها کنید.

بازسازی و چیدمان منزل آقای انصاری

اولین قدم در طراحی اتاق نشیمن کلاسیک برنامه ریزی است. از طرف دیگر کلاسیک به عنوان یک سبک در طراحی داخلی و مبلمان هم ویژگی های مشخصی دارد، به آنچه که اصالتی باستانی اروپایی داشته کلاسیک می گفته اند. از این منظر می توانیم ویژگی هایی نظیر رعایت تقارن، توجه به تناسبات واقع گرایانه، هماهنگی اجزا با یکدیگر و تزیینات از جمله حکاکی را ویژگی آثار طراحی و معماری به سبک کلاسیک بدانیم. استفاده از چیدمان کلاسیک در دفتر کار رواج بسیار زیادی دارد. این سبک بیشتر برای محیط هایی از قبیل دفتر وکالت و مدیریت مورد استفاده قرار گرفته و با میزهای بزرگ و چوبی قهوه ای جلوه فوق العاده ای ایجاد می کنند. استفاده از اکسسوری های لوکس و طلایی و برنزی، کفپوش و دیوارپوش های قهوه ای و کرم، لوسترهای شاخه ای و کریستالی همگی در این دفتر کار سبک کلاسیک کاربرد دارند.

روشنایی در طراحی داخلی به سبک کلاسیک، شامل روشنایی در کف، کریستال و نورپردازی در تمامی فضاها مورد نیاز است. برای دکوراسیون پذیرایی به سبک کلاسیک از رنگ های گرم مانند کرمی، قهوه ای، طلایی و بژ استفاده میشود. سبک دکوراسیون کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که کمی رنگ و روی سبک دکوراسیون معاصر را بخود گرفته است. اگر رویای داشتن یک منزل لوکس با سبک دکوراسیون کلاسیک را در ذهن دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و رویای خود را عملی کنید.

متراژ مورد نیاز جهت اجرای دکوراسیون کلاسیک

طرح ها و الگوهای کلاسیک همیشه شاخص بوده و بیش تر نقوش گیاهی را شامل می شوند. البته پارچه های شطرنجی و راه راه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اگر تمایل دارید از دو یا چند طرح در یک اتاق استفاده کنید، یک پالت رنگی مشخص کرده و در همان جهت حرکت کنید زیرا ممکن است شلوغی بیش از حدی در فضای شما به وجود بیاورید. اما نکته ای که در مورد طرح و نقش باید رعایت کنید متقارن بودن آن هاست. ناگفته نماند که استفاده از مبلمان آنتیک، از جمله گزینه های ایده آل و هوشمندانه در این زمینه به شمار می رود. اما از آنجایی که تولید این نوع مبلمان بسیار محدود و محصور می باشد، مبل های ساخته شده به سبک کلاسیک، به خوبی در این زمینه به ایفای نقش می پردازند.

گروه حرفه ای آچیلان دکور، با اتکا به ذوق و هنر طراحان خود، طراحی سبک کلاسیک را به معنای واقعی کلمه معنا و مفهوم می بخشند. استفاده از متدهای روز دنیا در طراحی سبک کلاسیک، از جمله نقاط عطف این مجموعه متخصص و معتبر به شمار می رود. شایان ذکر است که استفاده از طراحان خبره و با تجربه در طراحی این سبک از دکوراسیون، نقش بسزایی در القای بهتر شخصیت و اصالت فضا ایفا می نماید.

رنگ های اصلی در سبک کلاسیک ، موقرانه ، شکیل و تجمل گرایانه هستند. رنگ های کرمی ، شیری ، خاکستری ، طلایی ، نقره ایی ، قهوه ایی ، برنزی ، زیتونی ، زرشکی ، ارغوانی و سفید صدفی از نمونه رنگ های مناسب برای سبک کلاسیک هستند. در این سبک رنگ های ملایم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

گل های طبیعی و آثار هنری اصیل مشخصه دکوراسیون نشیمن کلاسیک هستند. البته همانطور که گفتیم باید بین استفاده از کلاسیک به عنوان سبک و یک صفت تفاوت قائل شد. اما هر مبل مجله خبری دکوراسیون سنتی فرانسوی لزوما کلاسیک نیست و یا حتی «مدرن کلاسیک» همانطور که می تواند به معنای تلفیق مدرن و کلاسیک باشد، ممکن است به معنای اصالت و کلاس یک اثر مدرن باشد.